Vind het alleen nogal spannend om alleen daarheen te rijden

Moderator: moderatorteam
thom schreef:Misschien vindt Ria het wel leuk om met Ari mee te lopen.
Dan hou ik ondertussen Ariane gezelschap.
Wij vermaken ons wel hè ??Ariane schreef:thom schreef:Misschien vindt Ria het wel leuk om met Ari mee te lopen.
Dan hou ik ondertussen Ariane gezelschap.![]()
![]()
Zeker wetenthom schreef:Wij vermaken ons wel hè ??Ariane schreef:thom schreef:Misschien vindt Ria het wel leuk om met Ari mee te lopen.
Dan hou ik ondertussen Ariane gezelschap.![]()
![]()
Daar heb je wel een punt Hilde, maar Ari is in vergelijking met de andere kleintjes best groot.Hilde schreef:Niet lullig bedoeld.. Alleen Thom, Ari is niet echt klein, of wel? En een puberpup lijkt me ook niet de meest stabiele en rustige factor..
Dat hoeft echt niet hoor, ik had gewoon niet zo goed over Ari's formaat en leeftijd nagedacht.Jacksel schreef:Voor Cara zou een grotere puber te eng zijn denk ik, en te aanlokkelijk om achterna te zitten, dus wij blijven dan thuis.
Als Ria met Ari wil wandelen kan dat helaas alleen in het weekend.Mit schreef:Tuurlijk is Rico klein genoeg!
Thom, denk inderdaad dat Ari te groot en te puberig is voor nu. Maar we kunnen altijd nog een tweede wandeling openen hoor, voor met Stellar alleen (vanuit ons dan).
Datum...Ehm...Donderdag 16 januari? Bijvoorbeeld? En dan 11 uur, of 1 uur?
Onze enorme groterd Ari, het kolos mag niet mee met de kleine pukkelwandeling.Ariane schreef:Jammer Thom, maar dan spreken we gewoon gauw iets anders af!
Mit, ik heb 16 januari niets staan dus wat mij betreft is het prima. Maar wel liever 1 uur dan.
Je kan nu wel zo gaan doen maar er is een reden dat ik dit zeg he? Echt niet omdat ik Ari zo groot vind, je weet zelf wat voor hond we hebben gehad. Maar onze babies vinden het oprecht eng. Die gaan gillen en krijsen. Dat is gewoon niet leuk voor ze.thom schreef:Onze enorme groterd Ari, het kolos mag niet mee met de kleine pukkelwandeling.Ariane schreef:Jammer Thom, maar dan spreken we gewoon gauw iets anders af!
Mit, ik heb 16 januari niets staan dus wat mij betreft is het prima. Maar wel liever 1 uur dan.
Joh, niet zo serieus nemen hoor, zit maar een beetje te geiten.Mit schreef:Je kan nu wel zo gaan doen maar er is een reden dat ik dit zeg he? Echt niet omdat ik Ari zo groot vind, je weet zelf wat voor hond we hebben gehad. Maar onze babies vinden het oprecht eng. Die gaan gillen en krijsen. Dat is gewoon niet leuk voor ze.thom schreef:Onze enorme groterd Ari, het kolos mag niet mee met de kleine pukkelwandeling.Ariane schreef:Jammer Thom, maar dan spreken we gewoon gauw iets anders af!
Ik open even een topicje erbij want het lijkt me wel erg leuk een andere wandeling te doen met grotere honden. Stellar heeft toch meer beweging nodig. Dan kunnen jullie altijd aansluiten want zowel Lars als ik vinden Ari heel mooi.
Wmb helemaal okayMit schreef: Datum...Ehm...Donderdag 16 januari? Bijvoorbeeld? En dan 11 uur, of 1 uur?
Hier ook een werkdag, dus we kunnen ook niet mee helaas.mito schreef:Helaas donderdag is een werkdag, wij wachten op een volgende editie