Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lastige eter, Jet - update: Het eet weer
Moderator: moderatorteam
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Re: Lastige eter, Jet
Ik doe voorlopig de strategie 'krijg ik eten, ja of nee'. Lijkt te werken. De laatste paar dagen gaat er al met al toch een bak smuldier per dag in, maar dan in wisselende hoeveelheden over de dag.

Groetjes,
Sandra
- Patrol
- Zeer actief
Re: Lastige eter, Jet
Heb niet alle reacties gelezen, maar wil toch mijn ervaring even delen. Chevy was ook een enorm slechte eter, ik ben erg vaak van voer gewisseld om uiteindelijk toch voer ( brok ) te vinden wat ze wel eet. Een enorme vreetzak zal ze wel nooit worden, maar ze eet nu tenminste. Kortom: blijven proberen is het mijn advies.
Overigens was ik het helemaal vergeten, totdat we deze zomer in Frankrijk geen voer meer hadden en even een andere zak voer kochten. Oh ja, dat vreet mevrouw dus niet.........
Overigens was ik het helemaal vergeten, totdat we deze zomer in Frankrijk geen voer meer hadden en even een andere zak voer kochten. Oh ja, dat vreet mevrouw dus niet.........

- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Re: Lastige eter, Jet - update: Het eet weer
Het eet toch weer beter.
Sinds Mies weg is, is het hooguit nog twee keer voorgekomen dat ze niet at en ik haar alsnog in de gang heb gezet. De laatste twee, drie weken geef ik haar als eerste eten in de keuken, een halve bak smuldier, en die gaat schoon leeg.
Dus trek ik toch de voorzichtige conclusie dat het te maken kan hebben gehad met Mies. Hoewel die onder mijn strenge toeziend oog netjes afwachtte tot freule Jet was uitgegeten. Wat ook eigenlijk raar is, omdat Saar net zo zit te azen op de bak van Jet als Mies en zich ook aan mijn strenge toeziend oog moet onderwerpen. Maar het gaat weer beter. Heel fijn!
Sinds Mies weg is, is het hooguit nog twee keer voorgekomen dat ze niet at en ik haar alsnog in de gang heb gezet. De laatste twee, drie weken geef ik haar als eerste eten in de keuken, een halve bak smuldier, en die gaat schoon leeg.
Dus trek ik toch de voorzichtige conclusie dat het te maken kan hebben gehad met Mies. Hoewel die onder mijn strenge toeziend oog netjes afwachtte tot freule Jet was uitgegeten. Wat ook eigenlijk raar is, omdat Saar net zo zit te azen op de bak van Jet als Mies en zich ook aan mijn strenge toeziend oog moet onderwerpen. Maar het gaat weer beter. Heel fijn!

Groetjes,
Sandra
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Re: Lastige eter, Jet - update: Het eet weer
Fijn om te lezen.
Soms vraag je je toch af wat er in zo'n koppie omgaat hé.
Rasta is volgens mij wat dat betreft geen echte poedel want die eet nog steeds als een bootwerker, een heel enkele keer blijven er wat restjes brok liggen (stuk of 5) en hij heeft dan wel zijn voorkeuren.
Zoals paard dat blieft meneer niet maar voor de rest is de voerbak gewoon blinkend schoon uitgelikt.

Soms vraag je je toch af wat er in zo'n koppie omgaat hé.
Rasta is volgens mij wat dat betreft geen echte poedel want die eet nog steeds als een bootwerker, een heel enkele keer blijven er wat restjes brok liggen (stuk of 5) en hij heeft dan wel zijn voorkeuren.
Zoals paard dat blieft meneer niet maar voor de rest is de voerbak gewoon blinkend schoon uitgelikt.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite