Hier ook.
Maxi is er van dinsdag op woensdagnacht mee begonnen. Alleen gal braken en niet meer willen eten en drinken. En voelde zich echt heul beroerd. Hij werd wel met alle liefde en zorg omringd door zijn vriendjes.

Heeft gister en vandaag 1 liter onderhuids vocht toegediend gekregen door de DA ( hij is 12,5 en had al ietwat uitdrogingsverschijnselen na die ene nacht en om hem te ondersteunen voor de rest van de dag) kreeg OR-ace mee en zowel gister als vandaag spuit cerenia.
Eten wilde hij echt niet..drinken ook niet. Gisteravond elk uur spuitje water gedaan met de OR-ace erbij.
Vanochtend gelukkig wel 3 lebbers zelf gedronken !
Bij de DA vanmorgen van alles uitgeprobeerd omdat ie wel het snoepje wat ik bij me had na het vochtinfuus wilde .

Yes...gaat ie nu eindelijk weer eten ? Heerlijke kuipjes met ozo lekkere luchtjes, verschillende soorten gedroogde snoepjes ....maar meneer wilde niet.
Tot er een paar brokjes van de RC op de grond gegooid werden...maar
dat lustte hij wel !
Je zou 'm toch , onze ex zwerver wordt kieskeurig op zijn leeftijd.
Nu dus even een paar daagjes een paar keer per dag een paar brokjes en dan maar weer opbouwen met eten. Hij heeft net weer een stuk of 5 brokjes op en volgens mij is hij wat beter te pas nu. Morgenochtend hebben DA en ik weer contact.
Minder goede nieuws is nu dat Silla sinds vanmiddag ook begonnen is met spugen en ook niet meer eet

. Vanmiddag nog wel gedronken maar moet het nu even in de gaten gaan houden bij madam.
En nu maar wachten op Dust en Gijsje.
beterschap voor alle zieke hondjes !
edit : Silla net weer wat gedronken dus gelukkig doet ze dat wel !