Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Prachtig, en leuk dat die bij jullie "in het wild" rondzwemt. Ik heb er een poos terug in dierenpark Wissel een aantal foto's van gemaakt. Ze zijn erg fotogeniek door hun prachtig gekleurde verenkleed.
Was ook verbaasd hem te zien de eerste keer. Maar hij heeft zich aangesloten bij een groepje tamme eenden, en die krijgen wel eens brood, dus hij is ook al redelijk tam. Leuk hoor!
LongFields schreef:In Almere schijnt er ook eentje "in het wild" te zitten hoorde ik een poos terug.
Ik dacht een zeldzame vogel gespot te hebben. Maar als je bij waarneming.nl kijkt blijkt het een zeer regelmatige wintergast te zijn in Nederland. Dat wist ik ook niet.
Mooi zijn ze he!? Hier zie je ze alleen bij de kinderboerderij tezamen met nog wat apartelingen.
Hier sterft het ineens van de kuifeenden en krakeenden in de sloot. De laatste heb ik moeten googlen, ik dacht dat er gewoon een eend met afwijkend kleurgen aan het fokken was geweest
Prachtige foto's .. HIer heeft er een paar jaar geleden ook een gezwommen tussen de wilde eenden in de sloot. Hij zat ook wel in mijn vijver in de tuin.Ze zijn inderdaad onwaarschijnlijk mooi
LongFields schreef:In Almere schijnt er ook eentje "in het wild" te zitten hoorde ik een poos terug.
Ik dacht een zeldzame vogel gespot te hebben. Maar als je bij waarneming.nl kijkt blijkt het een zeer regelmatige wintergast te zijn in Nederland. Dat wist ik ook niet.
Als het goed is zijn ze het hele jaar door te zien.
Ontsnapte Mandarijn eenden schijnen zich prima te kunnen redden in ons klimaat en planten zich dan ook vrolijk voort.
Ze lijken bijna wel met de hand geschilderd
hier zat er toen we hier kwamen wonen ook één ze had zich aangesloten bij de eenden die hier zaten maar bleef altijd een buitenbeentje. Ze heeft hier ongeveer 2 jaar rondgezwommen en toen was ze opeens weg.