Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Voor het eerst in mijn leven heb ik wilde dolfijnen gezien
Toen de boot vertrok kwamen de dolfijnen met de golven veroorzaakt door de boot spelen.
Helaas had ik met de instellingen op mijn camera zitten klooien, dus deze is helaas niet scherp
Honderden vissen
Parkiet
Pelsrobben
Potvis
Aalscholver
Meeuw
Fiordlandkuifpinguin
Kea
Zeldzame geeloogpinguin
En een Pippi Langkous koe
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Dolfijnen hebben we nu al een aantal keer gezien. een paar keer gewoon vanaf het strand, en twee keer vanaf de boot. Dit jaar gaan we voor de derde keer proberen een whale te spotten.
Oh wauw ik wil ook altijd nog zo graag naar Nieuw Zeeland: prachtig!
En wat ben jij een bofkont dat je een potvis hebt gezien. Wat zal dat een indruk maken.
Ja zó krijg je de pagina ook wel vol .
Wat een prachtige foto's zeg, je moet toch wel haast ademloos gekeken hebben.
Ook die potvis is gaaf zeg, die moeten heel groot zijn en dan te bedenken dat je eigenlijk maar een stukje ziet.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Dolfijnen hebben we nu al een aantal keer gezien. een paar keer gewoon vanaf het strand, en twee keer vanaf de boot. Dit jaar gaan we voor de derde keer proberen een whale te spotten.
Ik heb in Alaska en Canada al geregeld bultruggen gezien en een keer een grijze walvis.
De potvis was nieuw en de dolfijnen dus ook.
Eindelijk
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Ptje schreef:Ja zó krijg je de pagina ook wel vol .
Wat een prachtige foto's zeg, je moet toch wel haast ademloos gekeken hebben.
Ook die potvis is gaaf zeg, die moeten heel groot zijn en dan te bedenken dat je eigenlijk maar een stukje ziet.
Ja je ziet maar een kwart natuurlijk dus ze zijn echt immens groot.
Er hing boven de potvis een helicopter die van boven de walvis aan het bekijken was.
Die zag hem wel helemaal.
Al heel lang geleden ontdekte ik de buitenbenigheid van deze vogel binnen zijn eigen familie van papegaai-achtigen.
Hier, lees maar:Klikklik
Ze worden de bavianen onder de vogels genoemd aldaar.
Rotzakjes zijn het, ze slopen de rubbers uit je auto.
Ik lees overigens nu dat ze als een soort vampier het bloed uit schapen zuigen
Dat hebben ze verzwegen voor ons