Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Toch is het vreemd....
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Toch is het vreemd....
Met Yla hoopten we altijd zo min mogelijk honden tegen te komen, maar er waren altijd veel honden op de hei, dus alsmaar andere paden inslaan.
Nu we Ari hebben, die zo leuk en sociaal is naar honden, kom je de afgelopen weken eigenlijk heel weinig bazen met honden tegen. Dat is best vreemd.
Nu we Ari hebben, die zo leuk en sociaal is naar honden, kom je de afgelopen weken eigenlijk heel weinig bazen met honden tegen. Dat is best vreemd.

-
Connie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel , Duitse staande x stabij en een raad wat ik ben ras
- Aantal honden: 3
Re: Toch is het vreemd....
Heel herkenbaar dat had ik toen Andor ergens anders woonden en wij Daan kregen nadat Romy was overledenthom schreef:Met Yla hoopten we altijd zo min mogelijk honden tegen te komen, maar er waren altijd veel honden op de hei, dus alsmaar andere paden inslaan.
ik kwam geen hond tegen toen
groetjes Connie

Daantje,Faye,Pluk

Daantje,Faye,Pluk
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Misschien ligt het wel aan de tijd van het jaar maar hier komen we ook nauwelijks honden tegen.
Waar ze allemaal zitten, geen idee.
Waar ze allemaal zitten, geen idee.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Gek hè, met Yla moesten we ons alsmaar aanpassen aan de mensen met honden, omdat Yla niet zo makkelijk was. Nu hebben we een blije sociale enthousiaste hond, en dan kom je weinig mensen tegen. Wel wat natuurlijk, maar niet te vergelijken met de honden die we moesten ontwijken met Yla.Connie schreef:Heel herkenbaar dat had ik toen Andor ergens anders woonden en wij Daan kregen nadat Romy was overledenthom schreef:Met Yla hoopten we altijd zo min mogelijk honden tegen te komen, maar er waren altijd veel honden op de hei, dus alsmaar andere paden inslaan.
ik kwam geen hond tegen toen

- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
Hier komen we ineens ook wat minder honden tegen.
Misschien vanwege het weer?
Als het lekkerder weer is, stikt het hier van de honden.
Misschien vanwege het weer?
Als het lekkerder weer is, stikt het hier van de honden.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
- iones
- Zeer actief
Mensen lopen nou eenmaal op de een of andere manier altijd in de weg. Als je ze niet kunt gebruiken, dan zullen ze je in de weg lopen. En als je ze wel kunt gebruiken, dan zie je ze niet.
Zal wel weer verband houden met de wet van Murphy. Maar het zal denk ik wel prettig voor je zijn dat deze hond in sociaal opzicht geen problemen geeft.
Ik heb dat zo ervaren met paarden. Ik had een hele dominante ruin (die verdacht werd van klophengst te zijn, d.w.z. dat hij stiekem nog een teelbal heeft die niet is ingedaald) en die kon heel agressief doen naar andere paarden. En toen ik een keer op een fries reed, die dat helemaal niet had, was dat steeds een opluchting voor mij.
Zal wel weer verband houden met de wet van Murphy. Maar het zal denk ik wel prettig voor je zijn dat deze hond in sociaal opzicht geen problemen geeft.
Ik heb dat zo ervaren met paarden. Ik had een hele dominante ruin (die verdacht werd van klophengst te zijn, d.w.z. dat hij stiekem nog een teelbal heeft die niet is ingedaald) en die kon heel agressief doen naar andere paarden. En toen ik een keer op een fries reed, die dat helemaal niet had, was dat steeds een opluchting voor mij.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Misschien komt het wel doordat je nu op de route blijft, dan kom je alleen mensen tegen die op de route lopen en dan alleen in tegengestelde richting. Door steeds te veranderen van route, doorkruis je routes van anderen en kom je eerder andere honden tegen.
Best leuk om daar een een wiskundig onderzoek tegen aan te gooien.
Best leuk om daar een een wiskundig onderzoek tegen aan te gooien.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
bij mij was het precies andersom, ik ontweek niets met kief maar kwam zelden andere honden tegen. met peer kom ik altijd andere honden tegen en dat zijn er best wat hoor. en iedereen zegt, heb je die grote niet meer? ze weten het dus allemaal en blijkbaar hebben zij mij al die tijd ontwekenthom schreef:Met Yla hoopten we altijd zo min mogelijk honden tegen te komen, maar er waren altijd veel honden op de hei, dus alsmaar andere paden inslaan.

- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Dan begrepen de mensen jou tenminste wel, had jij hier geen last van: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1&t=279961Hutsje schreef:bij mij was het precies andersom, ik ontweek niets met kief maar kwam zelden andere honden tegen. met peer kom ik altijd andere honden tegen en dat zijn er best wat hoor. en iedereen zegt, heb je die grote niet meer? ze weten het dus allemaal en blijkbaar hebben zij mij al die tijd ontwekenthom schreef:Met Yla hoopten we altijd zo min mogelijk honden tegen te komen, maar er waren altijd veel honden op de hei, dus alsmaar andere paden inslaan.