Daar ben ik het volkomen mee eens. Het is werkelijk een plaatje.Spanksel schreef:
Maar we vinden onze hond erg mooi!
Precies mijn type hond, ik hou van snorremonsters

Moderator: moderatorteam
Daar ben ik het volkomen mee eens. Het is werkelijk een plaatje.Spanksel schreef:
Maar we vinden onze hond erg mooi!
Ze is nu al stront eigenwijs maar echt een heerlijk beest!!!Mekkie schreef:Ik ben benieuwd hoe deze uitgroeid!! Volgens mij een eigenwijze stuiterbalLuckyday schreef:kruising duitse dog x berner sennen -golden retriever
Zonde!!! Ze is echt heel erg leuk!! Super lief, aanhankelijk, wel echt eigenwijs maar luistert opzich goed! en echt een goede sterke en stevige bouw. Krijg ook veel complimenten over haar bij de dierenarts is iedereen fan van haarBelle schreef:We hadden bijna een zusje van jouw hond genomen. Ik heb heel lang getwijfeld, maar toen toch besloten dat vier teveel is. Maar ze blijft leuk.Luckyday schreef:kruising duitse dog x berner sennen -golden retriever
![]()
Ooh, wat een geweldig hondje om te zienracapuck schreef:Wij hadden Drammer, uit het asiel.. werd gezegd dat er iets van een chow in zou zitten maar hij was maar 40cm hoog en woog 11 kg
nicolioo schreef: Boris kruising koningspoedel bouvier, nu 8 maanden oud. Hij is 63 cm schoft en weegt 25 kg. Hele fijne kruising wat mij betreft maar hij mag wel snel wat ouder worden , hopen dat we redelijk de pubertijd gaan doorkomen met dit zwarte stuitermonster.
veertje schreef:Over een goed gelukte kruising gesproken, wow! Border collie X Tervueren![]()
Dat vond ik nou ook. Als het had gekund had ik er zo eentje opgehaaldSanchis schreef:(foto's)
Zozozozo ZOOO mooi
Hey wat grappig, ineens herken ik deze honden. Ze zitten in het asiel in Leeuwarden!veertje schreef:Dat vond ik nou ook. Als het had gekund had ik er zo eentje opgehaaldSanchis schreef:(foto's)
Zozozozo ZOOO mooi
Ik ben alle pagina's aan het doorbladeren maar moet deze toch echt even quoten. Wat een kanjeranenlars schreef:
Mijn Beau (inmiddels overleden) kruising Friese stabij - ??? iets groters in elk geval.