Weet ik....Puck laat ik niet van erf...laat ik dus nu niet ergens anders uit.. Alleen bij mij thuis...Heb voor en nadelen..Ze is denk ik gewent om bij fokster op tegels behoefte te doen...wat ze hier ook vaak doet..dus kan makkelijk wegspoelen..en op dit moment zijn ze winkel uitbreiden achter mijn huis...dus alles verder opgegraven...dus als ze iets doet op dat stuk schep ik het uit en gooi in container...Later uitlaten en op gras...enz komt allemaal nog wel..eerst beter worden en zo goed mogelijk alles wegruimen en schoonhouden.JYBD schreef:Gewoon een vraagje,..
Als het toch Parvo blijkt te zijn dat is ze verrekte besmettelijk, ook via haar ontlasting. Jij laat haar buiten uit, dan is het ook een gevaar voor de andere honden die daar uitgelaten worden.
Uh heb een berg was van zoonlief en kind liggen...maar ga dus ook eerst gelijk na kleden verschonen Puck zijn was draaien..zodat het niet ergens ligt.
Net antwoord van dat mens..nee geen parvo en rest pups is gezond...of ze me mss alle lieve leuke sms-jes moet doorzenden van de anderen..Nou nee...kan ik niks mee...en aangezien haar dierenarts verteld dat er meer klachten zijn betreft mevrouw ..geloof ik het toch niet