Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De boom boven Frodo Baggins huis is nep. Althans, de boom is echt, maar er groeiden volgens de filmmakers
de verkeerde bladeren aan.
Dus hebben ze de gehele boom leeggeplukt en hebben ze duizenden blaadjes in Taiwan laten maken die vervolgens
allemaal 2 maal geschilderd zijn en stuk voor stuk in de boom gehangen
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Wat gaaf! Toen ik er 13 jaar geleden was, was het er nog niet. Ik zou zo graag weer heen willen, maar het geld he.
Nu met 3 kinderen erbij heb je het geld niet zo snel bij elkaar helaas.
Ze zijn verschillend van formaat
Om Gandalf groter te laten lijken hebben ze bijvoorbeeld de huisjes waar hij voorbij loopt kleiner gemaakt als de rest.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Brigitte schreef:Oh wat onwijs gaaf. Wat een mooie reizen maak je toch altijd
Zolang ik het nog kan geniet ik er van en probeer ieder jaar wel een mooie verre reis te maken.
Je weet tenslotte nooit wat de toekomst brengt en of het nog lang kan.
_Leonie schreef:Wat gaaf! Ongetwijfeld een hoogtepunt haha. Nieuw Zeeland lijkt mij echt een super mooi land. Ook ik ben jaloers haha!
Ondanks dat ik geen fan van de films ben (heb alleen deel 1 van LOTR gezien en misschien een uurtje van deel 2) was het inderdaad best een hoogtepunt te noemen ja
sybertje schreef:Wat gaaf! Toen ik er 13 jaar geleden was, was het er nog niet. Ik zou zo graag weer heen willen, maar het geld he.
Nu met 3 kinderen erbij heb je het geld niet zo snel bij elkaar helaas.
Nee begrijpelijk, maar wie weet ooit
Ben er 2 jaar terug ook geweest en heb nog nooit zoveel heimwee gehad naar een land als naar NZ.
Kijk zowat wekelijks mijn fotoboek nog door.
Have fun daar.. Het is geweldig.. En als je een beetje van wandelen houdt is de tongoriro passing een aanrader. Wandelen over mount doom.. Hoe cool is dat??
Wij waren op weg naar Tongariro maar zijn om moeten draaien vanwege het slechte weer.
Het begon te regenen en er hing een dikke mist.
Jammer maar niets aan te doen.
Kirry schreef: Mijn jaloezie druipt van 't scherm. Wat gaaf!! Het ziet er zo mooi uit. Zelfs identiek aan het spel online. Ik zou daar nooit meer weg willen.
Het is ook ontzettend mooi en gewoon in detail ook supergemaakt.
Alles wat je ziet lijkt echt te zijn.
Een hekje dat er een paar jaar staat ziet er gewoon uit alsof het er al tientallen jaren staat.
Je krijgt ook allerlei details te horen hoe ze dingen gemaakt hebben enzo.
Overigens, even voor de beeldvorming, de entreeprijs hier was hoger als die van de Efteling