Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Geld geboden voor Bo
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Geld geboden voor Bo
Wij wonen in een flat en bij iemand is een poos terug hun puppy's gejat, zouden ze hier geen kans voor krijgen dan worden ze gelijk opgevreten.
Zou maar goed opletten.
Zou maar goed opletten.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- dagmar88
- Zeer actief
laeken schreef:Waarschijnlijk was het geklets. Die jongens hebben dat geld niet en betalen dat ook niet voor je hond. Wel zou je bij de overdracht bv belazerd kunnen worden of kan het zijn dat ze haar weggrissen oid. Gewoon negeren, meer kan je niet doen toch? Wel zou ik daar niet snel alleen en in het donker wandelen. Van een vriend van mij is de door hem gefokte stafford gestolen tijdens het plasje doen voor de deur. Super lief beest dat geen vlieg kwaad deed. Teef, nooit meer wat van vernomen
Ik ga wel zonder zorgen de deur uit 's nachts. Ze bijt niet direct vreemden, maar is in het donker naar mensen zonder hond (heeft ze altijd raar gevonden) ook niet vriendelijk zodra ze merkt dat ik terughoudend ben/de ander dreigend doet.
Maar ja, dat soort gezeik heb ik ook vaker.
- Sekreetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): geen
Brrrr, daar zou ik ook zeker een raar gevoel aan overhouden hoor. Zeker met het verhaal in mijn achterhoofd van Eros, die hier in Nieuwegein gestolen is en enkele dagen later dood gevonden werd in een sloot onder de verwondingen.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
moniek&bo schreef:Nou, ik heb toch maar even gebeld naar de politie.
Ze hebben het kenteken genoteerd en een aantekening gemaakt van het voorval.
Verder kan ik niet veel doen toch?
Als vriend late dienst heeft ga ik maar gewoon verlichte stukjes in de berm wandelen en niet meer in het donker naar het parkje ofzo.
Nu scheelt het wel dat we niet op de begane grond wonen en geen tuin hebben waar ze Bo makkelijk kunnen stelen, maar ik ben voorlopig wel extra alert!
ik ben een schijtbak, maar ik zou als ik alleen was voorlopig alleen nog over het fietspad bij jou voor lopen.

- dagmar88
- Zeer actief
mmartinn schreef: En weg is je hond.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Goed dat je naar je innerlijke stemmetje hebt geluisterd, rare gasten heb je toch 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
dacht ik ook even aan... onderlinge afspraakjes om mensen de stuipen op het lijf te jagen maarre daarnaast hoor je tegenwoordig wel hele nare verhalen over dieren/hondenleed....Inge O schreef:ik vraag me af of ze dat niet doen om mensen te pesten, om ze juist schrik aan te jagen dus. niemand kan hun wat maken want ze doen niks verkeerds maar ondertussen doen ze jou wel peultjes schijten en hebben ze op die manier macht over je.
Kortom, ik zou wel heel alert blijven...
Minkukels om je dag en je plezier aan honden zo te verstieren en angstig te maken...

Lizzy & Faya, de oppashondjes
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Dat is nou een van die nare gedachtes die ik wel eens heb (en niet wil hebben). Dat ze mijn poepeloeres stelen om daar gruwelijke dingen mee te doen. Soms ben ik wel eens blij dat hij laat merken niet gesteld te zijn op aandacht van vreemden (wil op straat nog wel eens weg-blaffen als mensen te veel staren of hem onverhoop willen bepotelen)
Ik ben vroeger wel eens benaderd toen ik met een jonge chow-chow liep. Een vent die al van verre begon te roepen "Och mevrouw ik wil dat hondje van u". Aardig bedoeld of niet maar onze chow zag het niet zitten en zette het prompt op een geblaf dat de man direct omdraaide en de benen nam.
Is dan ook weer de reden waarom ik nooit mijn hond alleen bij een winkel etc. vast zou leggen om even boodschappen te doen of te lang op een achteraf plek in de auto laat.
Nee hoor, prima dat je op je hoede bent.
Ik ben vroeger wel eens benaderd toen ik met een jonge chow-chow liep. Een vent die al van verre begon te roepen "Och mevrouw ik wil dat hondje van u". Aardig bedoeld of niet maar onze chow zag het niet zitten en zette het prompt op een geblaf dat de man direct omdraaide en de benen nam.
Is dan ook weer de reden waarom ik nooit mijn hond alleen bij een winkel etc. vast zou leggen om even boodschappen te doen of te lang op een achteraf plek in de auto laat.
Nee hoor, prima dat je op je hoede bent.
- Laura-V
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden!
- Aantal honden: 0
Zoiets denk ik inderdaad ook!mmartinn schreef:Dat bedrag bieden ze je zodat je ermee instemt. Met een smoes zorgen ze ervoor dat zij de hond dan hebben voordat ze je het geld geven. Of ze maken gebruik van internetbankieren, daar hebben ze ook trucjes voor, dan lijkt het dat je geld op je rekening staat maar staat het er niet echt. En dan scheuren ze weg. Dit doen ze bv ook met auto's.
En weg is je hond. Oppassen dus! Je hebt goed gehandeld.
Je hoeft denk ik niet bang te zijn voor diefstal. Ze hebben het niet specifiek op jou hond gemumt. Ze gaan gewoon weer naar een ander, werkt altijd wel bij iemand.
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Maar met een bedrag van 5000 euro ga je natuurlijk al snel voelen dat er iets aan de hand is.
Dan zou het (in mijn ogen) meer kans hebben om een realistischer bedrag (wat aanzienlijk lager ligt) te bieden...
Maar evengoed is dit een heel vreemd verhaal.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ik heb het ook eens met Ruby gehad zo iets die wilde duidelijk voor de fok ik heb gewoon gezegd dat ze steriel was en dat was toen nog niet het geval, maar de interesse was ineens weg creepy hoor
- *tweety*
- Zeer actief
He bah wat eng, goed dat je het kenteken hebt genoteerd.
Wees maar extra allert want voor je het weet proberen ze je hond te stelen, gekken genoeg die dat doen.
Wees maar extra allert want voor je het weet proberen ze je hond te stelen, gekken genoeg die dat doen.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
Wat een mafkezen lopen er toch rond. Hier ook al eens zoiets meegemaakt. Pip was ongeveer een week of 16 en liep samen met hem en Tjika een rondje door de wijk. Toen kwam er een man op me aflopen en vroeg wat ik voor beide honden wilde hebben, want hij zag er wel wat in. Op mijn vraag WAT?! hij er precies in zag, gaf de man geen antwoord. Heb de beste man nadrukkelijk gezegd dat ze van MIJ zijn en naar NIETS of NIEMAND gaan.

- Sanchis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder / Border collie
- Aantal honden: 3
Ik zit dit topic met verbazing te lezen!! Ze wilden je hond kopen. Tussen inbraak en diefstal en een bod uitbrengen op een leuke hond zit een hoop verschil!!
Misschien is het een beetje een brutale of overmoedige vraag, maar dat maken die lui geen criminelen.
Ik snap wel dat ze je hond willen kopen. Amerikanen zijn er genoeg voor een prikkie of gratis, maar een goed opgevoede hond is veel meer waard! Ik kan genoeg mensen verzinnen die wel een staffort willen, maar bang zijn dat het mis gaat met opvoeden, zoals zo vaak gebeurt.
Als ik los met Scott door 1 of ander stadscentrum, wordt me ook wel eens gevraagd of ik interesse heb om hem te verkopen. En onze Border zou ook geld kunnen opbrengen, want dat hondje is heel knap met schapen.
Misschien is het een beetje een brutale of overmoedige vraag, maar dat maken die lui geen criminelen.
Ik snap wel dat ze je hond willen kopen. Amerikanen zijn er genoeg voor een prikkie of gratis, maar een goed opgevoede hond is veel meer waard! Ik kan genoeg mensen verzinnen die wel een staffort willen, maar bang zijn dat het mis gaat met opvoeden, zoals zo vaak gebeurt.
Als ik los met Scott door 1 of ander stadscentrum, wordt me ook wel eens gevraagd of ik interesse heb om hem te verkopen. En onze Border zou ook geld kunnen opbrengen, want dat hondje is heel knap met schapen.
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Nou bij mij was al wat jaren terug toen werden er ook hondjes gestolen in de omgeving en sommige mensen doen je kippevel geven en die verdenk ik dan liever te snel dan te laat
-
Manu
Manu is ook al een aantal keren voor geboden. Zelfs door een politie agent aan het werk.
Geen 5000 euro hoor, dat dan niet. Maar wij vonden het altijd een compliment
Geen 5000 euro hoor, dat dan niet. Maar wij vonden het altijd een compliment
- petertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american staffordshire terrier
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Rare lui. Brrrr ik zou ook de kriebels krijgen.
Waarschijnlijk zal het wel lulkoek zijn of wat mmartin zei maar toch. Goed dat je te kenteken aan de politie hebt doorgegeven
Waarschijnlijk zal het wel lulkoek zijn of wat mmartin zei maar toch. Goed dat je te kenteken aan de politie hebt doorgegeven
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
In r.dam hebben ze ook regelmatig een bod op Monky gedaan. Op Amy nooit, die heeft ook een veel te lieve uitstraling. Was met Monky alleen nooit zo bang, die liet toch geen mensen in zijn buurt. Ook een paar keer hebben een hoogloopse teef op hem afgestuurd, waarop ik hem de lucht in hees en naar huis tilde. Monky was niet zo vriendelijk naar mensen en half verrot, hele goeie dekreu, echt een voorbeeld voor het ras
maar mooi was tie wel 

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Wat een raar verhaal? Ik zou daar ook de kriebels van krijgen hoor, goed dat je melding gemaakt hebt...
- Zamunda
- Zeer actief
Moniek&Bo schreef:Ze zeiden dat ze haar 'ruig' vonden en wel als huishond wilden hebben.
Nou, dan weet je wat je te doen staat...dagmar88 schreef:... Maar ja, dat soort gezeik heb ik ook vaker.Als ze aangekleed is op de één of andere manier nooit, zo raar
De komende tijd Bo alleen nog naar buiten in dit roze pakje:

Wedden dat je dan geen last meer hebt
- dagmar88
- Zeer actief
- Zamunda
- Zeer actief
Strikje kleurt prachtig bij het snuitje, inclusief zwarte stippen
.
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
Het is wel vervelend, maar ik zou me niet te druk maken hoor.
Er is bij ons ook wel eens geld geboden voor Odin, heb er niks mee gedaan. Dit was ook omdat hij zo goed opgevoed was en goed luisterde. Ja trainen kost tijd. Veel mensen hebben dat er niet voor over en willen graag een kant en klare hond.
Er is bij ons ook wel eens geld geboden voor Odin, heb er niks mee gedaan. Dit was ook omdat hij zo goed opgevoed was en goed luisterde. Ja trainen kost tijd. Veel mensen hebben dat er niet voor over en willen graag een kant en klare hond.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
Oh dat zou ik ook niks vinden
.Toen Dolly pup was werd ik ook aangesproken en durfde ik niet alleen met haar richting park..nu welhoor
Maar net als die hond van de afgelopen week daar moet je toch niet aan denken
Maar net als die hond van de afgelopen week daar moet je toch niet aan denken

- dagmar88
- Zeer actief
Jacky schreef:Het is wel vervelend, maar ik zou me niet te druk maken hoor.
Als ze voor Pjotr geld zouden bieden zou ik dat raar vinden (op dieren bied je niet), maar eerder als compliment zien.
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Nou, ik weet wat me te doen staat..
Bo verkleden als schattige ballerina..
Of ik teken er stippen op, dan is het een dalmatiër en geen stafford meer
Ik denk ook echt niet dat iemand zo'n absurd bedrag voor mijn hond zou betalen.
Voor mij is ze heeeeel veel waard, maar voor een ander.. lijkt me dat ze niet echt bijzonder is.
Ik waarschuw andere staffordeigenaren in de buurt dat ze een oogje open moeten houden en ben zelf extra voorzichtig.
Nu maar hopen dat er snel iets anders in de mode is.. Bart-smit hondjes bijvoorbeeld
Bo verkleden als schattige ballerina..
Of ik teken er stippen op, dan is het een dalmatiër en geen stafford meer
Voor mij is ze heeeeel veel waard, maar voor een ander.. lijkt me dat ze niet echt bijzonder is.
Ik waarschuw andere staffordeigenaren in de buurt dat ze een oogje open moeten houden en ben zelf extra voorzichtig.
Nu maar hopen dat er snel iets anders in de mode is.. Bart-smit hondjes bijvoorbeeld
- Zamunda
- Zeer actief
Of schattige ballerina hondjesmoniek&bo schreef:Nou, ik weet wat me te doen staat..
Bo verkleden als schattige ballerina..![]()
Of ik teken er stippen op, dan is het een dalmatiër en geen stafford meer![]()
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Toch kan dit zomaar gebeuren.
Er zijn nu eenmaal mensen met heel veel geld. Die geven heel gemakkelijk zo maar even 5000 euro uit voor hun kinderen. Vaak vinden ze er na korte tijd niets meer aan en geven het dan weg voor niks of voor een appel en een ei.
Ik kocht vanmiddag een vrij nieuw nieuw kippenhok van een A-merk. Het zoontje van deze man wilde graag kippen maar na hele korte tijd werden ze niet meer door hem verzorgd en daarom moest het nu weg. Die goede man heeft er 2300 euro voor betaald. Ik ben blij dat ik het voor een fractie van die prijs kon kopen.
Dat soort mensen zijn er dus.
Maar toch opletten geblazen, je weet maar nooit.
Er lopen nu eenmaal heel vreemde mensen rond.
Er zijn nu eenmaal mensen met heel veel geld. Die geven heel gemakkelijk zo maar even 5000 euro uit voor hun kinderen. Vaak vinden ze er na korte tijd niets meer aan en geven het dan weg voor niks of voor een appel en een ei.
Ik kocht vanmiddag een vrij nieuw nieuw kippenhok van een A-merk. Het zoontje van deze man wilde graag kippen maar na hele korte tijd werden ze niet meer door hem verzorgd en daarom moest het nu weg. Die goede man heeft er 2300 euro voor betaald. Ik ben blij dat ik het voor een fractie van die prijs kon kopen.
Dat soort mensen zijn er dus.
Maar toch opletten geblazen, je weet maar nooit.
Er lopen nu eenmaal heel vreemde mensen rond.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
ik las op de Facebookpagina van de warme mand.
dat is een herplaats pagina voor bull breed rassen.
daar werd ervoor gewaarschuwd dat het nu "in" is om dat soort honden te stelen.
ik vind je gedachte dus zo raar nog niet....
bah!
dat is een herplaats pagina voor bull breed rassen.
daar werd ervoor gewaarschuwd dat het nu "in" is om dat soort honden te stelen.
ik vind je gedachte dus zo raar nog niet....
bah!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ja nu ik dit heb meegemaakt en ik hier de verhalen hoor zie ik ook opeens overal verhalen, waarschuwingen en nieuwsberichten.
Of dat het komt omdat ik er nu meer mee bezig ben weet ik niet, maar wel eng.
Of dat het komt omdat ik er nu meer mee bezig ben weet ik niet, maar wel eng.