Muk schreef:Over die brainfreezes is al eens een topic geweest in het verleden. Mijn zoektalent hier op het forum is beperkt, maar de symptomen kloppen wel met wat je schrijft. Het heeft ook een naam, al weet ik die niet meer.
Ik had dit helemaal gemist, maar wat je schrijft klopt volkomen. Sterker nog, ik had dat topic zelf geopend.
Klik
Dat topic heb ik net weer eens doorgelezen, en het valt me op hoeveel hondjes met epilepsie hetzelfde gedrag vertonen. Ik sluit dus epilepsie zeker niet uit, net als ik learned helplessness niet uitsluit.
Maar omdat hij er geen last van lijkt te hebben ga ik er zeker geen anti-epileptica ingooien.
Vooral dus omdat het op heel specifieke momenten (bij stress) gebeurt en anders helemaal niet. En in het begin was het bijna elke week wel raak, en nu is het maanden niet meer voorgekomen voor gisteren. Ik kan dat niet goed rijmen met epilepsie.
Wat wel weer richting gedrag wijst is dat hij net heel heftig aan het dromen was. Volgens mij heeft het bezoek gisteren er best wel ingehakt.