Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vlees niet goed?????

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Angelique25 schreef:Je kunt ook gewoon je hond voeren zoals je het zelf wilt en daarmee niet met je DA in conclaaf gaan, tis toch jouw hond, moet je toch zelf weten wat je voert.
inderdaad :ok: :ok: :ok:
nou heb ik wel de mazzel een DA te hebben die niet eens voer verkoopt voor gewoon dagelijks gebruik (ja hij heeft het wel in huis, heel minimaal, t merk weet ik niet eens, want hij adverteerd niet en dringt niet op :ok: en dat is alleen voor de echt extreme moeilijke gevallen en dan waarschijnlijk ook alleen nog maar voor als ze opgenomen zijn) en dus ook geen eigen merk heeft om aan te smeren ;)
Janet
Zeer actief

Ongelezen bericht door Janet »

MissTique schreef:Dat dacht ik dus ook, maar zij was juist een voorstander van barf, maar ze kwam weleens met het verhaal dat ie weer een vogel had gevangen en opgegeten, en een vis tijdens het vissen, en toen een konijn... Ik vind dat maar een vies idee, watvoor ziektes dragen die dieren wel niet bij zich, bah...
Maar het zal dus niet waar zijn waarschijnlijk?? Ik hoop het maar, ik wil geen moordenaar in huis hebben, hahahaha :ok:
Als je hond verder goed gezond is, kan het dier heus wel een stootje hebben. Juist door het geven van voer waar helemaal geen bacteriën in zitten en door het zo steriel mogelijk houden van z'n leefomgeving, kweek je kwetsbare honden: ze hebben immers nooit anti-stoffen hoeven aanmaken.

Tja, moordenaars... ik vind het een heel verschil hoor, doden om te eten of doden om het doden. Instinct haal je er echt niet uit, welk voer je ook geeft.
Afbeelding
Nai nauvalyë moica alasailarin...
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”