Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goldentrekje?
Moderator: moderatorteam
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Goldentrekje?
Wat is dat toch met die golden retrievers? Er hoeft maar een manspersoon in het park te lopen of Isa en Vera werpen zich aan zijn voeten en gaan een partij zitten slijmen. Ik heb dat nog met geen van mijn andere honden (ook teefjes) meegemaakt, die vonden mannen eerder wat eng en hadden het meer op vrouwen.
Als bescherming heb je er dus niks aan.
Als bescherming heb je er dus niks aan.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
-
Marloes*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Re: Goldentrekje?
Ja hoor, hier ook, en dan het liefst de mannen waar ik het liefst omheen loop haha!
Kleine kindjes zijn ook superinteressant en daar zou ze het liefst ook altijd op af gaan maar ze moet van mij op afstand blijven kijken en pas als ik zeg dat het mag (in een heel enkel geval, omdat ik het kind ken en die het leuk vindt) is het dan feest
Kleine kindjes zijn ook superinteressant en daar zou ze het liefst ook altijd op af gaan maar ze moet van mij op afstand blijven kijken en pas als ik zeg dat het mag (in een heel enkel geval, omdat ik het kind ken en die het leuk vindt) is het dan feest
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nu snap ik ook dat onderzoek van een tijdje geleden, dat vrouwen met een Golden Retriever sneller een man aan de haak slaan. 

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Sita
- Zeer actief
Dat herken ik niet. Maar Rowan heeft het sowieso niets met andere mensen. Die moet je echt kennen en dan wil hij je wel komen begroeten. Zie daar geen verschil bij tussen mannen of vrouwen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- *tweety*
- Zeer actief
Yvar heeft dat niet, maar ik herken het wel van Kyra, die ging ook iedereen die we tegenkwamen begroeten, en het liefst knuffelen.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Belle
- Zeer actief
Inderdaad, zo doen ze dat, de hond zorgt gewoon voor het eerste contactmoosje schreef:Nu snap ik ook dat onderzoek van een tijdje geleden, dat vrouwen met een Golden Retriever sneller een man aan de haak slaan.
- simone20
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): jack russel terrier
ik werk in een hondenpension en daar is een typisch golden trekje dat ze altijd in plassen water zitten ( lees ze gaan super smerig naar binnen) en als de eigenaar de hond ophaalt dat ze altijd de riem vast pakken en zo naar de eigenaar rennen.
Vindt dat altijd wel typisch om te zien dat ze dat dan allemaal doen terwijl het dan geen directe familie is.
Doen die dat van jullie ook
Vindt dat altijd wel typisch om te zien dat ze dat dan allemaal doen terwijl het dan geen directe familie is.
groetjes van simone
- Belle
- Zeer actief
Ja, ze houden ook wel van water en Isa komt vaak wel de riem brengen als we uitgaan.simone20 schreef:ik werk in een hondenpension en daar is een typisch golden trekje dat ze altijd in plassen water zitten ( lees ze gaan super smerig naar binnen) en als de eigenaar de hond ophaalt dat ze altijd de riem vast pakken en zo naar de eigenaar rennen.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
AH, fijn, mijn zwarte nepgolden heeft ook niet zo veel met vreemdenTara schreef:Blond trekt nou eenmaal mannen aan, en vice versa waarschijnlijk.![]()
Nee dûh, die is ook niet zo blond als veel andere goldens.Sita schreef:Dat herken ik niet. Maar Rowan heeft het sowieso niets met andere mensen. Die moet je echt kennen en dan wil hij je wel komen begroeten. Zie daar geen verschil bij tussen mannen of vrouwen.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- dagmar88
- Zeer actief
Belle schreef:Inderdaad, zo doen ze dat, de hond zorgt gewoon voor het eerste contactmoosje schreef:Nu snap ik ook dat onderzoek van een tijdje geleden, dat vrouwen met een Golden Retriever sneller een man aan de haak slaan.
Meestal van die broekies met bontkragen die me proberen te imponeren door wild te gaan stoeien terwijl ze eigenlijk niet zo zeker van hun zaak zijn
Ze is wel mannengek en hoe groter en zwarter, hoe beter
- Belle
- Zeer actief
Grappig, Dora zoekt zelf geen contact, maar ze trekt met haar uiterlijk wel altijd 'stoere' knullen aan. Maar we hebben ook weleens meegemaakt dat een hele groep jongens zogenaamd nonchalant op de rugleuning van een bankje ging zitten toen wij eraan kwamen met een herder, twee goldens en twee kruisingen type Dora. De bijbehorende meisjes waren een stuk moediger en kwamen de honden aaien.dagmar88 schreef:Belle schreef:Inderdaad, zo doen ze dat, de hond zorgt gewoon voor het eerste contactmoosje schreef:Nu snap ik ook dat onderzoek van een tijdje geleden, dat vrouwen met een Golden Retriever sneller een man aan de haak slaan.
Charlie ook, maar of je daar met haar uiterlijk blij van wordt
Meestal van die broekies met bontkragen die me proberen te imponeren door wild te gaan stoeien terwijl ze eigenlijk niet zo zeker van hun zaak zijn![]()
Ze is wel mannengek en hoe groter en zwarter, hoe beter