Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Elektra (voorlopig laatste update :-)
Moderator: moderatorteam
-
Brigitte
- Zeer actief
Re: Elektra (02-01-2014 ze is opgegeven :-()
Vandaag al kunnen beginnen met het intapen, had wat lekkers mee genomen van een show dus iedereen blij blij en binnen mum van tijd de hele keuken onder het bloed
de onderste is al helemaal open we hebben nu gaas erom en dat gekleurde rekspul en gaan dit iedere dag maar verschonen en dan met naar buiten gaan extra een schoentje aan.

-
Brigitte
- Zeer actief
Deze zijn binnen een 1.5 week zo geworden, 1.5 week daarvoor was ik nl voor controle in Putten en was er nog helemaal niets te zien.rose schreef:Jemig hoe hard gaat dat wel niet?Wat kijkt ze lief op de foto zeg, echt een zalig koppie. Ik hoop dat jullie nog een poosje van elkaar mogen genieten.
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Jemig, wat vreselijk treurig zeg!Brigitte schreef:Al mijn honden die ik tot nu toe uitgekozen heb (4 stuks) zijn niet ouder geworden dan 7 jaar. Tank is uitgekozen door mijn vader die werd bijna 12 dus dat zegt mij genoeg en dat ik maar zelf geen honden meer moet uitkiezen die zijn hier blijkbaar geen lang leven beschorenHylos schreef:Och daar ligt ze, je mooie meid. Ze kijkt zo lief en onschuldig! Niet eerlijk dat je haar straks moet missen
Gets wat groeit het toch hard en wat een grote bulten.
Bah, wat klote. Kan me amper voorstellen hoe dat moet zijn.. Als je eigen hond zoiets krijgt.
Sterkte

-
Brigitte
- Zeer actief
Nou scheelt Phantom heb ik ook niet zelf uitgekozen en Sjon ook niet dus dat moet goed komenHylos schreef:Jemig, wat vreselijk treurig zeg!Brigitte schreef:Al mijn honden die ik tot nu toe uitgekozen heb (4 stuks) zijn niet ouder geworden dan 7 jaar. Tank is uitgekozen door mijn vader die werd bijna 12 dus dat zegt mij genoeg en dat ik maar zelf geen honden meer moet uitkiezen die zijn hier blijkbaar geen lang leven beschorenHylos schreef:Och daar ligt ze, je mooie meid. Ze kijkt zo lief en onschuldig! Niet eerlijk dat je haar straks moet missen![]()
Gets wat groeit het toch hard en wat een grote bulten.![]()
Bah, wat klote. Kan me amper voorstellen hoe dat moet zijn.. Als je eigen hond zoiets krijgt.![]()
Sterkte
Het rottige hieraan vind ik dat ze verder in haar koppie nog helemaal goed is, ze wil alles, rellen vliegen, heeft de buurhond buiten al weer verrot gescholden
- Hylos
- Zeer actief
Phantom en Sjon moeten minimaal 20 worden hoor
Tis gewoon stom stom stom dat zo'n tumor zo op dr pootje groeit. Nu ist sowieso stom dat er uberhaupt een tumor zit natuurlijk.. Maar je zou het haar toch zo gunnen dat ze tot t laatst lekker kan rennen en gek doen..
Tis gewoon stom stom stom dat zo'n tumor zo op dr pootje groeit. Nu ist sowieso stom dat er uberhaupt een tumor zit natuurlijk.. Maar je zou het haar toch zo gunnen dat ze tot t laatst lekker kan rennen en gek doen..

-
Marion.
Afschuwelijk! En als ze niet meer kan lopen houdt het voor Slek op (dat gold voor Saar ook). Verdomme, zo'n jong wijffie. Het moest niet mogenBrigitte schreef:Het rottige hieraan vind ik dat ze verder in haar koppie nog helemaal goed is, ze wil alles, rellen vliegen, heeft de buurhond buiten al weer verrot gescholdenalleen kan ik haar dus over korte tijd (want dit gaat niet lang goed zo) in laten slapen alleen omdat ze mss niet meer kan lopen straks omdat haar voet 1 grote tumor wordt
- Jeannettebo
- Zeer actief
Het zit al op andere poten ook volgens mijNanna schreef:Als het alleen op die poot zit, kan die poot er dan niet af? Of is de kans groot dat het daarna ergens anders op het lichaam net zo hard weer opduikt?
Dames, heel veel sterkte,

-
Kimmie
Brigitte schreef: alleen kan ik haar dus over korte tijd (want dit gaat niet lang goed zo) in laten slapen alleen omdat ze mss niet meer kan lopen straks omdat haar voet 1 grote tumor wordt
oww dat is zo moeilijk,ik heb het echt zo met jullie te doen...
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Brigitte schreef:Deze zijn binnen een 1.5 week zo geworden, 1.5 week daarvoor was ik nl voor controle in Putten en was er nog helemaal niets te zien.rose schreef:Jemig hoe hard gaat dat wel niet?Wat kijkt ze lief op de foto zeg, echt een zalig koppie. Ik hoop dat jullie nog een poosje van elkaar mogen genieten.
Het is toch niet te geloven, afschuwelijk
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Vind het echt vreselijk voor jullie... zo een jonge hond nog en dan gaat die klote ziekte zo verdomde snel...schijtzooi 
-
Brigitte
- Zeer actief
Er zit er ook al 1 op een voorpootNanna schreef:Als het alleen op die poot zit, kan die poot er dan niet af? Of is de kans groot dat het daarna ergens anders op het lichaam net zo hard weer opduikt?
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Shit, wat gaat dat snel, niet te bevatten zeg...
En wat enorm balen dat die nieuwe bulten zo laag op de poot zitten, waardoor ze volgens mij extra kwetsbaar zijn. Kunnen de wondjes niet dichtgebrand worden of zo? Misschien een gekke gedachte hoor, maar ik gooi hem er toch maar in. Vind het zó rot voor jullie...
En wat enorm balen dat die nieuwe bulten zo laag op de poot zitten, waardoor ze volgens mij extra kwetsbaar zijn. Kunnen de wondjes niet dichtgebrand worden of zo? Misschien een gekke gedachte hoor, maar ik gooi hem er toch maar in. Vind het zó rot voor jullie...
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, dan houd het op. Ze heeft er nog geen last cq pijn van gelukkig maar ja dat is een kwestie van een korte tijd ben ik bangMarion. schreef:Afschuwelijk! En als ze niet meer kan lopen houdt het voor Slek op (dat gold voor Saar ook). Verdomme, zo'n jong wijffie. Het moest niet mogenBrigitte schreef:Het rottige hieraan vind ik dat ze verder in haar koppie nog helemaal goed is, ze wil alles, rellen vliegen, heeft de buurhond buiten al weer verrot gescholdenalleen kan ik haar dus over korte tijd (want dit gaat niet lang goed zo) in laten slapen alleen omdat ze mss niet meer kan lopen straks omdat haar voet 1 grote tumor wordt
![]()
![]()
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, dan houd het op. Ze heeft er nog geen last cq pijn van gelukkig maar ja dat is een kwestie van een korte tijd ben ik bangMarion. schreef:Afschuwelijk! En als ze niet meer kan lopen houdt het voor Slek op (dat gold voor Saar ook). Verdomme, zo'n jong wijffie. Het moest niet mogenBrigitte schreef:Het rottige hieraan vind ik dat ze verder in haar koppie nog helemaal goed is, ze wil alles, rellen vliegen, heeft de buurhond buiten al weer verrot gescholdenalleen kan ik haar dus over korte tijd (want dit gaat niet lang goed zo) in laten slapen alleen omdat ze mss niet meer kan lopen straks omdat haar voet 1 grote tumor wordt
![]()
![]()
-
Brigitte
- Zeer actief
Nee dan gaat het erom heen gewoon open. Heb ook gevraagd of er echt niet nog iets is wat ik kan doen voor haar maar helaas hier is verder niets aan te doen ze groeien overal want er is er al weer 1 bij op een teen van haar voorpootLongFields schreef:Shit, wat gaat dat snel, niet te bevatten zeg...![]()
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Wat ontzettend rot.
Het gaat zo snel op deze leeftijd, bah.
Het gaat zo snel op deze leeftijd, bah.
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
poeh, heb net het hele verhaal doorgelezen, maar jeetje wat een rotnieuws en wat krijgen jullie je het voor je kiezen
Heel veel sterkte gewenst en hopelijk kunnen jullie nog een beetje van elkaar genieten....
Heel veel sterkte gewenst en hopelijk kunnen jullie nog een beetje van elkaar genieten....

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar bij mensen met bloedende oncologische wonden wil het nog wel eens helpen om gazen gedrenkt in xylometazoline of adrenaline (1:1000) erop te doen, misschien helpt het bij honden ook?
Heel veel sterkte in ieder geval, het is mooi klote!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
- Aantal honden: 3
getverderrie, wat gaat dat allemaal snel
Je moet toch nog wel even van je meisje genieten hoor
Je moet toch nog wel even van je meisje genieten hoor
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
Gadverdamme, het gaat idd snel 
- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Wat is het toch een gemene rotziekte!
Als het eenmaal openblijft is het een slecht teken!
Mijn kat had dit ook bij zijn oor. Oor eraf gehaald maar toen bleef het ook bloeden.
Vind het echt zo naar voor jullie!
Heel veel sterkte!
Als het eenmaal openblijft is het een slecht teken!
Mijn kat had dit ook bij zijn oor. Oor eraf gehaald maar toen bleef het ook bloeden.
Vind het echt zo naar voor jullie!
Heel veel sterkte!
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
Brigitte
- Zeer actief
Bedankt voor de tip, ik ga er eens naar kijken. Tis nu toch gewoon maar van alles vogelen om het zo confortabel mogelijk te houden voor haar dus alles is welkom.Selene schreef:Ik weet niet of je er wat aan hebt maar bij mensen met bloedende oncologische wonden wil het nog wel eens helpen om gazen gedrenkt in xylometazoline of adrenaline (1:1000) erop te doen, misschien helpt het bij honden ook?
-
Brigitte
- Zeer actief
Re: Elektra (hippe hond)
Het gaat redelijk met Elektra, ze heeft wel pijn aan haar voet heb ik gemerkt (ze heeft voor het eerst in haar leven naar me gegromd toen ik aan haar voet zat) dus ze staat nu volledig op de Rimadyl en ben ik nog aan het googlen voor van alles en nog wat alhoewel ik eigenlijk ook niet eens weet waarvoor enzo maar ja
gelukkig heeft ze met lopen behalve dat de ene steeds open gaat er geen last van.
Ik kreeg een paar hele lieve berichtjes bedankt allemaal daarvoor en van Tara kreeg Elektra voor de wandelingen een ideaal schoentje opgestuurd gekregen, een echte Ruffwear waarmee ze hopelijk nog lekker ff pijnloos kan rauzen met de mannen
ze vind het zelf nog niet echt prettig maar ja dadelijk zal dat wel anders zijn.

En toen kreeg ze vandaag ook nog eens van mijn moeder heuse Uggs
die dan voor in huis zijn omdat ze ook nog weleens hier op de achterplaats loopt en die ook niet altijd even schoon en droog is.

en hoe het er nu uit ziet,

en op haar voorpoot (wat hoger zit er ook al weer 1
)

Ik kreeg een paar hele lieve berichtjes bedankt allemaal daarvoor en van Tara kreeg Elektra voor de wandelingen een ideaal schoentje opgestuurd gekregen, een echte Ruffwear waarmee ze hopelijk nog lekker ff pijnloos kan rauzen met de mannen

En toen kreeg ze vandaag ook nog eens van mijn moeder heuse Uggs

en hoe het er nu uit ziet,

en op haar voorpoot (wat hoger zit er ook al weer 1

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Re: Elektra (hippe hond)
Gvd Bri, dat gaat toch veel te snel 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- BaasjevanMilo
- Zeer actief
- BaasjevanMilo
- Zeer actief