Ik lees dat op FB ook al een paar keer maar dat is nogal onwaarschijnlijk voor een gecastreerde reu waar geen belangstelling voor was. Wat valt er door te verkopen aan een hond, die men zo had mogen hebben als ze dat graag wilden ?gonnie schreef:Hebben ze die hond gewoon niet door verkocht en doen ze net alsof hij weg gelopen is?
Vind het anders maar raar dat ze niet naar hem zoeken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
VERMIST OMGEVING DRONTEN
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: VERMIST OMGEVING DRONTEN
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Slaat idd nergens op. Hij is ook gesignaleerd maandag in een tuin in de wijk daar....sirene schreef:Ik lees dat op FB ook al een paar keer maar dat is nogal onwaarschijnlijk voor een gecastreerde reu waar geen belangstelling voor was. Wat valt er door te verkopen aan een hond, die men zo had mogen hebben als ze dat graag wilden ?gonnie schreef:Hebben ze die hond gewoon niet door verkocht en doen ze net alsof hij weg gelopen is?
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Dat vind ik ook opmerkelijk, hij heeft een heel opvallend voorkomen dus hij wordt onherroepelijk herkend als ie ergens rondloopt. Ik hoop op een goede afloop, moet er niet aan denken dat die stakker nog ergens buiten is al vanaf het moment dat ie wegliep!mariabel schreef:Het is toch een opvallende hond, ongelooflijk dat niemand hem meer gezien heeft.

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Hij is nog niet terecht maar wel positief...
Update van Kim: "voor zover ik begrijp is Mensje al in de gang geweest bij die vrouw om te eten, en te knuffelen! Ze dacht dat het n hondje/ diertje van n bewoner vh park was tot ze m op internet zag. Ze wil geen gedoe met n vangkooi, ze doet gewoon de gangdeur dicht als ie weer komt en belt met Joyce,....."
Update van Kim: "voor zover ik begrijp is Mensje al in de gang geweest bij die vrouw om te eten, en te knuffelen! Ze dacht dat het n hondje/ diertje van n bewoner vh park was tot ze m op internet zag. Ze wil geen gedoe met n vangkooi, ze doet gewoon de gangdeur dicht als ie weer komt en belt met Joyce,....."
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Mijn duimen draaien dat het op deze manier snel gaat lukken!
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Oh! Dat is goed nieuws!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Las ook pas later dat hij maandag nog gezien was.Badu schreef:Slaat idd nergens op. Hij is ook gesignaleerd maandag in een tuin in de wijk daar....sirene schreef:Ik lees dat op FB ook al een paar keer maar dat is nogal onwaarschijnlijk voor een gecastreerde reu waar geen belangstelling voor was. Wat valt er door te verkopen aan een hond, die men zo had mogen hebben als ze dat graag wilden ?gonnie schreef:Hebben ze die hond gewoon niet door verkocht en doen ze net alsof hij weg gelopen is?
Blijf het wel raar vinden dat die mensen niet mee zoeken.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat mag, maar geen voorbarige conclusies suggereren.... daar komt maar narigheid vangonnie schreef:Las ook pas later dat hij maandag nog gezien was.Badu schreef:Slaat idd nergens op. Hij is ook gesignaleerd maandag in een tuin in de wijk daar....sirene schreef:Ik lees dat op FB ook al een paar keer maar dat is nogal onwaarschijnlijk voor een gecastreerde reu waar geen belangstelling voor was. Wat valt er door te verkopen aan een hond, die men zo had mogen hebben als ze dat graag wilden ?gonnie schreef:Hebben ze die hond gewoon niet door verkocht en doen ze net alsof hij weg gelopen is?
Blijf het wel raar vinden dat die mensen niet mee zoeken.

Las ergens dat de tuin van de 'gastbazen' omgespit zou moeten worden want die reageren zo apathisch, weten vast meer

- Kit
- Erelid
Durf het bijna niet te vragen, maar is het nog compleet stil rond Mensje, of is er nog nieuws?
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Niets nogKit schreef:Durf het bijna niet te vragen, maar is het nog compleet stil rond Mensje, of is er nog nieuws?

Kan alleen maar hopen dat hij ergens binnen zit, bij mensen die van niks weten....
- Kit
- Erelid
Nou idd, ik hoop het zo
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Het is nu wachten op een vangkooi, in de hoop dat hij al af en toe de bench in durft te gaan.
Het is al heel wat dat hij bij een mevrouw 2x heeft gegeten, aangezien hij vluchtgedrag vertoont en zich steeds verscholen houdt.
Dinsdag avond laat hebben we hem achteraf bij de achtertuin van mevrouw 'gezien' wij dachten dat het een kat was, want hij schoot bloed snel weg, maar was wat groter en ging met wat meer geweld. De kat die wij dachten dat dit was zat daarna gewoon heel relaxt naast het huis naar ons te kijken.
Hopelijk werkt het voeren en kunnen we hem daar houden
Het is al heel wat dat hij bij een mevrouw 2x heeft gegeten, aangezien hij vluchtgedrag vertoont en zich steeds verscholen houdt.
Dinsdag avond laat hebben we hem achteraf bij de achtertuin van mevrouw 'gezien' wij dachten dat het een kat was, want hij schoot bloed snel weg, maar was wat groter en ging met wat meer geweld. De kat die wij dachten dat dit was zat daarna gewoon heel relaxt naast het huis naar ons te kijken.
Hopelijk werkt het voeren en kunnen we hem daar houden

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Akelig hoor, ik hoop maar dat hij zich snel laat vangen, duimen draaien 

- Kit
- Erelid
Ik duim me gek voor Mensje en voor jullie, ondertussen ga ik morgen naar Borculo....
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Wat naar zo'n nakerdje in de kou
Ik zal het bericht delen op facebook. Hopelijk wordt hij snel gevonden 

Hopelijk wordt hij hééél gauw weer herenigd met zijn (vorige) baasje, arm ding!
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
en is er al wat duidelijkheid?
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Nog nietslaura23 schreef:en is er al wat duidelijkheid?

- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
ach...de arme ziel...
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
Zo zieligbasil schreef:Och, dat arme ding. Zo koud

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ook... nog niks...jip007 schreef:Zo zieligbasil schreef:Och, dat arme ding. Zo koud
moet steeds aan hem denken..

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik kijk hier geregeld in de hoop dat hij terecht is, maar helaas blijkt dit nog steeds niet het geval. Mijn duimen draaien volop in de hoop dat hij snel weer warm thuis is.

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Nare berichten van een paragnost, hoop zo dat het niet klopt 

- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Zijn er nog steeds mensen gericht naar hem op zoek dan?
- Browny
- Zeer actief
Ik geloof niet zo in paragnosten, nog geen tegengekomen die niet aan hot of cold reading doen.. oftewel dat je de woorden in hun mond legt of ze informatie via internet opzoeken. Er zijn nu twee paragnosten geweest ofzo voor Mensje? En 1 kon al veel informatie van fb halen en werd ook dingen in de mond gelegd.. ja zo kan ik dat ook
Zullen vast mensen zijn die meer kunnen voelen en zien, maar je kan mij niet vertellen dat je via de hond de buurt kan zien en wat mensen in huis hebben staan
Maar goed ik ga het somber inzien nu hij zich al een week niet heeft laten zien of onopgemerkt loopt te zwerven
Niet op sporen afkomt waar eten ligt, terwijl als hij daar nog zit toch wel honger zou moeten krijgen na een week
Ik kan deze week niet veel doen, probeer vandaag nog een gaatje te vinden.. maar wij zijn aan het verhuizen, dus erg druk.
Op afstand help ik de mensen die met Mensje bezig zijn, maar het gaat wel lang duren nu

Zullen vast mensen zijn die meer kunnen voelen en zien, maar je kan mij niet vertellen dat je via de hond de buurt kan zien en wat mensen in huis hebben staan

Maar goed ik ga het somber inzien nu hij zich al een week niet heeft laten zien of onopgemerkt loopt te zwerven

Niet op sporen afkomt waar eten ligt, terwijl als hij daar nog zit toch wel honger zou moeten krijgen na een week

Ik kan deze week niet veel doen, probeer vandaag nog een gaatje te vinden.. maar wij zijn aan het verhuizen, dus erg druk.
Op afstand help ik de mensen die met Mensje bezig zijn, maar het gaat wel lang duren nu

Er is toch iets met een schuur en dat is zijn schuilplek maar vanwege angst en overlevingsmodus willen ze hem daar eerst in vangen.. Dus voeren hem daar nu ofzo?
Dat is wat die Joyce zegt op facebook.
- Browny
- Zeer actief
Klopt hij is zeker weten in die schuur geweest, kan door een hele kleine opening. Dus daar hebben we een bak pens in gezet (daar kan je hem heel makkelijk insluiten) en in twee tuinen bij schuurtjes waar hij in kan en ook is geweest, die bewoners willen ook meehelpen.Mieke-Bo schreef:Er is toch iets met een schuur en dat is zijn schuilplek maar vanwege angst en overlevingsmodus willen ze hem daar eerst in vangen.. Dus voeren hem daar nu ofzo?
Maar hier is hij vorige week dinsdag voor het laatst gezien.

Oei, dus dit is al een week geleden?
Is er wel pens opgegeten?
Lastig hoor, ik hoop maar dat hij op tijd gevonden word. En wat betreft die paragnost, ja er zitten echt echte bij. Maar er zijn er genoeg die er een slaatje uit willen slaan.
Is er wel pens opgegeten?
Lastig hoor, ik hoop maar dat hij op tijd gevonden word. En wat betreft die paragnost, ja er zitten echt echte bij. Maar er zijn er genoeg die er een slaatje uit willen slaan.
- Kit
- Erelid
Wat een ellende zeg...