Als man en ik eens stoeien op de bank, springt Skadi onmiddellijk op om met een blije bek in man te gaan bijten.
Yay! Kom, mama, we rammen hem eens lekker in elkaar
Dat gaat vergezeld van veel gegrauw, klinkt erg indrukwekkend altijd. Vooral als ik er bij ga krijsen "Pak hem Skadi! Kill and Attack!".
Als ik eens au roep wordt ze helemaal bloedjefanatiek
Ondertussen staat Cayuga dat wringend met zijn pootjes te bekijken. Helemaal zenuwachtig. Als hij zou kunnen praten zou hij met een benepen juffersstemmetje smeken van "oh jongens, doe toch lief tegen elkaar, geen ruzie maken, oooo, ik word zo zenuwachtig hiervan"
Als het hem echt te gek gaat trekt hij een angstig 'here goes nothing-hoofd' en wringt zich ertussen. Overal likjes uitdelend. "Zachtjes nou, lief spelen, pretty please?".
Of zoals in het bos. Skadi dondert met grof geweld op de goorste modderpoelen af, en duikt daar dan eens lekker in met een verzaligde bek. Cayuga bekijkt dat eens misprijzend en trippelt zorgvuldig om alle modderpoelen heen met een nuffige bek.
Heerlijk, dat softe watje en dat stoere wijf. Echt een topcombinatie.
Steeds vaker laat Cayuga zich trouwens lekker gaan op wandelingen. En dan is het beuken, kraag- en broekhappen en achter elkaar aanrennen met veel gegrom en gegrauw. Je zou denken dat ze elkaar aan het vermoorden waren
Cayuga mag de bal voor haar neus weggrissen, en dan geeft ze hem een beuk in de hoop dat hij hem laat vallen.
Soms wil hij beletten dat ze naar een leuke reu toegaat, en dan blokkeert hij haar. Doet ze niks op uit, ze ramt er dwars doorheen
Daar staat tegenover dat ze lelijk kijkt naar reuen die bij Cayuga lopen te patsen. Mag niet
En als ze echt vervelend worden maakt ze daar in ongeveer drie seconden korte metten mee.
Ik had niet gedacht dat het zó goed zou klikken met een reu die eigenlijk een watje is, maar ik had het mis. Het is een topcombinatie, en ze raken steeds meer op elkaar ingespeeld.
Heerlijk stel is het