Niet wekelijkse rustdagen. Maar zoals vandaag zijn de honden echt wel helemaal losgegaan op het strand. Dan doen we morgen wel even rustig.
Nani vind dat al lang best, hoewel ze vandaag ook echt Figo uit stond te dagen. Figo na zo'n dag ook wel.
Meestal is zaterdag hier wel een rustdag. Dan zijn de baasjes druk met andere dingen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rustdagen ingevoerd
Moderator: moderatorteam
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Rustdagen ingevoerd
Ik plan niet specifiek dagen in, maar er zijn zeker dagen dat we gewoon in de buurt lopen en that's it.
Kaya krijgt wel wat meer rust, doordat ik haar niet meer steeds meeneem naar de polder want dat wordt teveel voor haar. Dan doet zij
een rondje in de buurt en gaat Puchu uitrazen in de polder.
Maar goed, er zijn dagen dat ik niet ga (als het stortregent of als ik zelf aan een rustdag toe ben
) en dat kan hij makkelijk hebben.
Hij heeft het niet nodig, maar doet ook niet vervelend als het een luie hangdag is met rondjes van een half uurtje.
Kaya krijgt wel wat meer rust, doordat ik haar niet meer steeds meeneem naar de polder want dat wordt teveel voor haar. Dan doet zij
een rondje in de buurt en gaat Puchu uitrazen in de polder.
Maar goed, er zijn dagen dat ik niet ga (als het stortregent of als ik zelf aan een rustdag toe ben
Hij heeft het niet nodig, maar doet ook niet vervelend als het een luie hangdag is met rondjes van een half uurtje.
-
Sita
- Zeer actief
Re: Rustdagen ingevoerd
Geen bewuste rustdagen. Soms zijn er dagen dat ze wat minder beweging of uitdaging krijgen, dat accepteren ze zonder problemen. Merk niet aan ze dat ze het heel vervelend vinden om een rustdag te hebben, zolang ze maar wel de aandacht van ons krijgen. Langer dan twee dagen rust wordt lastig bij Sita, die gaat je dan uitdagen tot een ren of trekspelletje. De reuen zijn wat dat betreft veel makkelijker, die schikken zich wel ook al zou het een week lang korte rondjes zijn.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan