Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

VERMIST OMGEVING DRONTEN

Is je hond vermist? Vraag hier extra aandacht voor hulp bij het zoeken naar je hond !

Moderator: moderatorteam

krullie
Zeer actief

Re: VERMIST OMGEVING DRONTEN

Ongelezen bericht door krullie »

ik had het van mp afgehaald.
http://link.marktplaats.nl/769197768
dat nummer had ik ook meegenomen toen ik ging rijden.
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

Vreselijk toch , dat nieuwe eigenaren zo ontzettend stom zijn geweest . Ongelooflijk daar zijn geen woorden voor .
Hopen dat hij snel terecht is .
Afbeelding
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Las op facebook dat ze vanavond nog met een groepje zijn gaan zoeken, nog geen update gelezen over of er iets gevonden is.. Laten we hopen!!
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Mieke-Bo schreef:Las op facebook dat ze vanavond nog met een groepje zijn gaan zoeken, nog geen update gelezen over of er iets gevonden is.. Laten we hopen!!
Niets nog..
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Ik heb hem gedeeld, woon zelf in kampen maar heb wel mensen in mn FB uit dronten en swifterband en een vriendin van me heeft connecties op ketelhaven
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Net thuis en helemaal niets :roos: we hebben heel de haven gehad en vakantiepark (in 5 uur tijd). Dus misschien is hij overgestoken naar de boerderijen..
Ook al het riet en water afgezocht, mijn grootste angst was dat hij in het water terecht had kunnen komen..

Morgen gaat er weer een groepje zoeken.. ik hoop echt dat hij ergens gezien wordt en er een melding binnen komt..
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

nathalie71 schreef:

Beschrijving van hoe de hond vermist is geraakt.
Mensje is pas een dag bij een gastgezin op proef ( ik ben de eigenaar die dit schrijft) en ze hebben hem tegen uitdrukkelijke waarschuwingen in in de voortuin losgelaten, ipv de afgezette achtertuin omdat ze dachten dat hij het wel koud zou hebben en meteen weer terug binnen zou komen. Hij heeft het gelijk op een lopen gezet,..... !

Altijd fijn, zulke mensen :ok: :devil:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Browny schreef:Net thuis en helemaal niets :roos: we hebben heel de haven gehad en vakantiepark (in 5 uur tijd). Dus misschien is hij overgestoken naar de boerderijen..
Ook al het riet en water afgezocht, mijn grootste angst was dat hij in het water terecht had kunnen komen..

Morgen gaat er weer een groepje zoeken.. ik hoop echt dat hij ergens gezien wordt en er een melding binnen komt..
Wat goed dat je hebt gezocht :ok: :knuffel:
Afbeelding

S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

marian* schreef:
nathalie71 schreef:

Beschrijving van hoe de hond vermist is geraakt.
Mensje is pas een dag bij een gastgezin op proef ( ik ben de eigenaar die dit schrijft) en ze hebben hem tegen uitdrukkelijke waarschuwingen in in de voortuin losgelaten, ipv de afgezette achtertuin omdat ze dachten dat hij het wel koud zou hebben en meteen weer terug binnen zou komen. Hij heeft het gelijk op een lopen gezet,..... !

Altijd fijn, zulke mensen :ok: :devil:
Potverdorie, hoe dom kun je je gedragen, als mensen t er al bij zeggen, en t is inderdaad hartstikke koud ja, arme beest :(:
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

Arm ventje , helemaal alleen in de kou :(: hoop dat hij snel gevonden wordt.
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Update van 1 van de zoekers:
ben net thuis van het zoeken met speurhond! we waren met zijn drieen hebben eerst de plekken gehad waar de speurhond gisternacht sporen had opgepikt, daar had hij niks gevonden vandaag, toen zijn we weer het park over gegaan, even dachten we dat we wat hadden , maar was een konijn een vos of een kat? toen naar het huis gegaan van die mensen , die deden de deur niet open en er brande wel licht dus braaf heel veel aangebeld want zijn autp stond er ook ! niks! toen belde ik kim en ineens ging het licht boven uit!! dus ik weer aanbellen en in de tuin gaan lopen en kijken en doen brande achter het licht, ik bellen naar het 06 nummer afsluittoon!! grrr dus een kwartier later werd ik gebeld door haar of ik gebeld had en wat er was, nou we zijn naar jou hond aan het zoeken waar ben je??? o ja ik lig in bed! ik pardon ?? het licht ging net uit en achter aan en waar is je man ? is die aan het zoeken ?? nee die staat op het punt om onder de douche te gaan!! WTF! affijn wij zijn doorgegaan geen energie meer aan die mensen verspeeld, en kwamen steeds meer mensen tegen die ineens met honden gingen lopen en die zagen ons en lazen mee op facebook, en veel van die mensen waren al aan het zoeken sinds gisteren !! helemaal super! en ehm heel veel mensen kennen de betreffenden vrouw als gek labiel en niet normaal , we hebben een flyer gezien bij de tennisbaan mails rond laten sturen in elke tuin hebben wij of de hond net gelopen tot bijna nek breken aan toe , maar helaas op het park zelf niet geen spoor, dus langs het water gaan speuren waar we ineens een hele grote enge blaf hoorde dus stonden we alldrie stokstijf sil best eng! bleek het een labrador, die man was ook aan het zoeken heb de mensen op het park mijn nummer gegeven , want mensje mag niet meer terug naar het mens! dus zodra ze gevonden word,word ik gebeld vang ik mensje hier thuis op tot kim haar kan halen verder doorgereden naar een pplek waar de hond gisternacht een spoor had gevonden helaas vandaag ook niks, mieke is de ronde nog af gaan lopen op nde buitenplaats en wij hebben onder de steigers boten zijltjes enz gekeken, helaas,... morgen gaan we weer ik moet nog even uitdenken welke plekken ik wil ik wil graag roggebotzand hebben en roggebotbos is en word gedaan, verder nog ketelhaven de haven en lands end

Staatsbosbeheer, zuidwaterlandschap alles is op de hoogte politie muskesratjagers.. alles!! Gabrielle de vries even reagerend op jou ....iedereen zoekt mee behalve de mensen bij wie die is weg gelopen , die liggen in bed , doen de deur niet open en nemen de telefoon niet op ... dus ik oordeel niet heel gauw over mensen , maar dit is erg laks, wij zoeken met man en macht dag en nacht , en na 10 minuten houd madam het voor gezien en hij zoekt uberhaupt niet mee dus ja daar kan ik slecht tegen , ik hoop dat we mensje gaan vinden en dat die weer naar Kim Borgans-Tigelaar terug kan

Rare aan dit verhaal vind ik dat dat opvang gezin zo laks reageert.. Je knalt je huis toch uit als je merkt dat je hond ontsnapt is???
Mijn duimen draaien door, hoop maar dat ze vandaag verder komen..
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

"Aparte gang van zaken" bij dat opvanggezin.

Meer zal ik daar niet over zeggen want "ik was er niet bij" maar eh... nou ja... het woord "apart" komt in me op!

Suzanne
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Sorry maar ik kan aan dit verhaal geen touw vastknopen.
Als ik vanavond bijtijds thuis ben, wil ik overigens best komen zoeken. Mits het verhaal begrijpelijk wordt voor mij.
binkebobbel
Actief
Mijn ras(sen): kruising bull terrier x boerenfok
yorkshire terrier
kruising vlinder/keeshondje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door binkebobbel »

Gedeeld ! hopelijk wordt Mensje snel gevonden.
Groetjes Angela en Bucka, Cindy en Sterre
binkebobbel
Actief
Mijn ras(sen): kruising bull terrier x boerenfok
yorkshire terrier
kruising vlinder/keeshondje

Ongelezen bericht door binkebobbel »

dubbel
Groetjes Angela en Bucka, Cindy en Sterre
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

JBK schreef:Sorry maar ik kan aan dit verhaal geen touw vastknopen.
Als ik vanavond bijtijds thuis ben, wil ik overigens best komen zoeken. Mits het verhaal begrijpelijk wordt voor mij.
zo moeilijk is het toch niet?
hondje is herplaatst, de nieuwe eigenaars hebben hem losgelaten in de niet omheinde voortuin en hondje heeft de benen genomen.
nu wordt er naar hem gezocht door allerlei mensen behalve de mensen bij wie hij weggelopen is, die vinden het blijkbaar niet zo belangrijk.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Browny
Zeer actief

Het is heel apart gegaan, die vrouw van het gastgezin heeft een burnout en daardoor kan ze niet zoveel, is haar verhaal. Maar ik vind dat nu eigenlijk niet belangrijk.
Voor nu is de hond belangrijk! En hopelijk komen er meldingen binnen van mensen die iets in de buurt zien, zodat er gerichter gezocht kan worden.
Ik heb wat mensen benaderd die hier meer mee kunnen. En de buurt is ook op de hoogte, maar aangezien die buurt zo klein is en niemand iets ziet is de kans groot dat Mensje verder is. Dit maakt het zoekgebied erg groot en weinig bevolking, wat het nog moeilijker maakt :roos:
Afbeelding
JBK

Browny schreef:Het is heel apart gegaan, die vrouw van het gastgezin heeft een burnout en daardoor kan ze niet zoveel, is haar verhaal. Maar ik vind dat nu eigenlijk niet belangrijk.
Voor nu is de hond belangrijk! En hopelijk komen er meldingen binnen van mensen die iets in de buurt zien, zodat er gerichter gezocht kan worden.
Ik heb wat mensen benaderd die hier meer mee kunnen. En de buurt is ook op de hoogte, maar aangezien die buurt zo klein is en niemand iets ziet is de kans groot dat Mensje verder is. Dit maakt het zoekgebied erg groot en weinig bevolking, wat het nog moeilijker maakt :roos:
Ik bedoel meer dat het voor mij onduidelijk is wie de "zoekers" waren waar Mieke_Bo het over heeft en waar Mensje dus terecht zou komen omdat ze niet meer naar het gastgezin terug gaat. Is dat de eigenaar, of is die er ook niet mee bezig?

Wat is het zoekgebied, want dat kan ik ook niet uit het bericht halen.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Hulde voor de mensen die zijn gaan zoeken of die dit nog gaan doen! Ik hoop en duim dat hij weer heelhuids gevonden wordt en dan met Kim weer mee naar huis zal gaan. De nieuwe eigenaren zijn zo te lezen niet in staat om verantwoordelijk te handelen.

Arme hond die hier de dupe van is geworden, het gaat van jhet weekend ook behoorlijk wat kouder worden dus eerlijk gezegd houd ik mijn hart vast...
Browny
Zeer actief

JBK schreef:
Browny schreef:Het is heel apart gegaan, die vrouw van het gastgezin heeft een burnout en daardoor kan ze niet zoveel, is haar verhaal. Maar ik vind dat nu eigenlijk niet belangrijk.
Ik bedoel meer dat het voor mij onduidelijk is wie de "zoekers" waren waar Mieke_Bo het over heeft en waar Mensje dus terecht zou komen omdat ze niet meer naar het gastgezin terug gaat. Is dat de eigenaar, of is die er ook niet mee bezig?

Wat is het zoekgebied, want dat kan ik ook niet uit het bericht halen.
Het zoekgebied is ketelmeerhaven (dronten) en de omgeving daar omheen, veel bos en boerderijen.

Ik hou ook mijn hart vast zo een nakerd in de kou :ugh:
Afbeelding
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Hij is gezien maandag rond 14:00 uur in een tuin van de wijk waar hij is weggelopen. Daar wordt nu gezocht!
Afbeelding

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Hebben ze die hond gewoon niet door verkocht en doen ze net alsof hij weg gelopen is?

Vind het anders maar raar dat ze niet naar hem zoeken.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Jion schreef:Gelukkig is hij gezien!
Dat is fijn inderdaad, alleen was dat 2 dagen geleden al, volgens mij de dag van de vermissing. Ik ga pas juichen als hij veel recenter nog gespot is of gespot gaat worden. In 2 dagen kan er enorm veel gebeuren met een hond die op de loop is gegaan.
JBK

Badu schreef:Hij is gezien maandag rond 14:00 uur in een tuin van de wijk waar hij is weggelopen. Daar wordt nu gezocht!
Mag ik de naam van de wijk, is dat hetzelfde als Ketelmeerhaven? PB ik even een kennis.
Browny
Zeer actief

op de twee plekken waar hij gezien is maandag, hebben we gisteren avond gezocht met hond, maar geen spoor te bekennen :roos:
een hond kan veel kilometers maken in een paar uur, dus ik hoop dat er gauw een melding komt als hij vandaag ergens gezien wordt, dan kun je gerichter zoeken.
Afbeelding
mim
Zeer actief
Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel

Ongelezen bericht door mim »

Gadverdamme, nog niet terug.. :ugh: Mms wat laat maar ik hem ook gedeeld op facebook.
Afbeelding

Groetjes Mirjam, Smokey en Filou
katerke
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door katerke »

Is hij richting Kim aan het lopen dan

hoop dat ie snel weer thuis is bij Kim
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

Het is toch een opvallende hond, ongelooflijk dat niemand hem meer gezien heeft.
Afbeelding
Badu
Zeer actief
Contacteer:

katerke schreef:Is hij richting Kim aan het lopen dan

hoop dat ie snel weer thuis is bij Kim
Dat is nogal een afstand Dronten/Arcen :ugh:
Afbeelding

Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Pffff tenenkrommend allemaal, ik moet eerlijk zeggen dat wat Gonnie zei, mij ook door het hoofd schoot hoor

Ik hoop maar dat ie snel gezien wordt en dat ie veilig en vooral warm opgepikt kan worden
Plaats reactie

Terug naar “Vermiste honden, help met zoeken!”