Vinou heeft het naar haar zin

De bende

Mooie Boo

Shib

Thatcher en Nova

Leukerd

Rozi vond het ook leuk

Lieve Asta

Glennie boy

Mannenzaken

verzameling pulli's

lol met water

souveniertje

Miss Topsi

niet meer zo witte pulli

koekkiesss

Moderator: moderatorteam
Leuke heren dan, maar die met de gouden pootjes, die vind ik echt mjammie, ik houd van gouden pootjes.Adjani & Tyson schreef:Die andere langharige is ook een puli11 maanden oud dus heeft nog niet echt vilten
Beide heren zijn van een mevrouw uit helmond (via facebook uitgenodigd voor de wandeling)
Wat een schatjeAdjani & Tyson schreef:Dat is nova, mops mixje van mijn zus. Ze deed het goed tussen alle groterds
Ja, dat is ook een droppie he?Maryanne schreef:Wat een schatjeAdjani & Tyson schreef:Dat is nova, mops mixje van mijn zus. Ze deed het goed tussen alle groterdsJa, je ziet op de foto's duidelijk dat ze het prima naar haar zin heeft.
Het is net een vrouwelijke Micron, van Tineke, wat een leukerdMaryanne schreef:Wat een schatjeAdjani & Tyson schreef:Dat is nova, mops mixje van mijn zus. Ze deed het goed tussen alle groterdsJa, je ziet op de foto's duidelijk dat ze het prima naar haar zin heeft.
Jammer dat het voor jullie te ver was, Jessy had het vast leuk gevonden zo'n witte erbij, en Yuki vast ookprimera schreef:Ziet er geslaagd uit
Ja inderdaad, yuki vind het ook altijd heerlijk een eind lopen met andere honden.Adjani & Tyson schreef:Jammer dat het voor jullie te ver was, Jessy had het vast leuk gevonden zo'n witte erbij, en Yuki vast ookprimera schreef:Ziet er geslaagd uit