En boeren na elke maaltijd is ook standaard
Hier nog meer honden die zoveel scheten laten?
Moderator: moderatorteam

dagmar88 schreef:Zelden. Niko laatst wel.
Hij lag in de stoel geperst met z'n staart strak tegen z'n hol, dus kwamen ze er uit als ploepploepploepploepploepploepploepploepploepploep
En als Charlie opeens onder de dekens uit schiet heeft weet je dat ze een stinkerdje heeft gelaten
Haha nee!bouvierpoedel schreef:Moet je een bouvier nemen.![]()
Trouwens is je vent het niet die de hond de schuld geeft.
. Marjoleine schreef:Orpa heel soms, van die bescheiden blazers, en dan kijkt ze helemaal verbaasd naar haar achterkant, soort van WTF-reactie
Ze stinkt niet trouwens.

Even kijken of je nog een beetje actief bentM@scha schreef:ik denk je hebt het over jezelf maar je zet me gewoon weer aan het werk door alles in de koffiehoek te dumpen!![]()
Ik heb beeld.dagmar88 schreef:Zelden. Niko laatst wel.
Hij lag in de stoel geperst met z'n staart strak tegen z'n hol, dus kwamen ze er uit als ploepploepploepploepploepploepploepploepploepploep![]()
Totale ontspanning!marloes_2406 schreef:1 hond van mijn ouders doet het. En dan hoor je pfieeeeeeeeeetpfieeuutiiiittttt, vooral als je haar aan het aaien bent
Hanneke2 schreef:Jack laat af en toe een scheet en dat is werkelijk niet normaal wat een lucht er dan uit die hond komt. Ik snap het ook niet, want hij poept goeie poep die niet abnormaal ruikt. Maar als Jack een scheet laat vlucht alles en iedereen uit zijn buurt. Vaak vlucht hij zelf ook. Die lucht is gewoon niet te doen. Ik heb echt al zitten denken om het op te vangen en te gaan verkopen als chemisch wapen. Ik gok dat je er in een niet al te groot land met gemak een regering mee omver kan gooien.

Hahaha Rasta precies zo (alleen gelukkig niet voor je gezicht) die pieperts stinken gelukkig niet maar de stiekeme "floeperds" boh die stinken wel, pfioehh.Belle schreef:Isa en Vera hoor ik nooit scheten laten. Bij Dora floepen ze er vaak uit als ze zich uitrekt. Dat gebeurt meestal als ze van de bank op de grond gaat. Ze zet dan eerst haar voorpoten op de grond, rekt zich even lekker uit, waardoor haar kont extra naar boven en achteren steekt, zo net ter hoogte van Rob's gezicht en dan pffffft![]()
Gelukkig voor Rob stinken ze niet.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ja en die was rot vanbinnenNeeltje schreef:Ooit een Franse bulldog gehad???