Vreselijk, je staat echt doodsangsten uit die uren

Moderator: moderatorteam
Husky_Manu schreef:Jajajaja!
Een supporter heeft hem herkend en belde de rugbyclub!
We zijn nu aan het proberen contact te krijgen met diegene!
mijn rothond is veilig
Pffffff wat een opluchtingHusky_Manu schreef:Hij zit bij iemand thuis hebben we inmiddels gehoord. Nu proberen contact met díegene proberen te krijgen!
Gelukkig! Gevonden en veiligHusky_Manu schreef:Hij zit bij iemand thuis hebben we inmiddels gehoord. Nu proberen contact met díegene proberen te krijgen!
ach jij hebt weer goede beweging gehad, weinig gegeten, denkt die schat toch nog een beetje aan je hahaha, maar idd fijn dat iemand zich over hem ontfermt, pak van je hart ! ik zou , voor je eigen gemoedsrust, toch maar een omheining maken, voor dit soort plas/poep dingetjes, scheelt een hoop stress denk ik, het is en blijft een husky en als ze kunnen en willen, kunnen ze kilometers makenHusky_Manu schreef:![]()
JAAAA
![]()
![]()
Ik kreeg eindelijk weer een hap door mijn keel. Jammer dat hij niet thuis kan slapen maar hij zal het vast nog gezellig vinden ook, een nachtje logeren.
En morgen gaan we hem ophalen met een grote zak snoep en een borrel voor de HuskysitterGeweldig dat ze hem in huis genomen heeft. Zo'n vieze, natgeregende boevenhond.