dit is laatste waarop ik reageer..Husky_Manu schreef:Ik heb geen verstand van fretten maar hebben fretten training/opvoeding nodig? En maak je die ook buiten zindelijk? Hoe slapen die hun eerste nachten? Hoe lang kun je een fretpup alleen laten?MarjoSophie schreef:Ik weet wat het woord pup betekend. Fretten pups zijn net zo. Alleen laat je die niet uit.
Rowan kan niet bij andere fretten.
Fret is sollitair overigens.
Ik heb besloten dat ik nog even ga wachten tot ik een betere baan heb.
Bovendien is een honden pup best veel geld, alle entingen en spullen die je nodig hebt, training en puppyvoer is ook niet goedkoop.
fretten hebben ook HEEL veel training nodig ja.
de eerste nachten eruit, om ze wakker te maken, op de bak te zetten, plasje en poepje te laten doen.
en dat ook overdag natuurlijk. En zo maak ik ze bak zindelijk. En dan nog het bijten afleren, en ander ongewenst gedrag wat bij elke fret anders is.
verder zijn fretten ook ingeënt, mijne zijn beide inmiddels geholpen doormiddel van implantaat, fretten kunnen niet goed tegen narcoses,
een fret kan altijd alleen, want een fret is solitair(op zichzelf), sommige vinden andere fretten wel leuk, ik heb er 2 die geen andere fretten leuk vinden.
De jongste 2 vinden dat wel(elkaar althans) kan best zijn als ik daar een andere bij plaats dat het mega mis gaat. ik heb dus eigenlijk 3 groepen Rowan alleen, Hunter alleen, en Mees & Hazel samen.
Daarnaast zijn fretten ook vlees eters nog meer dan honden, en hebben zeer hoge kwaliteit voer nodig.
Ze eten hier nu applaws, de naloper van oreijn voer. Ik heb ook vers vlees gegeven, maar een fret gaat met vlees aan de wandel. En daarnaast moeten ze altijd over tot hun beschikking hebben omdat hun maag darm stelsel binnen 4 uur leeg is. een snelle werking allemaal dus. Ze kunne niet tegen groenten en fruit.
Sterker nog, ze kunnen er heel ziek van worden.
Ik heb een wandel hond, zoals je heb kunnen lezen.
Deze is gemiddeld 3 keer per week bij mij. En gaat overal mee heen
Wat mij betreft einde topic.