Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kleine pukkelwandeling Soesterduinen
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Re: Kleine pukkelwandeling Soesterduinen
Kleine meisjes worden groot
Wat mij betreft kunnen we rustig wachten tot ze loops-af is?

You'll be in my heart... Always...
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Aantal honden: 2
Oh maar dat vindt Goof helemaal niet ergMit schreef:Ik moet zelf afhaken![]()
Gister met Io aan het knuffelen en toen plopte er ineens een enorme doos in mijn gezicht...Ze is binnen nu en 3 dagen loops

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Prima, misschien kunnen wij de volgende geplande datum wel mee!
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hier idem. Ik vind het ook geen probleem als we later gaan. Ik kan deze keer toch niet.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Mit schreef:Vrees van wel ja, het was niet zo'n groot succes de laatste keer met wandelenTara schreef:Mijn pukkels zijn zeker te groot?![]()
Laeken, leuk!
ohhhh wat jammer

26-1 heb ik een theeleut date met Tara en ben in de buurt met de Muisketeer
Ik zag dit topic staan en dacht;;;hmmmm misschien te combineren...
Maar dan ga ik een ander keertje misschien wel (weer) mee wandelen...
Van t voorjaar een keer of zo

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
ja leuk!Simone88 schreef:Mit mocht je een keer in Apeldoorn willen wandelen (die omgeving) kom ik ook met mijn pukkeltjes
Apeldoorn is voor mij ook wel af te reizen!
het Leesten bvb ?>
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Wawa's en een waussie
Wat ik persoonlijk een leuker gebied vind om te wandelen is bij Apeldoorn.. Uchelen Hoog Buurloseweg 85, afgezet losloopgebied en vlakbij de snelweg! Ik heb alleen geen idee hoe het heet... De Sprengen??
-
- Zeer actief
Heb ik m nou gemist??
Zie nergens foto?
Zie nergens foto?
- Hilde
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
Doos is weer aan het slinken dus volgende week zou ze wel kunnen wandelen. Ik zit dan alleen weer rotter in mijn tijd met werk en college maar ik zal de roosters eens bekijken!
-
- Zeer actief
Ik wil graag mee! Want Bas verliest haar interesse in hondjes volledig. Weet niet wat het is maar ze moet niks meer hebben van andere honden. Zodra er een hond komt doet ze haar staart tussen de benen als hij groot is. Dan gaat ze zitten, laat zich besnuffelen en gromt daarbij. Indien nodig snapt ze wat
Komt er een kleine hond dan wil ze die alleen om zich heen hebben als de kleine hond een laag energie-niveau heeft. Dus een suf reutjes dat wat ruikt is goed. Vindt ze zelfs wel leuk. Een jong poedeltje zoals vanmiddag moest ze niet. Grrrrrr, weg jij! Ze doet niks maar wil er gewoon niks mee te maken hebben. Zodra we doorlopen is ze helemaal blij en opgelucht dat we weer met z'n tweetjes zijn. Best bizar voor een hondje dat altijd bij andere honden zat. Ze is er klaar mee geloof ik
Misschien komt dit wel door castreren? Ze was heel zoet met elk hondje maar wordt steeds meer sjaggie. Ik vind het niet erg hoor want ze loopt mooi door en negeert hondjes.
Ze doet ook niks, geeft gewoon aan dat ze niet wil spelen en niet besprongen wil worden. En dat geeft ze netjes en vriendelijk aan.

Misschien komt dit wel door castreren? Ze was heel zoet met elk hondje maar wordt steeds meer sjaggie. Ik vind het niet erg hoor want ze loopt mooi door en negeert hondjes.

-
- Zeer actief
Is er al een datumpje bekend?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Misschien laat ze haar ware karakter nu zien, met een herplaatser weet je pas vaak wat je echt in huis hebt als je een paar maanden verder bentlaeken schreef:Ik wil graag mee! Want Bas verliest haar interesse in hondjes volledig. Weet niet wat het is maar ze moet niks meer hebben van andere honden. Zodra er een hond komt doet ze haar staart tussen de benen als hij groot is. Dan gaat ze zitten, laat zich besnuffelen en gromt daarbij. Indien nodig snapt ze wat![]()
Komt er een kleine hond dan wil ze die alleen om zich heen hebben als de kleine hond een laag energie-niveau heeft. Dus een suf reutjes dat wat ruikt is goed. Vindt ze zelfs wel leuk. Een jong poedeltje zoals vanmiddag moest ze niet. Grrrrrr, weg jij! Ze doet niks maar wil er gewoon niks mee te maken hebben. Zodra we doorlopen is ze helemaal blij en opgelucht dat we weer met z'n tweetjes zijn. Best bizar voor een hondje dat altijd bij andere honden zat. Ze is er klaar mee geloof ik
![]()
![]()
Misschien komt dit wel door castreren? Ze was heel zoet met elk hondje maar wordt steeds meer sjaggie. Ik vind het niet erg hoor want ze loopt mooi door en negeert hondjes.Ze doet ook niks, geeft gewoon aan dat ze niet wil spelen en niet besprongen wil worden. En dat geeft ze netjes en vriendelijk aan.

-
- Zeer actief
Ik verwacht niks raars zelf. Ze is heel makkelijk en lief. Kan ook prima bij hondjes maar wil niet dat ze haar aanraken of insluiten. Dat snap ik wel. Ik weet niet of ze bij Merit en Lars wel met hondjes wilde spelen, maar volgens mij ook niet echt. Ja mee oplopen, maar dat vindt ze nog steeds prima. Stukje rennen heel soms maar dat was het wel. Denk dat ze nu gewoon genoeg vertrouwen heeft om te durven zeggen tegen andere honden dat ze niet bepoteld wil worden.Lizzie. schreef: Misschien laat ze haar ware karakter nu zien, met een herplaatser weet je pas vaak wat je echt in huis hebt als je een paar maanden verder bent

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
of ze is autistisch naar honden toelaeken schreef:Ik verwacht niks raars zelf. Ze is heel makkelijk en lief. Kan ook prima bij hondjes maar wil niet dat ze haar aanraken of insluiten. Dat snap ik wel. Ik weet niet of ze bij Merit en Lars wel met hondjes wilde spelen, maar volgens mij ook niet echt. Ja mee oplopen, maar dat vindt ze nog steeds prima. Stukje rennen heel soms maar dat was het wel. Denk dat ze nu gewoon genoeg vertrouwen heeft om te durven zeggen tegen andere honden dat ze niet bepoteld wil worden.Lizzie. schreef: Misschien laat ze haar ware karakter nu zien, met een herplaatser weet je pas vaak wat je echt in huis hebt als je een paar maanden verder bentVan mij mag ze. Ze mag spelen maar mag ook lekker doorlopen. Wat zij wil
Die poedel vanmorgen ging heel hard piepen, druk doen en springen. Dat ze gromde snap ik helemaal. Ze had er niks mee en hun energie paste totaal niet bij elkaar

- Mit
- Zeer actief
Spelen deed ze met onze honden en als er een hond aansloot om met Stellar te spelen dan speelde ze wel mee.
Snappen en grommen herken ik niet. Misschien wat minder voorzichtig zijn of minder aandacht aan besteden? Wij liepen gewoon en ik weet niet of het goed of slecht is maar we keken ook nooit echt om, als er iets mis zou gaan hoor je dat vanzelf wel.
Doen we met eigen honden trouwens ook.
Maar gezellig als je meegaat uiteraard!
Snappen en grommen herken ik niet. Misschien wat minder voorzichtig zijn of minder aandacht aan besteden? Wij liepen gewoon en ik weet niet of het goed of slecht is maar we keken ook nooit echt om, als er iets mis zou gaan hoor je dat vanzelf wel.
-
- Zeer actief
Misschien dat ze met jullie honden meer zekerheid ervaarde? Want dat grommen deed ze hier vanaf de eerste dag. Dat stelt niks voor hoor, ze gromt en dan ontdooit ze. Ze doet ook haar staart tussen de benen bij een vreemde hond. Dus toen ik bv met Hein ging wandelen van Martijn gromde ze ook toen ze samen gezet werden. Ze vindt vreemde honden een beetje eng. En ik denk dat ze bij jullie gesterkt was door de roedel. Dat ze het minder intimiderend vond omdat de roedel ook de aandacht van de andere hond op ving.Mit schreef:Spelen deed ze met onze honden en als er een hond aansloot om met Stellar te spelen dan speelde ze wel mee.

Ik besteed er verder helemaal geen aandacht aan. Ze mag van mij grommen en ze mag van mij spelen. Ik klets wel eens met andere mensen met hond en dan staan we even stil. Dat gaat verder prima zolang die hond respecteert dat Bas niet besprongen wil worden en niet te lang hardhandig besnuffeld. En als dat wel gebeurd dan grommelt ze wat en dan doet ze WEF WEF! en loopt weg. Daarna is het meteen goed.
Nu kan dat ook wel door haar castratie komen. Cleo kreeg precies dit gedrag na castratie. Die gromde ook naar honden die kwamen snuffelen en die ze te druk vond. Dat deed ze voor castratie nooit.
Maar even voor de duidelijkheid, dit gedrag is geen enkel probleem. Ik snap dat ze niet wil spelen met vreemde honden. Ze heeft al haar hondenvriendjes en daarmee lopen we regelmatig op. Dat vindt ze leuk en dan zit ze naast die hondjes om om en om een stuk eierkoek van dat bazinnetje te krijgen. Bij vrienden van ons is ze super makkelijk met de hond als we op bezoek gaan. Dus dat grommen en afwijzen is slechts een stukje communicatie. Niks bijzonders verder voordat het lijkt alsof er iets niet goed gaat.

Misschien moet ik er maar een hondje bij nemen. Dat ze samen sterk staan

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Dit toppic heb ik over het hoofd gezien maar gaat nog plaats vinden.
Afhankelijk van waar de wandelijng precies zal zijn hou ik het ook even in de gatenn.
Afhankelijk van waar de wandelijng precies zal zijn hou ik het ook even in de gatenn.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Hilde
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
Gaat mij niet lukken, heb college van 1 tot 5...
Ik heb de komende tijd geen dag helemaal vrij, continu werken en college. Zie net dat ik de komende 17 dagen achter elkaar moet
Ik kan op zijn vroegst vrijdag 21 of zaterdag 22 februari.
Ik heb de komende tijd geen dag helemaal vrij, continu werken en college. Zie net dat ik de komende 17 dagen achter elkaar moet

Ik kan op zijn vroegst vrijdag 21 of zaterdag 22 februari.
- Hilde
- Zeer actief
- Woest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Västgötaspets
Vrijdag 21 kan ik vanaf half 2. Zaterdag 22 kan ik ook denk ik.
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Vrijdagen (en dinsdagen) zijn voor mij lastig omdat de training weer begonnen is. Een gewone lange wandeling kan wel met Cara, maar na zoiets is een training ´s avonds toch wel iets teveel gevraagd vrees ik. En ik vind zo´n wandeling nou juist leuk voor Cara )ben zelfs aan eht overwegen om bitchy Jamey gewoon thuis te laten).

You'll be in my heart... Always...
- Hilde
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
Voor mij komt de vrijdag ook iets handiger uit moet ik zeggen. Ik kan dan om een uur of 2 pas, dat wel (heb college 's morgens).
Dinsdagen kan ik trouwens ook, zojuist gehoord!
Dinsdagen kan ik trouwens ook, zojuist gehoord!
- Mit
- Zeer actief
Oh k*t....Ik kan de 21ste helemaal niet...Aangeboden extra te werken die dag dus dan moet ik echt rennen en vliegen voor een uurtje wandelen, schiet niet op...