Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik wil niet in de kennel

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

lets have fun

Re: Ik wil niet in de kennel

Ongelezen bericht door lets have fun »

Nou, ik kan me ook wel wat leukers voorstellen dan een wandeling door de regen. Probeer tussen de buien door te lopen en als dat niet lukt stuur ik ze alleen naar buiten.
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Leonie. »

ellen en de birmanen schreef:
Leonie. schreef:Tja, als je een afdakje hebt kun je daar toch gebruik van maken? Ik zit ook niet te springen om een natte hond in huis hoor (laat staan een natte baas).
en jij wil een toller? die van mij zijn niet naar binnen te slaan als het regent, op smudge, bo en teun na.
ellen
Als de Toller graag in de regen loopt en in de modder rolt vind ik dat prima hoor, maar als mijn Markiesje liever onder een afdakje zou plassen, duw ik hem daar niet onder vandaan!
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

runninggirl schreef:Als je al zo gaat zitten pielen met die kip waar je hond bij zit dan mag hij toch minstens ook een stukje proeven...
Die hond krijgt uiteindelijk zelfs de hele bak met kip :wink:
Afbeelding
Groetjes Marja
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

:mrgreen: Volgens mij valt er altijd wel wat te beleven met die praterige husky's.

Als ik het fimpje zo zie is het waarschijnlijk niet eens de bedoeling de hond een kennel in te krijgen. Gewoon een manier van praten waarop de hond dan zo reageert. Al zou je op dezelfde manier zeggen dat hij mee moet naar het bos, in de auto of wat dan ook, ik denk dat de hond hetzelfde blijft doen.
Ik kan ook hele verhalen aan Joris vertellen en dan gaat ie mij aan zitten kijken en 'antwoorden' . Maakt hem niet uit waarover ik praat hoor, krijg altijd hetzelfde antwoord :mrgreen:
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ik had de hond weg gestuurd. Ik eet mijn eten waar ik wil en dan moet hij me toch mooi met rust laten. Al zit ik op de grond. Ik ga ook niet naar zijn eten staren en gekke geluiden maken :lol1:
Hier wordt veel gepraat voor we naar buiten gaan. Vooral als je aan hem vraagt of we naar the lake gaan gaat hij zitten en komt er een hoop brommerig gehuil uit.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

veertje schreef::mrgreen: Volgens mij valt er altijd wel wat te beleven met die praterige husky's.

Als ik het fimpje zo zie is het waarschijnlijk niet eens de bedoeling de hond een kennel in te krijgen. Gewoon een manier van praten waarop de hond dan zo reageert. Al zou je op dezelfde manier zeggen dat hij mee moet naar het bos, in de auto of wat dan ook, ik denk dat de hond hetzelfde blijft doen.
Ik kan ook hele verhalen aan Joris vertellen en dan gaat ie mij aan zitten kijken en 'antwoorden' . Maakt hem niet uit waarover ik praat hoor, krijg altijd hetzelfde antwoord :mrgreen:
Wie zegt dat het niet gewoon een 'kunstje' is wat hem is aangeleerd??
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Neeltje schreef:
veertje schreef::mrgreen: Volgens mij valt er altijd wel wat te beleven met die praterige husky's.

Wie zegt dat het niet gewoon een 'kunstje' is wat hem is aangeleerd??
Oh kan ook best een kunstje zijn hoor. Ik zou zelf niet zoveel moeite steken om kunstjes zoals dit aan te leren, dus vandaar dat ik denk dat dit gewoon iets is dat die hond al uit zichzelf doet. Maar kunstje of niet, vind het gewoon een grappig fimpje dat je niet te serieus moet nemen :wink:
Hutch
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hutch »

Haha, heel herkenbaar dat eerste filmpje. Niet vanwege de kennel, maar wel het verzet om mee te gaan.
Hutch wil heel vaak het laatste rondje niet mee. Gaat op zijn rug liggen, poten omhoog en dan een beetje lopen kletsen en piepen dat hij het zo zwaar heeft :mrgreen:
Ik lig vervolgens helemaal in een deuk als hij dan ook nog eens zijn poten over zijn ogen doet waardoor het lijkt of hij zich wil verstoppen :I:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Nanna schreef:
malinois schreef:Dan ben ik ook zo'n vreemde... loop altijd regen wind zon gewoon altijd...
Nou, ik écht niet :schrik:
Ben van suikergoed en ik haat regen. Bovendien ga je niet blij worden van twee natgeregende Puli's.
Een dag regen is hier dus een pyjamadag: alleen naar buiten om te piesen en te poepen. :pffff:
Nee hoor, is hier een dag als elke ander. Heerlijk rustig op straat overigens over het algemeen :F:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ohhhhhhhhhhh heerlijk! Op een zondagochtend op sjouw, in een storm. Geen mens kom je tegen. En je hoort en ziet alleen maar je eigen bedoeninkje. Alleen op de wereld voel ik me dan.

En nee, nat worden vind ik niet leuk. Maar eenmaal nat... laat maar lekker plensen en waaien hoor. Thuis wacht de hete kachel en een bad :cheer: :cheer: :cheer:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Hutch schreef:Haha, heel herkenbaar dat eerste filmpje. Niet vanwege de kennel, maar wel het verzet om mee te gaan.
Hutch wil heel vaak het laatste rondje niet mee. Gaat op zijn rug liggen, poten omhoog en dan een beetje lopen kletsen en piepen dat hij het zo zwaar heeft :mrgreen:
Ik lig vervolgens helemaal in een deuk als hij dan ook nog eens zijn poten over zijn ogen doet waardoor het lijkt of hij zich wil verstoppen :I:
Wij dachten al dat wij een aparte hond hadden. Hier hetzelfde, en het liefst met een onschuldige blik. Of ze doet vlug haar ogen stijf dicht: 'ik slaap echt heeeuul diep hoor!' :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”