Ik jat er een paar van je

Wat een timing dat ze je net belden, hebben wij nog net kunnen genieten van je kwaliteiten als gids

Moderator: moderatorteam
Ze was vast een stuk wendbaarder dan VinouFrederique schreef:Leuk is die he? Dat is een Mops x Jack en een superleuk raceding.
Vinou wilde haar constant pakken![]()
Wel om te spelen uiteraard maar ja, met die lompe boevenpoten![]()
Gelukkig kon Nova (zo heette ze volgens mij) daar prima mee om gaan en wist zich goed te weren
Wendbaarder en snellerkloesje schreef:Ze was vast een stuk wendbaarder dan VinouFrederique schreef:Leuk is die he? Dat is een Mops x Jack en een superleuk raceding.
Vinou wilde haar constant pakken![]()
Wel om te spelen uiteraard maar ja, met die lompe boevenpoten![]()
Gelukkig kon Nova (zo heette ze volgens mij) daar prima mee om gaan en wist zich goed te weren
Frederique schreef:
Van links naar rechts:
Dat ben ik, van Bouvier Vinou
Asta, van Labrador Asta en Wetterhoun Boo, vandaag had ze ook Thatcher bij zich, die loopt op de foto achter haar.
Shibby, van mooie Shibby, de zwartwitte kruising met rood tuigje
Adjani, van Tyson en Jessy, de Bullterriers
en het stel helemaal rechts ken ik niet maar dat zijn de baasje van de kleine Nova
Is dit topic wel: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 8&t=280856kaatje888 schreef: En nanna is zelf niet in beeld haha
De rechter of de linker haha?kloesje schreef:Is dit topic wel: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 8&t=280856kaatje888 schreef: En nanna is zelf niet in beeld haha
4de foto
Maar het is 1 van de weinige foto's van NannaFrederique schreef:De rechter![]()
Maar dat is een onvoordelige foto van Nanna hoor.
Isgoed.Frederique schreef:Ik was in mijn foto's van oudjaar al aan het zoeken naar een betere foto van haar
Maar kijk anders even bij de forumtoetjes, daar staat Nanna tussen
Frederique schreef:De meeste forummers staan daar inderdaad op de foto ja.
Leuk topic is dat want je kunt zo kijken of het beeld wat je van een forummer had gevormd op basis van zijn of haar schrijfwijze een beetje klopt![]()
Ik zit er meestal naast overigens
Best redelijk geprikkerdFrederique schreef: