Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Al een paar dagen gaat het wel goed, de tumoren die er nu zitten bloeden niet meer dus ze heeft al een paar dagen lekker met blote voet kunnen lopen ze geniet nog onwijs en gaat zondag lekker een dagje mee naar een show met Phantom, dan pakken we haar voet wel in want het is in een manege en dat vind ik niet zo fris.
en sja als je dit ziet iedere avond tevreden aan je voeten dan is het nog niet zover
Ik ga niet klagen, het gaat best goed met Slekkie. De tumor half onder haar voet is niet meer gegroeid en een beetje aan het verschrompelen lijkt wel en hij bloed dus ook niet meer de andere groeien nog wel aardig door en ze wil er steeds aan zitten dus als we even weg moeten en ze kan niet mee dan pakken we de voetjes in. Morgen moet ik even langs mijn werk en dan mag ze mee gaan we daarna even ergens een kleine wandeling maken kan ze weer even met haar balletje lopen.
Fijn dat het stil lijkt testaan... hopelijk verschrompelen ze allemaal maar dat zal wel wishfull thinking zijn.... lekker dat je wat meer tijd lijkt tewinnen met haar
jacq1970 schreef:Fijn dat het stil lijkt testaan... hopelijk verschrompelen ze allemaal maar dat zal wel wishfull thinking zijn.... lekker dat je wat meer tijd lijkt tewinnen met haar
Die andere groeien bij het leven maar ben wel blij dat die ene 'gestopt' is want daar had ze echt het meest last van.
Brigitte schreef:
Die andere groeien bij het leven maar ben wel blij dat die ene 'gestopt' is want daar had ze echt het meest last van.
Nou wel fijn dat die ene rustig is, zo kan ze iig nog genieten van haar uitjes!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Brigitte schreef:Vanmorgen na mijn werk naar Park Marlot gereden en daar heeft ze lekker een 20 minuutjes rond gescharreld
Een mooie foto, verdrietig om te weten wat er aan de hand is. Geniet van de tijd die jullie samen nog hebben, ik duim dat dit een hele lange tijd mag zijn.
Kleine update van Elektra. Je gelooft erin of niet maar Elektra draagt al geruime tijd een halsband gemaakt door Chantal van de website Healyourdog met daaraan een helend steentje voor haar rug en een bedel een hamsa handje. Nu was mijn kleine rauwdouw het steentje verloren en heb ik in overleg welke ik het beste nu kon nemen een nieuwe besteld bij Chantal en warempel na 2 weken groeien de tumoren op het moment niet meer en degene naast haar teen die steeds zo bloeden is weg aan het gaan ????? Die is aan het verschrompelen nou ja ik ben igg heel blij hiermee en waar het ook door komt die kleine muts is helemaal happy op het moment en drukker en levendiger dan ooit.....2de jeugd of zo
Laatst gewijzigd door Brigitte op 11 feb 2014 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat fijn En of je er nu wel of niet in gelooft, wat maakt het uit. Je moet gewoon genieten van deze stabielere periode, hoop dat het zo nog een hele poos blijft!
Oh als het toch eens waar zou kunnen worden.
Hoe het ook kan, als die krengen zouden stabiliseren of zelfs verdwijnen dan is er niemand op het forum die daar niet blij mee zou zijn en met je mee hopen. ik duim met je mee.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite