Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
als je die eerste op canvas wil laten drukken, zet dan wel even de horizon recht verder mooie foto vind ik, als ik tussen deze 2 moest kiezen koos ik de bovenste
Tara schreef:En doe maar even gewoon een grote fotoafdruk, prints op canvas zijn een beetje goedkopig vind ik.
Oh, en uiteraard die eerste foto. Die tweede wordt veel te zwart.
Heb ik eigenlijk nog nooit laten doen op canvas. Je bedoelt gewoon een grote foto in een lijst dan?
Tara schreef:En doe maar even gewoon een grote fotoafdruk, prints op canvas zijn een beetje goedkopig vind ik.
Heb ik eigenlijk nog nooit laten doen op canvas. Je bedoelt gewoon een grote foto in een lijst dan?
Ja, waarom zou je een mooie foto tekort doen door hem op een niet glanzend oppervlak te laten printen?
Ik vind canvas gewoon niet zo mooi, sorry.
Zo heb ik nog een ontzettend spectaculaire foto van een van mijn honden die op groot formaat aan de muur moet komen.
Maar die laat ik toch echt wel printen op fotopapier, en niet op canvas.
Ja, waarom zou je een mooie foto tekort doen door hem op een niet glanzend oppervlak te laten printen?
Ik vind canvas gewoon niet zo mooi, sorry.
Zo heb ik nog een ontzettend spectaculaire foto van een van mijn honden die op groot formaat aan de muur moet komen.
Maar die laat ik toch echt wel printen op fotopapier, en niet op canvas.
Ik weet welke, en je hebt groot gelijk! Ik snap dat gedruk op canvas ook niet helemaal. Moet dat echt geschilderd lijken ofzo?
rose schreef:Ik vind ze zo somber lijken, ligt vast aan mij
Nee hoor, ik zou er ook ietwat depressief van worden als dat aan mijn muur hing. Maar wat maakt het nou uit wat wij er van vinden, het is jouw huis, doe ermee wat je wil.
Nee hoor, ik zou er ook ietwat depressief van worden als dat aan mijn muur hing. Maar wat maakt het nou uit wat wij er van vinden, het is jouw huis, doe ermee wat je wil.
Ik heb een foto op aluminium, ook heel mooi vind ik. Ik kan er wel een foto van zoeken als je wil weten hoe het er uit ziet.
Heb er ook een op canvas, die ziet er wat minder mooi uit, maar die foto vind ik ook minder. En heb ook een foto in een mooie lijst, ziet er inderdaad wat luxer uit. Canvas staat vaak wel wat gezelliger of zo, iets minder strak.
Bedankt!
Jullie hebben toch ook een heel lichte inrichting, dan vind ik een beetje contrast juist leuk.
Ik vind canvas juist wel mooi, foto's afgedrukt op glanzend fotopapier vind ik ook mooi maar dan in klein formaat, maximaal tot posterformaat. Voor echt groot aan de muur vind ik lijsten vaak erg lelijk en daar heb je bij canvas geen last van.
Ik zou ook voor de eerste gaan. Het is niet mijn smaak, ik zou er iets van kleur in willen zien maar hij is wel mooi