Misschien leuk voor onder de boom?
Dank zij het mormel loop ik deze kerst niet op hakken maar op krukken
En dat is de tweede keer al, niet met kerst maar toen was het in de tape op zomervakantie.
Dus nu is het genoeg
Moderator: moderatorteam
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

Arm ding, ze is pas 5 en dan moet ze al met pensioenSafari schreef:Breng maar hier, wil haar wel komen halen ook. Mag ze hier met pensioenop een roze kussentje als enigste meisje tussen de mannen. Wie verzint het ook, sporten met de hond.
![]()
Beterschap met je enkel.
Je kan der ook gewoon opvoeden?Veronique & Kyra schreef:Kyra!
Misschien leuk voor onder de boom?![]()
Dank zij het mormel loop ik deze kerst niet op hakken maar op krukken![]()
![]()
En dat is de tweede keer al, niet met kerst maar toen was het in de tape op zomervakantie.
Dus nu is het genoegVerder is ze heel lief hoor, alleen een tip: ga niet sporten met haar als je zelf heel wilt blijven
Als je nou zo willen ruilen tegen de keizer .....S@ndr@ schreef:ze mag hier ook wel heen hoor, doen we ruilen, jij een sneeuw spook, ik een lompe troela voor de keizer
Nee, nee, de batterijtjes moet je er natuurlijk zelf in stoppen.Veronique & Kyra schreef:Als je nou zo willen ruilen tegen de keizer .....S@ndr@ schreef:ze mag hier ook wel heen hoor, doen we ruilen, jij een sneeuw spook, ik een lompe troela voor de keizer![]()
@silvester:![]()
Ohhhhh moet je dat zelf doen dan? Ik dacht dat ik haar zo kant en klaar gekregen had van de fokker.
Tja, dit was gewoon lompe pech tijdens de agility training. Ik dacht dat ze rechts zou komen (wat ze de eerste keer ook deed) maar de tweede ronde dacht ze dat links ook kon. Die zag ik niet aankomen omdat ik bezig was met een wissel en toen struikelde ik over haar heen omdat ik links af ging en zij recht voor mijn voeten doorschoot.

Veronique & Kyra schreef:Kyra heeft haar koffer gepakt
Waar en hoe laat kan ik haar ophalen?Veronique & Kyra schreef:Kyra heeft haar koffer gepakt

Meteen? Niks meteen, de eerste keer mocht ze blijvenHylos schreef:Och dat arme kind. Jouw mama is wel erg streng hoor! Pijnlijke enkel en je moet meteen weg
Echt is hier om de hoek, dus dat is ideaalM@scha schreef:ah mooi! die van mij takelen af en deze kan nog even mee. ergens in limburg woon jij toch? (dacht ik) ik ben maandag in Echt, ik kom op de terugweg haar wel halen!
Neem je Luna dan ook?nomo schreef:Stuur haar hier maar heen. Kan Morris mijn ene voet breken en Kyra de andere
Hmmm... bij nader inzien... geloof niet dat het duo lomp en lomper zo'n goed idee is
Hmm... mocht ik ooit nog willen verbouwen dan nodig ik beide dames wel uitluna2906 schreef:Haha Kyra trekt in de koffer ook zo'n bijpassende sippe bliksterkte en beterschap met je been!
Neem je Luna dan ook?nomo schreef:Stuur haar hier maar heen. Kan Morris mijn ene voet breken en Kyra de andere
Hmmm... bij nader inzien... geloof niet dat het duo lomp en lomper zo'n goed idee isdan houd je geen huis meer over!

nomo schreef:Hmm... mocht ik ooit nog willen verbouwen dan nodig ik beide dames wel uitluna2906 schreef:Haha Kyra trekt in de koffer ook zo'n bijpassende sippe bliksterkte en beterschap met je been!
Hmmm... bij nader inzien... geloof niet dat het duo lomp en lomper zo'n goed idee isdan houd je geen huis meer over!
![]()
Jeetje, die drie zouden de tijd van hun leven hebben met z'n drietjes