Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Echt leuk....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

nathalie71

Re: Echt leuk....

Ongelezen bericht door nathalie71 »

Ik denk dat het er aan ligt dat er nu elke dag iemand thuis is.Ik herken dat.
Je hebt dan geen structurele tijden meer dat je weg bent,en dan kunnen ze het opeens vervelend gaan vinden dat je weggaat.

Dan zou je verplicht elke dag eventjes weg moeten gaan denk ik.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ipv het hele huis zou je eens kunnen proberen de ruimte waar ze zijn te verkleinen tot een kamer en dan bij voorkeur een waar ze geen passanten zien.
Dan de bel uit en de radio aan ,misschien helpt dat.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Het zou best waken kunnen zijn hoor, ik denk ook wel dat dat het is maar dat maakt het niet minder vervelend voor de buren.
En passanten zien ze niet ik woon in een flat, ze horen het alleen als mensen op de galerij nog eens lekker buiten afscheid staan te nemen of voor mijn deur met elkaar blijven praten.
Maar ik ga inderdaad de keuken en slaapkamer aan de voorkant maar afsluiten.

De bel staat al jaren uit als we van huis zijn in verband met knulletjes die het leuk vonden om de meiden te laten blaffen als ze aanbelde als we niet thuis waren, later begonnen ze op de muur te bonken.

De buren hebben een beetje rancune omdat ik de politie via mijn balkon bij hen naar binnen heb laten kijken toen ze er net woonden. De politie is geeneens op hun balkon geweest heeft alleen even om het hoekje gekeken.
Ik dacht gewoon dat er wat met ze gebeurd was en zelf niet open konden doen.
Nou blijkt dat de buurman vroeger zelf weleens een wietplantage heeft gehad, en aangezien er voor hen een wietplantage had gezeten wilde de politie dat zeker even controleren.
De buurman vertelde dit aan mijn man toen hij zei dat de honden weer geblaft hadden.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”