Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat zijn jullie allemaal snel met de foto's! mooie foto's maakt je telefoon, wij vonden het ook heel gezellig. Leuke groep honden zo bij elkaar. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier liggen ze voor pampus! Missie geslaagd!!
corason del perro schreef:Wat zijn jullie allemaal snel met de foto's! mooie foto's maakt je telefoon, wij vonden het ook heel gezellig. Leuke groep honden zo bij elkaar. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier liggen ze voor pampus! Missie geslaagd!!
hier zijn de puppen al weer wakker
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
Nanna schreef:Haha, wat staat Bakkie er charmanterig bij Nou ja, tis ook wel een knap meisje natuurlijkj
Hij is in de benadering naar teefjes toe ook wel een echte heer, daar moest ik gisteren iedere keer weer om lachen
als hij weer avances kwam maken bij Vinou.
Vinou dacht alleen maar "huh?"
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
corason del perro schreef:Wat zijn jullie allemaal snel met de foto's! mooie foto's maakt je telefoon, wij vonden het ook heel gezellig. Leuke groep honden zo bij elkaar. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier liggen ze voor pampus! Missie geslaagd!!
Vinou hing in de auto tegen de stoel aan, mevrouw wilde niet toegeven dat ze moe was en gaan liggen.
Maar thuis (ritje van 40 minuutjes) was er van vermoeidheid niets meer te merken
Tijdens de grote vuurwerkuitbarsting gisteravond lag ze zo op de bank
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Hahahaaaa Duracell pupjes
Vinou hing in de auto tegen de stoel aan, mevrouw wilde niet toegeven dat ze moe was en gaan liggen.
Maar thuis (ritje van 40 minuutjes) was er van vermoeidheid niets meer te merken
Tijdens de grote vuurwerkuitbarsting gisteravond lag ze zo op de bank
groetjes Annemie
Hahahaaaa Duracell pupjes
ja vreselijk
groetjes Annemie