ranetje schreef:Ja dat klopt.tineke schreef:Ja en als de antwoorden je niet bevallen dan sla je die toch gewoon over.ranetje schreef:[Ik stel vragen als ik iets wil weten.
En ik stel die vragen over jacht lang niet altijd op het forum zelf.
Juist omdat er altijd mensen zijn zoals jij kennelijk ook (?) die met suggestieve vraagstelling en voorgebakken aannames anderen aan het kruis willen nagelen.
Ik beantwoord je vragen toch gewoon ,ondanks het verbolgen toontje wat je aanslaat
Klaarblijkelijk heb ik een zenuwtje geraakt
Vind je het gek?
En nee je beantwoordt mijn vragen (welke?) niet "gewoon".
Je beschuldigt me van een selectief geheugenverlies (heel suggestief ja) op een gebied van de jacht waar ik maar heel weinig van weet, maar waarvan jij kennelijk eerst even hebt besloten dat ik daar óók wat van moet weten omdat ik wel eens heb gereageerd op jachtonderwerpen.
Dus weet ik volgens jou alles van elke vorm van jacht en lijd ik vervolgens aan selectief geheugenverlies.
Je beschuldigt me van iets waar je geen barst van weet, maar waar je even hebt zelf wat hebt ingevuld en terwijl je me helemaal niet kent.
Net zoals je ook anderen niet kent en wel beschuldigt.
Als je mijn reacties leest zou je dat kunnen lezen, maar doe dan even een gewone bril op.
Deze uitspraak die je hebt gequote:
Is de uitspraak van een persoon die ergens enorme problemen mee heeft.Ervaringen van een ex-jager
Als oud-jager weet ik hoe jagers denken over bejaagbaar wild. Ze zien het als BUIT. Het heeft niets te maken met wildbeheer. Daarom heb ik deze feodale hobby verlaten. Het gaat puur om het schieten. Let wel: 0,2% van de bevolking beoefent dit gedoe, terwijl 97% van de bevolking tegen jacht is. Ongelooflijk.
Misschien terecht, misschien niet dat weet ik niet.
In een onlangs gehouden onderzoek is er inderdaad een meerderheid in Nederland tegen de jacht.
Alleen lang geen 92%[/quote]
Je hebt inderdaad een punt Nettie jouw bijdrages aan dit soort topics zijn nooit opruiend of selectief.
Sorry voor mijn scherpe antwoorden daarover naar jou ,dat heb jij zeker niet verdiend

Van andere ben ik daar niet zo zeker van moet ik bekennen