We hebben hem toen gewoon rust gegeven, in de hoop dat het dan zou ophouden. Dat deed het wel, maar hij was nog steeds niet echt de Elmo. Een beetje siepelig kon hij in de kamer staan. Hij deed verder gewoon alles (eten,drinken, spelen, rennen etc.) Gisteren kwam hij weer terug van de ochtendwandeling met Sjaak, en even later begon hij weer moeilijk te doen. (Hij was tijdens de wandeling wel druk geweest, hij kwam een hoogloopse teef tegen).
Zijn fokker kwam vandaag op bezoek. Dus het was een hoop gespring, oren soppen en konten draaien. Even later hebben we hem even uitgelaten, waarnaar hij (eindelijk) zijn eten op at. En ging op zijn bank, liggen slapen. Ineens kwam hij overeind, loopt richting de fokker. Op een manier alsof hij moest spugen, rug krom. Maar geen gesmak of gekokhalsd. Zijn fokker buigt iets naar hem toe, en hij geeft een gil van pijn. Komt naar ons toe, en ligt bij Sjaak op schoot. Helemaal stijf/strak en trillend.
Gelukkig had ik nog pijnstilling liggen, dus die heb ik hem gelijk gegeven. Waardoor het nu weer ok gaat. Iemand een idee wat het kan zijn? Ik bel morgen de da hier voor een afspraak.

.