Rock heeft een grote bult naast zijn anus. Ben gisteren naar de da geweest en zij heeft voorzichtig de anaalzakken uitgeknepen maar daar werd de bult niet minder van. Bij aanprikken kwam er alleen wat bloed. En ja dan ga je overleggen. Dat wat ze aangeprikt heeft kan naar het lab om te zien of er kwaadaardige cellen zijn. Het kan ook een abces zijn wat nog moet rijpen en binnenkort openbarst. Het kan een eventuele uitzaaiing zijn van de bult bij zijn heup die ik een maand of 2 geleden ontdekte. Over 1 ding zijn man, de da en ik het eens. Er wordt niet aan geopereerd. Qua conditie zou hij het nog wel aankunnen maar de kringspier zelf wordt gegarandeerd beschadigd en dan heb je kans dat hij niet meer durft te poepen en incontinent wordt. Gelukkig zijn er inwendig geen afwijkingen.
Voor nu heeft hij ab meegekregen en wachten we het rustig een weekje af.
Hij was trouwens zo verschrikkelijk braaf, hij liet het allemaal toe met z'n neus in mijn oksel. De lieverd
Ik heb er wel een akelige knoop in mijn maag van
Reina heeft 2 nieuwe kruisbanden. De hele vroege castratie en de daarmee langer doorgroeiende botten kunnen hiervoor een verklaring zijn. Sinds een paar weken mankt ze met haar rechter voorpoot. En behoorlijk. Dagelijkse pijnstilling en lijnrust heeft tot nu toe geen resultaat opgeleverd. Mijn vrolijke meisje zie ik met de dag minder vrolijk worden. Mijn meisje moet kunnen doen wat ze het liefste doet: rennen, dollen en gek doen. Vrijdag wordt er onder een roesje een foto gemaakt. Op een of andere manier heb ik geen goed gevoel over de uitslag