Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn charmeur :p haha zo weg van Abbygail dat hij alle wit bruine kontjes na bleef lopen om haar te vinden, dan was het ff schrikken als hij een van de reuen voor zijn neus had!
Mijn charmeur :p haha zo weg van Abbygail dat hij alle wit bruine kontjes na bleef lopen om haar te vinden, dan was het ff schrikken als hij een van de reuen voor zijn neus had!
VERRASSING
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
Allemaal bedankt honden en baasjes voor vanmiddag. We hebben genoten.
Zowel Pien als Teun liggen echt voor oud vuil in de manden. De rest heeft een schoonheids slaapje gedaan en is weer paraat. Lot weer thuis en is gelukkig maar pakte haar grom brom weer meteen op.
Hier nu 7 cockertjes in huis dus vervelen zullen we ons niet.
Nanna, Pien is eigenlijk nooit overduidelijk aanwezig, maar met dit soort zaken spat er er uit met het plezier dat ze heeft. Ze kan strakjes ook niet meer op of neer, geeft niet daar hebben we metacam voor. Dit plezier neemt niemand haar af.
En Teun is al weer vergeten dat hij gelopen heeft.....
Rea schreef:Allemaal bedankt honden en baasjes voor vanmiddag. We hebben genoten.
Zowel Pien als Teun liggen echt voor oud vuil in de manden. De rest heeft een schoonheids slaapje gedaan en is weer paraat. Lot weer thuis en is gelukkig maar pakte haar grom brom weer meteen op.
Hier nu 7 cockertjes in huis dus vervelen zullen we ons niet.
Nanna, Pien is eigenlijk nooit overduidelijk aanwezig, maar met dit soort zaken spat er er uit met het plezier dat ze heeft. Ze kan strakjes ook niet meer op of neer, geeft niet daar hebben we metacam voor. Dit plezier neemt niemand haar af.
En Teun is al weer vergeten dat hij gelopen heeft.....
hoezo is Lot aan het brommen?
Ach die arme Teun, Joepie vergeet alleen dat hij al wat eetbaars heeft gehad
groetjes Annemie
renee-uk schreef:ook al zulke heerlijke foto's
dit zijn van die tijden dat ik jammer vind dat ik niet meer in deurne woon, dan was ik er vast en zeker bij geweest
is ook jammer dat je er niet was met Rietje
groetjes Annemie