Eindelijk een echte ondeugende pup.johanna68 schreef:en puck heeft inmiddels kabels van mn massage stoel doorgebeten en die van de tv. Ze heeft bakje chips van kleinzoon gestolen van tafel ..Niks is veilig. Gelukkig stond nergens stroom op. Had met kerst ander tv gehad van zoon..Slecht beeld en had net nieuwe antennekabel gekocht die ik was aanleggen .Nu doet tv dus niks meer..moet eerst nieuwe adapter kopen. Van woensdag tot zaterdag al 6 ons aangekomen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup Puck
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Pup Puck

- Rita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Oud Duitse Herders en twee Mechelaars.
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wahahahaha, dat klinkt als een zeer gezonde pup die echt opvoeding nodig heeftjohanna68 schreef:en puck heeft inmiddels kabels van mn massage stoel doorgebeten en die van de tv. Ze heeft bakje chips van kleinzoon gestolen van tafel ..Niks is veilig. Gelukkig stond nergens stroom op. Had met kerst ander tv gehad van zoon..Slecht beeld en had net nieuwe antennekabel gekocht die ik was aanleggen .Nu doet tv dus niks meer..moet eerst nieuwe adapter kopen. Van woensdag tot zaterdag al 6 ons aangekomen.
Maar ben wel blij om dit te lezen, al zal jij minder blij er mee zijn, hihihihi!
Is wel een teken dat zij gezond is en zich lekker in haar velletje voelt
En zij komt lekker aan, straks moet je nog op gaan passen voor overgewicht (geintje)
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Fijn dat het zo goed gaat 
Het is een schatje zo te zien
Het is een schatje zo te zien
-
johanna68
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kr bouvier
spannend..Puck heeft vandaag eindelijk haar wormkuur gehad..afwachten hoe ze reageert.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
wat leuk dat Puck zo goed gaat. Go puckje!
-
johanna68
- Zeer actief
inderdaad..het is steeds meer genieten en steeds meer een beetje onbezorgd.Lizanne schreef:wat leuk dat Puck zo goed gaat. Go puckje!
Nu even weer spannend ivm wormkuur. En vandaag laatste medicatie gehad betreft pancreatitis. Ze krijgt nog steeds de hypo allergeen brok van RC. Ze wil ook niks anders trouwens.
- Rita
- Zeer actief
- Contacteer:
Niet teveel opletten, hou haar zijdelings in de gaten, anders schiet je misschien in de stress voor niets
Puck doet het goed, is levendig, is speels, is op boeven pad, dus niet te snel zorgen gaan maken
Puck doet het goed, is levendig, is speels, is op boeven pad, dus niet te snel zorgen gaan maken
-
Mieke-Bo
Super puck! Doe zo door dame, op naar nog meer slopen 
-
johanna68
- Zeer actief
idd probeer ook niet meer teveel "houding" aan te nemen betreft ziek zijn. Ze heeft net een paar brokjes terug gegeven (gekotst) maar niet erg en nog erg speels.
Mss juist te veel gespeeld na eten.
Mss juist te veel gespeeld na eten.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Blij de berichten te lezen dat Puck zo ondeugend is, maar misschien huis iets meer pupproof maken? scheelt ook zorgen voor de baas.
-
johanna68
- Zeer actief
was wel pupproof maar was dus net bezig met antenne aanleggen...had stekker er uit getrokken en vergeten dat Puck daar bij kon..Dee schreef:Blij de berichten te lezen dat Puck zo ondeugend is, maar misschien huis iets meer pupproof maken? scheelt ook zorgen voor de baas.
- Rita
- Zeer actief
- Contacteer:
Wahahahaha, jij hebt een goede hulp, Puck kan het allemaal veel beterjohanna68 schreef:was wel pupproof maar was dus net bezig met antenne aanleggen...had stekker er uit getrokken en vergeten dat Puck daar bij kon..Dee schreef:Blij de berichten te lezen dat Puck zo ondeugend is, maar misschien huis iets meer pupproof maken? scheelt ook zorgen voor de baas.
- Rita
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Mieke-Bo
Ja, ik was aan de afwas en dacht ineens: Hoe is het met Puck..
-
johanna68
- Zeer actief
Puck heeft verder geen last gehad van haar wormkuur gelukkig...ook is de medicatie nu helemaal gestopt.
Laatste dagen maakt ze beetje een puinzooi van zindelijk worden..Ze piest waar ze staat...
In begin gaf ze wel aan als ze deur uit moest. Ging dan achter tv kast onder de raam staan piepen. Dan wilde ze door de deur aan andere kant kamer. Dat kon betekenen dat ze dan naar eten/drinkenbak wilde of naar buiten behoeft of als ze werklui zag (ivm uitbreiding winkel naast mijn woning) dat ze de werklui wil begroeten.
Maar inmiddels geeft ze niets aan. Piest gewoon waar het uitkomt.
Wat eten betreft ben ik mixen maar ze is erg kieskeurig..Vertikt andere brok te eten.. Wipt ze netjes uit de bak en eet de hypo allergeen.
Ze komt betreft bouw in balans. Dunnere buik en hoger op dr poten. Was deze week 7 ons aangekomen. Minder dan afgelopen weken maar ze is ook heel erg actief.. Rent echt als dolle mina rondjes door kamer . Ben wel bang dat ze achterstand niet gaat inhalen en kleiner blijft dan gedacht bij deze kr
Laatste dagen maakt ze beetje een puinzooi van zindelijk worden..Ze piest waar ze staat...
In begin gaf ze wel aan als ze deur uit moest. Ging dan achter tv kast onder de raam staan piepen. Dan wilde ze door de deur aan andere kant kamer. Dat kon betekenen dat ze dan naar eten/drinkenbak wilde of naar buiten behoeft of als ze werklui zag (ivm uitbreiding winkel naast mijn woning) dat ze de werklui wil begroeten.
Maar inmiddels geeft ze niets aan. Piest gewoon waar het uitkomt.
Wat eten betreft ben ik mixen maar ze is erg kieskeurig..Vertikt andere brok te eten.. Wipt ze netjes uit de bak en eet de hypo allergeen.
Ze komt betreft bouw in balans. Dunnere buik en hoger op dr poten. Was deze week 7 ons aangekomen. Minder dan afgelopen weken maar ze is ook heel erg actief.. Rent echt als dolle mina rondjes door kamer . Ben wel bang dat ze achterstand niet gaat inhalen en kleiner blijft dan gedacht bij deze kr
-
Mieke-Bo
Als ze kleiner blijft als gedacht en dat dan het enigste is mag je denk ik heel blij wezen. Puck was echt heel ziek!
Doe zo door Johanna!
Doe zo door Johanna!
-
johanna68
- Zeer actief
idd als ze maar blije hondje is...ga ik er voorMieke-Bo schreef:Als ze kleiner blijft als gedacht en dat dan het enigste is mag je denk ik heel blij wezen. Puck was echt heel ziek!
Doe zo door Johanna!
- Rita
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach, misschien iets kleiner, als zij maar gezond en gelukkig is
Maar je hebt ook best kans, dat zij iets langer door groeit dan je verwacht en je zou ook nog verbaasd kunnen zijn later, dat er een giga groeispurt gaat komen
Maar je hebt ook best kans, dat zij iets langer door groeit dan je verwacht en je zou ook nog verbaasd kunnen zijn later, dat er een giga groeispurt gaat komen
-
johanna68
- Zeer actief
Dat zou dan ook weer geweldig zijn... ben wel type..grote hond...maar ook al blijft Puck onder dat maat...ze zit toch al in onze hart en blijft onze Puck zoals ze is...dus hoe dan ook..voor mij is ze de ideale huisgenootRita schreef:Ach, misschien iets kleiner, als zij maar gezond en gelukkig is![]()
- Rita
- Zeer actief
- Contacteer:
En dat is toch het belangrijkste dat er isjohanna68 schreef:Dat zou dan ook weer geweldig zijn... ben wel type..grote hond...maar ook al blijft Puck onder dat maat...ze zit toch al in onze hart en blijft onze Puck zoals ze is...dus hoe dan ook..voor mij is ze de ideale huisgenootRita schreef:Ach, misschien iets kleiner, als zij maar gezond en gelukkig is![]()
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Precies, en nogmaals petje af voor jou, Johanna!!Rita schreef:En dat is toch het belangrijkste dat er isjohanna68 schreef:Dat zou dan ook weer geweldig zijn... ben wel type..grote hond...maar ook al blijft Puck onder dat maat...ze zit toch al in onze hart en blijft onze Puck zoals ze is...dus hoe dan ook..voor mij is ze de ideale huisgenootRita schreef:Ach, misschien iets kleiner, als zij maar gezond en gelukkig is![]()
Maar je hebt ook best kans, dat zij iets langer door groeit dan je verwacht en je zou ook nog verbaasd kunnen zijn later, dat er een giga groeispurt gaat komen![]()
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
johanna68
- Zeer actief
thanks...valt me op dat Puck niet meer echt zo'n bolle puppybuik heeft en veel hoger op dr poten staat.Ariane schreef:Precies, en nogmaals petje af voor jou, Johanna!!Rita schreef:En dat is toch het belangrijkste dat er isjohanna68 schreef:Dat zou dan ook weer geweldig zijn... ben wel type..grote hond...maar ook al blijft Puck onder dat maat...ze zit toch al in onze hart en blijft onze Puck zoals ze is...dus hoe dan ook..voor mij is ze de ideale huisgenootRita schreef:Ach, misschien iets kleiner, als zij maar gezond en gelukkig is![]()
Maar je hebt ook best kans, dat zij iets langer door groeit dan je verwacht en je zou ook nog verbaasd kunnen zijn later, dat er een giga groeispurt gaat komen![]()
-
johanna68
- Zeer actief
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Wat heeft ze toch een lief koppie 
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- ute
- Actief
- Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Mooi, lief koppie. Woon je ook in provincie Groningen dat je sneeuw hebt ? Wij hebben net zo veel. En -5 graden nu.
-
johanna68
- Zeer actief
ja klopt woon in provincie groningen...dicht bij vlagtwedde
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Wat een lief bolletje. 
-
Mieke-Bo
Onwijs lief zoet kuppie! Lekkerding die puck..
-
johanna68
- Zeer actief
heb wel idee steeds meer een stabij koppie te zien ipv labrador
- Rita
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een lekker koppie, zij kijkt als een lekker bandietje de wereld in
Goed dat je vol hebt gehouden, nu genieten van elkaar
Goed dat je vol hebt gehouden, nu genieten van elkaar