Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Er worden regelmatig zeehondjes uit Pieterburen op Terschelling weer losgelaten. Vanmiddag konden wij met de strandbus mee om daarbij te zijn:
De zeehondjes worden met de veerboot overgevaren vanuit Harlingen, hier op het eiland worden ze dan overgezet op de aanhanger en zo gaan ze naar een plek op de punt van het eiland.
Wauw... daar krijg je toch een 'it's a beautiful day' gevoel van
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Een domme vraag misschien, maar ik heb niet zoveel zeehondenervaring Waarom moeten mensen altijd OP de kist gaan zitten als er zeehondjes terug in zee gaan? Is dat omdat ze er anders niet uit durven, of omdat ze zouden kunnen bijten?
Lynnepien schreef:Een domme vraag misschien, maar ik heb niet zoveel zeehondenervaring Waarom moeten mensen altijd OP de kist gaan zitten als er zeehondjes terug in zee gaan? Is dat omdat ze er anders niet uit durven, of omdat ze zouden kunnen bijten?
Ik denk, net zo'n leek als jij, dat je ze dan het minst in de weg zit.
Lijkt me zo geweldig om dat een keer in het echt te zien. Genoten van je foto's
Lynnepien schreef:Een domme vraag misschien, maar ik heb niet zoveel zeehondenervaring Waarom moeten mensen altijd OP de kist gaan zitten als er zeehondjes terug in zee gaan? Is dat omdat ze er anders niet uit durven, of omdat ze zouden kunnen bijten?
Als je goed kijkt zie je dat als ze de kisten dragen gewoon hun handen 'in' de kist doen. Dus nee, ze bijten niet.
Ze wennen ook wel een soort van aan mensen omdat ze gewoon elke dag gevoed worden door die mensen.
Is puur omdat er geen plek is om naast te staan. (denk ik dan)
Wij hebben onlangs op het strand van texel een zeehond gezien ,snel de honden aangelijnd want het beestje was op weg naar zee en daar hebben wij toen op afstandje naar staan kijken
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Wij vonden zaterdag op het strand van Ameland nog een jonge zeehond.
Hij hobbelde een klein stukje richting zee maar ging het water niet in.
We zijn er uiteraard met een grote boog omheen gegaan.
Ik denk dat anders die hele kist 'meehobbelt'
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.