Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vakantiebestemming
Moderator: moderatorteam
- Boerenfoxfan
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Boerenfox, terrier/malteser-kruising
- Aantal honden: 3
Vakantiebestemming
Ik zoek me helemaal gek naar een leuke vakantiebestemming. En met "leuk" bedoel ik: ook leuk voor de honden. Het liefst ga ik in een huisje in het bos, in Nederland of anders hooguit 400 km. rijden van de randstad vandaan, met helemaal niemand eromheen, of een hek om de tuin, zodat ze lekker de hele dag los kunnen lopen. Maar als ik al zoiets vind, dan staan er koeien of schapen in het weiland ernaast of loopt er een weg vlak langs het huisje. In het geval van mijn honden: geen goed idee! Heeft iemand nog tips?

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Re: Vakantiebestemming
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
iets meer je best doen denk ik! Er zijn zat sites met zeer hondvriendleijke huisjes, omheind enzo.

- Lucia
- Zeer actief
http://www.drenthevakantie.eu/
Daar ben ik toevallig nu net gearriveerd. Net de tuin gecheckt, het is afgesloten en ik kon geen gaten vinden. De tuin is groot, maar er grenzen wel andere huisjes aan.
Daar ben ik toevallig nu net gearriveerd. Net de tuin gecheckt, het is afgesloten en ik kon geen gaten vinden. De tuin is groot, maar er grenzen wel andere huisjes aan.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
De waddeneilanden zijn ook te gek. Vlieland en Schiermonnikoog is ook heel weinig verkeer en vee. Mijn hond loopt er altijd los.

-
Marion.
Ardennen?
- Boerenfoxfan
- Vaste gebruiker
Dank. Verkeerde zoektermen gebruikt daarom vond ik dit niet.Miranda schreef:Klik

- Boerenfoxfan
- Vaste gebruiker
Misschien doe ik dat ook nog eens een keer. Omdat we aan zee wonen en dus elke dag aan het strand lopen, wilde ik een keer midden in een bos gaan zitten.Paisley schreef:De waddeneilanden zijn ook te gek. Vlieland en Schiermonnikoog is ook heel weinig verkeer en vee. Mijn hond loopt er altijd los.

- Boerenfoxfan
- Vaste gebruiker
Dit ziet er echt heel goed uit. Het is te klein voor mijn hele gezin (6 personen) maar wel ontzettend leuk om eens alleen met mijn man en de honden een weekend heen te gaan.Lucia schreef:http://www.drenthevakantie.eu/

- Lucia
- Zeer actief
Ah ja, daar had ik niet opgelet. Inderdaad 1 kamer met 2 persoonsbed en een kamer met 2 losse bedden (1 hoogslaper, 1 lage).Boerenfoxfan schreef:Dit ziet er echt heel goed uit. Het is te klein voor mijn hele gezin (6 personen) maar wel ontzettend leuk om eens alleen met mijn man en de honden een weekend heen te gaan.Lucia schreef:http://www.drenthevakantie.eu/
Maar van alle gemakken voorzien en tuin is top zo voor de honden. Ook een leuk presentje voor ons en de honden, en zelfs een kerstboom
Succes met je zoektocht verder!