Our “Pretty Prong Collars” are a new twist on a concept that’s been around for a while. It allows the use of a prong collar without having to explain or deal with the “Look”.

Moderator: moderatorteam

Verkoopt vaak niet erg geweldig omdat het design wel leuk is maar de kwaliteit van de wapens niet zo.bouvierpoedel schreef:Misschien ook iets voor de wapenverkoop, allemaal leuke bloemetjes erop schilderen en het loopt als een tierelier.
Kutproblemen ook altijd. Sta je daar met je Hello Kitty bij een overval om ze niet al te veel schrik aan te jagen. Werkt het kreng niet en huppakee al je goede bedoelingen in 1 klap om zeep geholpen.Mit schreef:Verkoopt vaak niet erg geweldig omdat het design wel leuk is maar de kwaliteit van de wapens niet zo.bouvierpoedel schreef:Misschien ook iets voor de wapenverkoop, allemaal leuke bloemetjes erop schilderen en het loopt als een tierelier.
Sta je dan met je mooie Hello Kitty Desert Eagle die wéér vastloopt.

Word er zo depri van ,altijd maar rekening houdend met een ander maar er niets voor terug krijgen.Tara schreef:Ja joh, arremoei!bouvierpoedel schreef:Kutproblemen ook altijd. Sta je daar met je Hello Kitty bij een overval om ze niet al te veel schrik aan te jagen. Werkt het kreng niet en huppakee al je goede bedoelingen in 1 klap om zeep geholpen.Mit schreef:Verkoopt vaak niet erg geweldig omdat het design wel leuk is maar de kwaliteit van de wapens niet zo.bouvierpoedel schreef:Misschien ook iets voor de wapenverkoop, allemaal leuke bloemetjes erop schilderen en het loopt als een tierelier.
Sta je dan met je mooie Hello Kitty Desert Eagle die wéér vastloopt.

Bij ons in het dorp loopt een jongetje (ong 8 jaar oud) met een labrador die een prikband om heeftsbientje schreef:dat wel ja! slim bedacht!
ook echt wat voor een labrador :')

Die zijn ook prettiger qua gebruik maar in een land waar ze verboden zijn is dit toch wat makkelijker...maart schreef:dat bestaat idd al veel langer. Ik vind het stom, ik heb geen prikband omdat ik die mooi vind![]()
Gewoon een open prikband dus.
Commentaar komt er toch.

je ziet zo dat het een prikband is, ondanks dekje erovermalinois schreef:Die zijn ook prettiger qua gebruik maar in een land waar ze verboden zijn is dit toch wat makkelijker...maart schreef:dat bestaat idd al veel langer. Ik vind het stom, ik heb geen prikband omdat ik die mooi vind![]()
Commentaar komt er toch.
nee bij juist gebruik went de hond er niet aan.Buddyboy schreef:Vreselijk die prikbanden.. volgens mij "went" de hond er zelfs aan en moet je steeds harder trekken. ( juist voor die honden met hoge pijngrens worden ze gebruikt). Dan gaat het toch steeds van kwaad tot erger...???
Dan doe je iets niet goed. Bij goed gebruik went hij er niet aan...Buddyboy schreef:Vreselijk die prikbanden.. volgens mij "went" de hond er zelfs aan en moet je steeds harder trekken. ( juist voor die honden met hoge pijngrens worden ze gebruikt). Dan gaat het toch steeds van kwaad tot erger...???

Je doet de band toch wel af bij het loslopen, zodat een andere hond indien nodig evt. een natuurlijke correctie kan geven zonder tandjes tuffen?maart schreef:dat bestaat idd al veel langer. Ik vind het stom, ik heb geen prikband omdat ik die mooi vind![]()
Commentaar komt er toch.
Vanuit een rijdende auto is dat niet goed te zien. Je moet er niet naast gaan lopen en/of kortharige hond als bijv dober gebruiken.maart schreef:je ziet zo dat het een prikband is, ondanks dekje erovermalinois schreef:Die zijn ook prettiger qua gebruik maar in een land waar ze verboden zijn is dit toch wat makkelijker...maart schreef:dat bestaat idd al veel langer. Ik vind het stom, ik heb geen prikband omdat ik die mooi vind![]()
Commentaar komt er toch.![]()
daarnaast genoeg verboden landen waar je ze open en bloot kunt kopen en gebruiken.
idem op wk's... je mag er niet mee rondlopen maar in elk standje wel te koop. Sjah

prikband is bij training. Daar komen geen andere honden aan te pas.korthaar schreef:Je doet de band toch wel af bij het loslopen, zodat een andere hond indien nodig evt. een natuurlijke correctie kan geven zonder tandjes tuffen?maart schreef:dat bestaat idd al veel langer. Ik vind het stom, ik heb geen prikband omdat ik die mooi vind![]()
Commentaar komt er toch.
Als hij maar juist gebruikt wordt en daar zit nou net het probleem...Devel schreef:Onzinnig gedoe altijd over die banden. Alsof de wereld vergaat als een hond hem om heeft.
Ik vind ze fijner en prettiger als een slip waarbij de strot aan gort wordt getrokken.
En...? In aanmerking genomen dat een hond gewoon rustig naast de fiets mee moet lopen zie ik het probleem niet? Het wordt pas een probleem wanneer het verkeerd gebruikt wordt!Machie schreef:Ik zag vandaag iemand met een hond met prikband om aan de fiets. Tsja.
Er bestaan ook banden die niet slippenDevel schreef:Onzinnig gedoe altijd over die banden. Alsof de wereld vergaat als een hond hem om heeft.
Ik vind ze fijner en prettiger als een slip waarbij de strot aan gort wordt getrokken.