Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Yakult

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Safari

Yakult

Ongelezen bericht door Safari »

De mannen hebben zaterdag een gerookte kalkoennek gehad (wat een enorme dingen zijn dat :80: ) en hadden gisteren prompt diarree :ugh: vannacht er twee keer uit geweest voor Sliert maar Rakker lijkt het ergste achter de rug te hebben.
Nu wil ik ze graag wat Yakult geven (okugest krijgen ze al) maar hoeveel mogen ze hebben?
S@ndr@
Zeer actief

Re: Yakult

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

joh dat soort dingen, steekt toch niet zo krap :U: , zelf een flinke slok nemen en van wat over is zou ik ze ieder de helft geven, klaar . ben daar nooit zo moeilijk mee :cool2:
Safari

S@ndr@ schreef:joh dat soort dingen, steekt toch niet zo krap :U: , zelf een flinke slok nemen en van wat over is zou ik ze ieder de helft geven, klaar . ben daar nooit zo moeilijk mee :cool2:
Kijk daar gaan we al want ik zou ze ieder een flesje gegeven hebben en dan vanmiddag nog een.
Leggen ze het loodje door een Yakult vergiftiging. :hmmm:
yodi
Zeer actief
Mijn ras(sen): rottweiler
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door yodi »

Elk een half flesje, denk ik.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Yakult is een voedingsmiddel, ze leggen zomaar niet t loodje :wink: , ze kunnen hooguit wat winderig worden :LOL:
Safari

S@ndr@ schreef:Yakult is een voedingsmiddel, ze leggen zomaar niet t loodje :wink: , ze kunnen hooguit wat winderig worden :LOL:
:LOL: ja daar zit ik op te wachtten in combinatie met diarree.......spetterpoep :schrik: :LOL:
S@ndr@
Zeer actief

Leuke muurdecoratie :pffff: :mrgreen:
Safari

yodi schreef:Elk een half flesje, denk ik.
Nou het halve flesje zit er in. De ene stond te stuiteren zo lekker en de andere had zoiets van 'mot dat nou' :hmmm:
Jion schreef:Eerst wat kerstsjablonen op de muur hangen en je hebt heuse kunst. :LOL:

Voor diarree (of verstopping) heb ik zelf altijd isogel in huis.

Beterschap voor ze in ieder geval! :flower:
Ik was net te laat met sjablonen ophangen, ze waren al begonnen met verven voordat ik thuis was van de yakult halen. :kotz: :jank: er lag wat geurend 'art work' voor de tuindeur.
In ieder geval heb ik mogen aanschouwen dat de structuur, met dank aan de okugest, weer wat beter wordt.
S@ndr@
Zeer actief

toch fijn dat ze laten zien dat er iets verbetering is :ok:
Safari

S@ndr@ schreef:toch fijn dat ze laten zien dat er iets verbetering is :ok:
Ja ik houd zo van ze :mep:
S@ndr@
Zeer actief

weet ik toch :Q:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Ben ik blij dat Nikkie het ophoudt ook al is ze aan de spuitpoep.
Zaterdag was Nikkie ziek, paar keer gekotst en tussen de middag spuitpoep buiten.
s'avonds weer naar buiten weer spuiten.
Mijn man wilde gisteren alweer naar de dierenarts, mooi niet de pilletjes heb ik in huis en kan zelf ook wel bedenken dat ik haar eten in kleine porties geef.

Fijn dat het alweer wat vaster wordt bij jou honden.
Nikkie heeft gisteren helemaal niet gepoept maar is niet zo gek als je amper gegeten hebt en zaterdag al je eten uitgekotst hebt.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Safari

gonnie schreef:Ben ik blij dat Nikkie het ophoudt ook al is ze aan de spuitpoep.
Zaterdag was Nikkie ziek, paar keer gekotst en tussen de middag spuitpoep buiten.
s'avonds weer naar buiten weer spuiten.
Mijn man wilde gisteren alweer naar de dierenarts, mooi niet de pilletjes heb ik in huis en kan zelf ook wel bedenken dat ik haar eten in kleine porties geef.

Fijn dat het alweer wat vaster wordt bij jou honden.
Nikkie heeft gisteren helemaal niet gepoept maar is niet zo gek als je amper gegeten hebt en zaterdag al je eten uitgekotst hebt.
Dat is wel heel netjes dat die dame van jou het ophoud. :ok: Gisteren en vannacht hebben ze het keurig aangegeven door aan de deur te krabben. Ik lag op de bank en dan ben ik wakker op het moment dat ik pootjes hoor trippelen. Vanmorgen was ik eigenlijk allang blij dat ze het niet op de deurmat of het kleed hadden gedaan. Nu kon ik het zo opnemen en dweilen.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”