Browny schreef:Zijn dit van die hele grote? net als vlaamse reus? ik heb ooit in een ver verleden een nijn gehad, verder gaat mijn kennis niet
Ik wil een keer zo een grote, lijkt mij echt zo leuk

alleen twee honden zijn konijnen jagers, dus dat gaat echt niet

maar ik vraag mij af of een konijn stress krijgt van honden vanuit een verblijf waar de honden niet bij kunnen, maar wel omheen lopen (dus er nog een extra hek tussen zit)
Ze worden ongeveer 6 kilo. Vlaamse reuzen zijn meestal tussen de 6 en 8 a 9 kilo dus je hebt vlaamse reuzen die gelijk zijn en ook die iets groter zijn.
Hier zitten ze ook achter een stevig hek zodat de honden niet bij ze kunnen en die blaffen best wel eens voor het hek. In het begin schrikken sommige konijnen maar vaak zitten ze al snel neus aan neus door het gaas de honden uit te dagen
Deze konijnen groeien met hondengeluiden op dus die zijn er al aan gewend tegen de tijd dat ze geplaatst kunnen worden.
Een verblijf voor konijnen waar de honden niet kunnen komen maar waar ze ze wel kunnen horen en ruiken en zien kan best. Maar als je echt fanatieke honden hebt moet het wel een sterk hek zijn want anders trekken ze gewoon gaas zo stuk. Ik heb betongaas en aan de binnenkant nog centimeterhokjes gaas, dus vrij sterk en de honden kunnen het niet stuk maken.
En het leukste zijn konijnen als ze met twee of meer zijn, want ze trekken heel erg naar elkaar toe. Dus als je een konijn neemt, is een koppel het leukst. En dan is de beste combi een gecastreerde ram en een voedster