Tot volgend jaar dan maar.
Moderator: moderatorteam
Ah, nee toch! Zonde!Liesbeth schreef:Ik had juist het idee opgevat om dit jaar weer mee te gaan, maar ik zag net dat ik dan moet werken.
Lola negeert ook wel, maar zodra er iets snuffelt of wil spelen geeft ze een snauw. En dan zit ik daarna weer met een hond die geleerd heeft dat uitvallen werkt. VandaarHilde schreef:Ah, nee toch! Zonde!Liesbeth schreef:Ik had juist het idee opgevat om dit jaar weer mee te gaan, maar ik zag net dat ik dan moet werken.
En schapen? Geen idee, nog nooit gezien..
Jammer Lizanne.. Beau negeert ook bijna alles wat levend is, maar ach, hij krijgt zo z'n ronde dus ik vind het wel best
Ja, zo houd ik Skadi 'sociaal' tijdens kleine wandelingen. Bal in de bek, en ze lijkt heel liefLizanne schreef:Ik haak af denk ik... Liep gisteren met vier andere honden op en het enige wat Lola in de buurt van water doet is naar mijn balletje kijken (gooi dan! ik wil zwemmen! zwemmen! Toe nou!) en de andere honden vakkundig negeren.
Lola is niet gezellig sociaalMiranda schreef:Ja, zo houd ik Skadi 'sociaal' tijdens kleine wandelingen. Bal in de bek, en ze lijkt heel liefLizanne schreef:Ik haak af denk ik... Liep gisteren met vier andere honden op en het enige wat Lola in de buurt van water doet is naar mijn balletje kijken (gooi dan! ik wil zwemmen! zwemmen! Toe nou!) en de andere honden vakkundig negeren.
Maar met grotere wandelingen met meerdere honden krijgt ze heel bewust geen bal in de bek, en ik neem ook geen bal mee. Skadi doet daar veel te spannend over. En dan is ze gewoon gezellig sociaal. Af en toe wat katten, maar iig géén gezeik over de bal.
Dus ik raad je echt aan om eens een wandeling met veel honden (+10) zónder bal te proberen. Ik denk dat je een heel andere hond ziet
En Hilde, je hebt gelijk. Die januariwandeling moeten we op een andere manier regelen. Komt goed.
Veel plezier toegewenst aan alle jaarwisselingwandelaars
Nou, de keren dat ik er loop zit er toch behoorlijk wat haas.Hilde schreef:Voor mij niet hooreveliendepien schreef:Ik ben er nog niet helemaal uit, maar mocht ik mee gaan dan ga ik met Sam, die is 7 maand en gesteriliseerd..
Ik denk dat ik haar aan de flex of korte lijn doe, los durf ik nog niet helemaal omdat ze best wel jacht instinct heeft.. De omgeving ken ik daar niet, dus dat moet ik dan ter plekke even zien. Meestal wanneer ik met andere honden ben met haar vindt ze dat gelukkig dermate interessant dat ze daar wel blijft rondhangen!
Weet niet of iemand er problemen mee heeft als ze aan de lijn zit? Ze is wel een beetje druk nog :p, wil na het kennismaken het liefst direct spelen spelen spelen..Echt veel te jagen valt er daar niet.
Supergezellig andere wandelingen hoor, maar zullen we het weer bij de Oudejaars houden? Iets overzichtelijker
Mijn hazenjager heeft er nog nooit een spoortje opgepikt, terwijl ik er toch best vaak kom.Suuz! schreef:Nou, de keren dat ik er loop zit er toch behoorlijk wat haas.Hilde schreef:Voor mij niet hooreveliendepien schreef:Ik ben er nog niet helemaal uit, maar mocht ik mee gaan dan ga ik met Sam, die is 7 maand en gesteriliseerd..
Ik denk dat ik haar aan de flex of korte lijn doe, los durf ik nog niet helemaal omdat ze best wel jacht instinct heeft.. De omgeving ken ik daar niet, dus dat moet ik dan ter plekke even zien. Meestal wanneer ik met andere honden ben met haar vindt ze dat gelukkig dermate interessant dat ze daar wel blijft rondhangen!
Weet niet of iemand er problemen mee heeft als ze aan de lijn zit? Ze is wel een beetje druk nog :p, wil na het kennismaken het liefst direct spelen spelen spelen..Echt veel te jagen valt er daar niet.
Supergezellig andere wandelingen hoor, maar zullen we het weer bij de Oudejaars houden? Iets overzichtelijker
Ik laat mijn gbgvs niet zomaar los daar iig
kloesje schreef:Ik denk niet dat ik ga, het is toch een eind rijden en vier oud en nieuw in Duitsland, dus dan wordt het wel een heel erg heen en weer gecross...
Hilde schreef:kloesje schreef:Ik denk niet dat ik ga, het is toch een eind rijden en vier oud en nieuw in Duitsland, dus dan wordt het wel een heel erg heen en weer gecross...
Ik ben er vandaag geweest.. In theorie is het mogelijk om er met een scoot te rijden, denk ik. Dan moet je echter wel de fietspaden volgen en kom je niet echt langs het water. En je moet de hele ronde, want je kunt niet over de brug met een scoot.
Ik dacht je die scootmobiel opmerking naar mij maakte, vandaar dat ik het niet begreepHilde schreef:Ja, dat snap ik! Alleen ik vind het jammer dat je niet komt! De reden is heel begrijpelijk
kloesje schreef:Ik dacht je die scootmobiel opmerking naar mij maakte, vandaar dat ik het niet begreepHilde schreef:Ja, dat snap ik! Alleen ik vind het jammer dat je niet komt! De reden is heel begrijpelijk![]()
Hilde schreef:kloesje schreef:Ik dacht je die scootmobiel opmerking naar mij maakte, vandaar dat ik het niet begreepHilde schreef:Ja, dat snap ik! Alleen ik vind het jammer dat je niet komt! De reden is heel begrijpelijk![]()
![]()
Nee, die is naar Miranda
Waarvoor mijn dankHilde schreef:kloesje schreef:Ik dacht je die scootmobiel opmerking naar mij maakte, vandaar dat ik het niet begreepHilde schreef:Ja, dat snap ik! Alleen ik vind het jammer dat je niet komt! De reden is heel begrijpelijk![]()
![]()
Nee, die is naar Miranda
crutz schreef:Hmmmm beide dames die mee hadden gekund zijn loops geworden....eens denken of ik nog een andere mee kan nemen.