Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden jasjes
Moderator: moderatorteam
-
nathalie71
Honden jasjes
Met smart wachten op de nieuwe honden winterjasjes.Die komen vandaag :-)Nu maar hopen dat ze goed passen.Voor degenen die ook zoeken,ze hebben uitverkoop;7,50 per stuk bij http://www.hondenzaak.nl/hondenkleding/hondenjasjes/
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Re: Honden jasjes
Ik heb al een jasje voor Balou gekocht, maar er staan hele leuke tussen. Balou heeft zijn jasje nog bijna niet nodig gehad, hij krijgt hem alleen aan als het erg koud is.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
nathalie71
Ja,Romy heeft het ook snel koud.Die ik heb gekocht kunnen de haren ook helemaal in verstopt worden.Zo hoop ik dat àls er sneeuw gaat vallen dat ze geen sneeuwballen in het haar krijgen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Er staat nergens waar de voering van gemaakt is. En dat is heel belangrijk.
Als de voering niet 100% zeker glad is haak ik af, dan wordt het alleen maar één grote klittenbende.
Als de voering niet 100% zeker glad is haak ik af, dan wordt het alleen maar één grote klittenbende.
-
nathalie71
Nee,daar zeg je zo wat.Inderdaad.Ook niet als je een jasje op google op zoekt bij een andere winkel.
Maar goed,eventueel als er fleece in zit kun je er toch een voering in naaien?
Maar goed,eventueel als er fleece in zit kun je er toch een voering in naaien?
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Van de oranje met zwarte jas weet ik het dan wel. Dat is gewoon katoen aan binnen kant (die hebben ze ook gewoon bij jumper)

-
beatje
Bedankt voor de tip nathalie heb hem even onder favorieten gezet,mocht mijn harige nakert nog eens een jasje nodig hebben.
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
ik heb bij mijn hondjes de fleece eruit geknipt. Hun vacht is dit zat. En nu geen klitten meer en geen sneeuwballen meer aan de pootjes.
Vrouwtje het is tijd voor de jasjes

Wat je hier niet ziet zijn alle ballen sneeuw onder haar buik.
Vrouwtje het is tijd voor de jasjes

Wat je hier niet ziet zijn alle ballen sneeuw onder haar buik.
-
nathalie71
Nou,de jasjes zijn binnen.Helaas klopt er niks van de maat.Eentje was veel te klein.(Zie foto van Vlinder)Die van Romy zit goed.Nou,maar weer aan de knutsel met het te kleine jasje want kan ze niet ruilen(uitverkoop hè)Het oude regenjasje maak ik er onder.Zodat de stof wel over de lengte van de rug valt en ze toch bij elkaar passen.Hoop dat dat gaat lukken.Ik moet bij het jasje anders de pootjes in de mouwen doen en dat past niet.Nou ja,hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.Als het gelukt is maak ik een foto.Ik vind het wel super jammer:-(
O en de voering is gewoon glad!!!het lijkt op een kinder winterjas.

Romy wilde er al mee gaan slapen,haha

Deze is dus te klein,knoopjes willen ook niet dicht

Dus naai ik dit regenjasje er onder zodat ik wel de hele lengte van de stof kan gebruiken

Zit ook een band aan het regenjasje die ik dan kan gebruiken.Knoopjes van het jasje heb ik dan niet nodig.De "arms-"gaten naai ik dan dicht.

Nou ja,als hij klaar is zal ik een foto maken.Ik weet zeker dat het dan niet meer op valt en dat de jasjes in ieder geval nog wat op elkaar lijken want dat vond ik juist zo leuk.
O en de voering is gewoon glad!!!het lijkt op een kinder winterjas.

Romy wilde er al mee gaan slapen,haha

Deze is dus te klein,knoopjes willen ook niet dicht

Dus naai ik dit regenjasje er onder zodat ik wel de hele lengte van de stof kan gebruiken

Zit ook een band aan het regenjasje die ik dan kan gebruiken.Knoopjes van het jasje heb ik dan niet nodig.De "arms-"gaten naai ik dan dicht.

Nou ja,als hij klaar is zal ik een foto maken.Ik weet zeker dat het dan niet meer op valt en dat de jasjes in ieder geval nog wat op elkaar lijken want dat vond ik juist zo leuk.
-
nathalie71
Ohhh Blacky,wat erg al die bollen
Nou van mij mag de sneeuw weg blijven,laat het maar lekker lente worden
Nou van mij mag de sneeuw weg blijven,laat het maar lekker lente worden
- Kirry
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Jammer dat die ene te klein is, maar jij bent zo handig, dat dat wel goed komt. Ennuh.. foto's als het sneeuwt?

-
nathalie71
Nou het is aardig gelukt,al zeg ik het zelf;

Zie hier het verschil tussen die van Romy en Vlinder

Zie hier het verschil tussen die van Romy en Vlinder

- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Wat zijn ze leuk!
Ik zou er wel eentje willen bestellen, maar vind het echt niet te doen om de goede maat te kiezen op de een of andere manier.
Ik zou er wel eentje willen bestellen, maar vind het echt niet te doen om de goede maat te kiezen op de een of andere manier.
-
nathalie71
Ik denk als je meet van halsband tot staart aanzet en daar minimaal 3 cm bij op telt dat je wel goed zit.Het ligt er aan of je jasje pijpjes heeft of niet.Die dekjes die kloppen wel maar als je de voorpoten in een jasje moet doen dan trekt het jasje naar voren en wordt de rug lengte dus kleiner.
Mocht het jasje te groot zijn is kleiner maken een stuk handiger
Mocht het jasje te groot zijn is kleiner maken een stuk handiger
- Kirry
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik vind het jasje nog leuker geworden, eerlijk gezegd. Grijs + oranje is een perfecte combi. 
- CarmenSpiky
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 1
Wat creatief, leuk hoor
Ik bestel meestal mijn jasjes bij Zooplus en bij Witjesverzendhuis (hier woonde ik vlakbij dus haalde het dan op en paste het daar). Maar ook deze site ga ik zeker opslaan. Net al wat leuke dingen opgezocht, kwam ik op een bestelling van 60 euro en kan niet kiezen welke ik dan niet doe... weer een dilemma haha
-
beatje
Ik vind je oplossing mooi nathalie.Ik had er zelf bij mini in the box besteld .Goedkoop dat wel,maar vd maten klopt toch ook niet veel.Het truitje wat 33cm rug lengte zou zijn verzuipt mijn hondje in.Jasje wat 36 cm zou zijn dus waar ik ingeschat had dat het wat ruim ging vallen,maar er zaten verstelbare koordjes aan,dat past precies.Gelukkig wat dat heb ik het meeste nodig
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
- Aantal honden: 1
Inderdaad erg leuke jasjes, en je bent altijd zo creatief dat het altijd wel goed komt
Ziet er leuk uit.
Hebben jou hondjes ook zo`n last van sneeuwballen aan de poten en buik
Ik zag dat het hondje van blacky het ook al zo erg heeft.
Mijn hondjes ook
Ziet er leuk uit.
Hebben jou hondjes ook zo`n last van sneeuwballen aan de poten en buik
Ik zag dat het hondje van blacky het ook al zo erg heeft.
Mijn hondjes ook
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
- dagmar88
- Zeer actief
-
nathalie71
Dank jullie wel!!! 
Ik weet nog niet of ze last hebben van de sneeuwballen want ze wonen hier pas sinds de zomer.
Ja ben ook wel blij dat ik vaak wel een oplossing weet te vinden,al heb ik er niet altijd zin in.Had het ook wel eens leuk gevonden om iets te kopen wat dan meteen perfect is;-)
Ik weet nog niet of ze last hebben van de sneeuwballen want ze wonen hier pas sinds de zomer.
Ja ben ook wel blij dat ik vaak wel een oplossing weet te vinden,al heb ik er niet altijd zin in.Had het ook wel eens leuk gevonden om iets te kopen wat dan meteen perfect is;-)