?? Ik gok niet maar wat...Puck is iedere dag bij dierenarts geweest voor onderzoek enz...gisteren door twee dierenartsen onderzocht. Ik volg alleen precies advies dierenarts..betreft behandeling. betreft enting...nogmaals...dat is pas eigenlijk noodzakelijk in januari dus op dit moment niet eens ter sprake...nee mijn dierenarts zal ook in januari Puck niet gaan enten als ze nog ziek is...Goldendelicious schreef:En wat wordt daar aan verder onderzoek aan gedaan? Ik zou zo spoedig mogelijk een kleuren doppler hartecho willen en eventueel nog bloedonderzoek. Dan kan er eventueel gerichte medicatie daarop ingezet worden. Nu gok je maar iets op basis van symptomen die misschien het gevolg zijn van. Ik zou dit hondje verder ook even niet meer vaccineren en chemisch ontwormen, zolang dit allemaal speelt. Veel teveel belasting op zijn systeem.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup Puck
Moderator: moderatorteam
-
johanna68
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kr bouvier
- Aantal honden: 1
Re: Pup Puck
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Hoe is het met Puck vandaag?
-
johanna68
- Zeer actief
Nog steeds zwak uiteraard.. Eten ging al niet best maar sinds gistermorgen een klein beetje niks gegeten.. Ze mocht gekookt kip met rijst ..Wat ik ook doe...met of zonder rijst...warm of koud..met sap of zonder..gemalen of niet...niks ging er in. Vanmorgen mocht ze ff mee naar andere kamer en vond ze 1 kattenbrokje...Vrat ze!!!! Dus ik gelijk weer naar de andere kamer met haar..Na overleg dierenarts poging gedaan brok te geven dat ik van dierenarts in puppypakket kreeg.. Sanimed puppybrok.. En werkelijk...ze at niet maar vrat alsof haar leven er van afhangt (is ook wel beetje zo) Niet al te veel gegeven ...beter even opbouwen met kleine portie/s meerdere keren per dag. Zette proefzakje op mn bureau naast Pc...nam Puck op schoot om ff te googlen waar ik dat spul kan kopen.. Puck rook dat zakje naast pc...en heeft wel een half uur voor bureau zitten piepen dat ze bij dat zakje wil!! Dus heeft erge trek... Inmiddels een zak van 12'5 kilo via dierenarts besteld...Is als goed is morgenavond binnen.. Hopen dat ze er zo dol op blijft...dan heeft ze tenminste even goeie brok waar ze lekker van kan aansterken...Heel voorzichtig toch beetje blij en hoop.. Nu de rest nog.
- rose
- Zeer actief
Fijn dat je nu iets hebt gevonden wat ze lijkt te willen eten
Sterkte!
Sterkte!
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Waarom probeer je geen vlees?
Apple at vroeger haar brokken ook het liefst niet, na een diarree stroom dan ook de brokken de deur uit gedaan en begonnen met vlees. Dat eet ze met smaak en geen diarree meer.
Sterkte in ieder geval! Weet je waar je hond mee gekruist is? Het is een schatje om te zien
Apple at vroeger haar brokken ook het liefst niet, na een diarree stroom dan ook de brokken de deur uit gedaan en begonnen met vlees. Dat eet ze met smaak en geen diarree meer.
Sterkte in ieder geval! Weet je waar je hond mee gekruist is? Het is een schatje om te zien
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Hartruis en (kennel)hoest doen bij mij de alarmbellen rinkelen, ik zal voor de zekerheid een hartecho laten maken.
Fijn dat ze de Sanimed brokjes wel eet, hopelijk verdraagt ze ze goed. Balou heeft ze ook gehad en vond ze ook lekker. Maar uiteindelijk blijkt hij het het beste op de de dieetbrokjes voor honden met maag/darm problemen van RC te doen.
Beterschap voor Puck.
Fijn dat ze de Sanimed brokjes wel eet, hopelijk verdraagt ze ze goed. Balou heeft ze ook gehad en vond ze ook lekker. Maar uiteindelijk blijkt hij het het beste op de de dieetbrokjes voor honden met maag/darm problemen van RC te doen.
Beterschap voor Puck.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
Goldendelicious
Hartruis en tollen op de poten......als dit hondje daarnaast een hartafwijking heeft, ben je verder van huis en wellicht te laat met het deppen van symptomen.johanna68 schreef:?? Ik gok niet maar wat...Puck is iedere dag bij dierenarts geweest voor onderzoek enz...gisteren door twee dierenartsen onderzocht. Ik volg alleen precies advies dierenarts..betreft behandeling. betreft enting...nogmaals...dat is pas eigenlijk noodzakelijk in januari dus op dit moment niet eens ter sprake...nee mijn dierenarts zal ook in januari Puck niet gaan enten als ze nog ziek is...Goldendelicious schreef:En wat wordt daar aan verder onderzoek aan gedaan? Ik zou zo spoedig mogelijk een kleuren doppler hartecho willen en eventueel nog bloedonderzoek. Dan kan er eventueel gerichte medicatie daarop ingezet worden. Nu gok je maar iets op basis van symptomen die misschien het gevolg zijn van. Ik zou dit hondje verder ook even niet meer vaccineren en chemisch ontwormen, zolang dit allemaal speelt. Veel teveel belasting op zijn systeem.
Vaak gaat hartruis en tollen op de poten gecombineerd met bijv. een vergroot hart en verhoogde bloeddruk. Niet onderschatten, want dit zou ik meteen onderzocht willen hebben. Bij een te late actie kan dit gevaarlijk zijn.
-
nathalie71
Hè,getverderrie wat een toestand!
Dat je iets geloofd dat ken ik,Ik ontmoette Vlinder op neutraal terrein,kon ze metteen kennis maken met Dydo en konden we zien of de klik er was.
Ik wilde een stukje wandelen maar mevrouw zei na twee minuten dat ze niet zo ver kon lopen omdat ze erg last van haar rug had.
Er was verder niks te merken aan Vlinder.
Achteraf was ze gewoon bang dat Vlinder moest poepen want ze was enorm aan de dunne.Haar rugpijn was een smoes.Ben ik ook een paar weken mee bezig geweest om goed te krijgen.Ook zij was aller aardigst en bezorgd en wilde Vlinder anders wel terug nemen.Waarvan ze ook wel wist dat ik dat niet zou doen.
Ik heb eerst brokken van de DA gehad Hills I/d .Daar werd haar ontlasting wel goed van.Ik ben later rustig opgaanbouwen naar vers.Tussen stop was Renske lam en rijst.Nu op de Rodi Duck & Rabbit.
Het gaat nu eindelijk goed.
Volgens mijn Da hebben beide hondjes verder geen hart problemen.
Maar dat tollen op de poten lijkt me niet goed.Misschien omdat ze verzwakt is maar als dat wel met het hart te maken heeft.....
Goh,die fokster mag wel mee gaan betalen!Ben je vast niet voor verzekerd.
Hoe gaat het nu?
Dat je iets geloofd dat ken ik,Ik ontmoette Vlinder op neutraal terrein,kon ze metteen kennis maken met Dydo en konden we zien of de klik er was.
Ik wilde een stukje wandelen maar mevrouw zei na twee minuten dat ze niet zo ver kon lopen omdat ze erg last van haar rug had.
Er was verder niks te merken aan Vlinder.
Achteraf was ze gewoon bang dat Vlinder moest poepen want ze was enorm aan de dunne.Haar rugpijn was een smoes.Ben ik ook een paar weken mee bezig geweest om goed te krijgen.Ook zij was aller aardigst en bezorgd en wilde Vlinder anders wel terug nemen.Waarvan ze ook wel wist dat ik dat niet zou doen.
Ik heb eerst brokken van de DA gehad Hills I/d .Daar werd haar ontlasting wel goed van.Ik ben later rustig opgaanbouwen naar vers.Tussen stop was Renske lam en rijst.Nu op de Rodi Duck & Rabbit.
Het gaat nu eindelijk goed.
Volgens mijn Da hebben beide hondjes verder geen hart problemen.
Maar dat tollen op de poten lijkt me niet goed.Misschien omdat ze verzwakt is maar als dat wel met het hart te maken heeft.....
Goh,die fokster mag wel mee gaan betalen!Ben je vast niet voor verzekerd.
Hoe gaat het nu?
-
Mieke-Bo
Hoe ziet dat tollen eruit? Of stel ik nu een hele gekke vraag. Ik ken dat niet.
-
johanna68
- Zeer actief
Inmiddels heeft ze vandaag redelijk gegeten in de brok...Tollen is over dus kwam idd door zwakte...
-
Mieke-Bo
Gelukkig, fijn om dat te horen!
-
Pino01
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Geef Puck maar een dikke beterschap knuffel.
-
johanna68
- Zeer actief
dank je ..ze is het erg nodig...
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
-
johanna68
- Zeer actief
nee gaat niet goed..inmiddels ben ik erachter via de dierenarts van verkoopster dat mevr dus vaker nestjes heeft..althans dierenarts komt er vaker pups enten...hoe ze er aan komt weten hun niet.. Wel kreeg ik te horen dat er meer aan de hand was daar en ze zouden met mevrouw om tafel gaan...of ik hun uitgebreid mail wilde sturen en hoor ik nog... Dat gedaan en mail terug dat ze mijn klacht zeer serieus nemen en uitzoeken en dan kontakt opnemen.
Tja dus...ik ben er toch ingetrapt...En dat heb ik mevrouw laten weten..Ze beweerd geen broodfokker te zijn...is ZZP er en vangt honden op van mensen die niet meer kunnen of willen zorgen en plaatst ze dan weer... Nou ja...allemaal pups toevallig?
ONdertussen veel appverkeer gehad en deed onbenullig betreft hartruis... of dat niet door zwakte kan komen..ik DOMBO leg ook nog geduldig uit dat aangeboren is..
Ze blijft beweren me een gezonde pup te hebben verkocht...nou nee dus...dat heb ik haar verteld..Was binnen week na enting...kreeg na betaling medicatie mee...omdat er 1 pup diarree had maar ze niet wist welke...Nou de mijne dus..en heeft een hartruis...dat is geen gezonde pup..Nu geeft ze dierenarts de schuld...wat er meer aan de hand is weet ik niet betreft dierenarts maar ze zouden al met haar om tafel dus mss meer klachten?
Puck leek gisteren beter..na regelmatig eten liep ze normaal...enz..zelfs even speels. 2 minuutjes ofzo...wel steeds uitlokken maar geen puf door te zetten met spelen..Maar vandaag weer niks. Ze heeft nog steeds diarree..iets dikker dan het was maar nog steeds vloeibaar.. Vandaag heeft ze 1 keer gegeten maar drie keer gekotst. Lusteloos en inmiddels botten voelbaar. Heb idee dat ze alleen eet na pijnstilling omdat haar keel pijnlijk van kennelhoest. Enige waar ze wel voor wil rennen is haar poep.. Dat is niet normaal. Ik spoel het steeds schoon als ze buiten wat doet..Behalve haar eerste nacht hier heeft ze nooit in de bench gepoept..vanmiddag wel en eet gelijk op.Ook als ik haar buiten laat is het gelijk omdraaien en poging doen opeten..Dan breng ik haar binnen maar dan gaat ze piepen voor de deur omdat ze buiten wil...gaat dan gelijk naar plek waar ze heeft gepoept..Ze is erg lusteloos..slaap bijna hele dag.. of gaat ergens liggen..opstaan anders liggen opstaan weer ergens anders liggen enz..Lig behoorlijk in discussie met mevrouw...ze blijft beweren dat ik gezonde pup heb meegekregen...nou nee dus
Krijg de volgende optie van haar
Puck terug brengen en ruilen...dat betekend dus als soort kledingstuk ruilen ..zo ga ik niet met dieren om maar dan heb ik dus al paar honderd euro behandeling in een pup die zij straks weer gaat doorverkopen als ze overleefd..zo niet dan ben ik Puck en geld kwijt ..er was namelijk geen andere pup die me trekt. Oh en dan mag ik de andere pup op haar kosten laten nazien bij de dierenarts...
Puck naar haar brengen zodat zij haar kan verzorgen...en als ze beter word mag ik haar weer terug....Nou ja..denk dat verzorging voor mij probleem niet is maar eerder voor haar...en wie zegt dat ik Puck terug krijg
Of Puck terug en mijn geld terug maar niet de dierenartskosten.
Al met al..eigenlijk niet 1 keus waar ik niet bij verlies.
Heb haar duidelijk gemaakt dat ik aangifte ga doen..Ik heb bewijs dat ze me een zieke pup heeft verkocht..Nu legt zij schuld bij de dierenarts..en vind mij "raar "doen omdat ik geen gebruik maak van haar aanbod.
Ik heb vandaag gezien dat ondanks dat ze weet dat Puck kennelhoest heeft toch weer advertentie op MP heeft staan..Sterker nog..foto's met mijn Puck erbij..
Al met al..Puck blijft zwak..geen idee hoe ik haar nog moet laten eten.Dat lijkt de probleem te zijn..
Tja dus...ik ben er toch ingetrapt...En dat heb ik mevrouw laten weten..Ze beweerd geen broodfokker te zijn...is ZZP er en vangt honden op van mensen die niet meer kunnen of willen zorgen en plaatst ze dan weer... Nou ja...allemaal pups toevallig?
ONdertussen veel appverkeer gehad en deed onbenullig betreft hartruis... of dat niet door zwakte kan komen..ik DOMBO leg ook nog geduldig uit dat aangeboren is..
Ze blijft beweren me een gezonde pup te hebben verkocht...nou nee dus...dat heb ik haar verteld..Was binnen week na enting...kreeg na betaling medicatie mee...omdat er 1 pup diarree had maar ze niet wist welke...Nou de mijne dus..en heeft een hartruis...dat is geen gezonde pup..Nu geeft ze dierenarts de schuld...wat er meer aan de hand is weet ik niet betreft dierenarts maar ze zouden al met haar om tafel dus mss meer klachten?
Puck leek gisteren beter..na regelmatig eten liep ze normaal...enz..zelfs even speels. 2 minuutjes ofzo...wel steeds uitlokken maar geen puf door te zetten met spelen..Maar vandaag weer niks. Ze heeft nog steeds diarree..iets dikker dan het was maar nog steeds vloeibaar.. Vandaag heeft ze 1 keer gegeten maar drie keer gekotst. Lusteloos en inmiddels botten voelbaar. Heb idee dat ze alleen eet na pijnstilling omdat haar keel pijnlijk van kennelhoest. Enige waar ze wel voor wil rennen is haar poep.. Dat is niet normaal. Ik spoel het steeds schoon als ze buiten wat doet..Behalve haar eerste nacht hier heeft ze nooit in de bench gepoept..vanmiddag wel en eet gelijk op.Ook als ik haar buiten laat is het gelijk omdraaien en poging doen opeten..Dan breng ik haar binnen maar dan gaat ze piepen voor de deur omdat ze buiten wil...gaat dan gelijk naar plek waar ze heeft gepoept..Ze is erg lusteloos..slaap bijna hele dag.. of gaat ergens liggen..opstaan anders liggen opstaan weer ergens anders liggen enz..Lig behoorlijk in discussie met mevrouw...ze blijft beweren dat ik gezonde pup heb meegekregen...nou nee dus
Puck terug brengen en ruilen...dat betekend dus als soort kledingstuk ruilen ..zo ga ik niet met dieren om maar dan heb ik dus al paar honderd euro behandeling in een pup die zij straks weer gaat doorverkopen als ze overleefd..zo niet dan ben ik Puck en geld kwijt ..er was namelijk geen andere pup die me trekt. Oh en dan mag ik de andere pup op haar kosten laten nazien bij de dierenarts...
Puck naar haar brengen zodat zij haar kan verzorgen...en als ze beter word mag ik haar weer terug....Nou ja..denk dat verzorging voor mij probleem niet is maar eerder voor haar...en wie zegt dat ik Puck terug krijg
Heb haar duidelijk gemaakt dat ik aangifte ga doen..Ik heb bewijs dat ze me een zieke pup heeft verkocht..Nu legt zij schuld bij de dierenarts..en vind mij "raar "doen omdat ik geen gebruik maak van haar aanbod.
Ik heb vandaag gezien dat ondanks dat ze weet dat Puck kennelhoest heeft toch weer advertentie op MP heeft staan..Sterker nog..foto's met mijn Puck erbij..
Al met al..Puck blijft zwak..geen idee hoe ik haar nog moet laten eten.Dat lijkt de probleem te zijn..
- rose
- Zeer actief
Wat zegt de dierenarts ervan? Wellicht dat hij een idee heeft om haar te laten eten, en nog belangrijker drinken? Triest hoor 
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Heb je geen spuit in huis, waardoor je haar in elk geval kan laten drinken?
-
johanna68
- Zeer actief
Nou hartruis is op dit moment ff terzijde...er zijn veel honden die hartruis hebben en oud worden..kan later onderzocht worden..de kennelhoest is eigenlijk griep dus zou ze met rust en apart houden ook overheen moeten komen...maar hij vraagt zich af of het niet een algemeen zwakke pup is...dat is zo met niet te zien.. Belangrijkste was nu..kijken af de diarree van al dat medicatie kwam...en ontlasting harder laten worden..Maar werkt dus niet tot nu..dus morgen weer overleggen denk ik..wat nu
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ja, je bent erin getuind ;-((
Ik raad aan om het erbij te laten; dit wordt met die fokker gelazer om niets; je gaat het niet winnen is mijn inschatting. Richt je aandacht op Puck.. zorg dat ze beter wordt, steek daar je tijd, geld en energie in. Besteed aan deze "fukker" geen aandacht meer; het kost je teveel energie, je helpt er nu Puck niet meer mee.
Of, maar dat raad ik niet aan, "ruil haar"... of je dan een gezonde pup krijgt? No way dat ik erin geloof maar goed....
Ik zou met Puck naar een holistische DA gaan, overgaan op vers vlees. Qua drinken zou ik kip "tot moes koken" en dan dat water met fliebertjes kip geven. Niet dat ik denk dat dat het allerbeste is wat ze nu kan eten, maar wel grotere kans dat ze dan gaat drinken en toch de smaak van eten krijgt.
Sterkte!
Suzanne
Ik raad aan om het erbij te laten; dit wordt met die fokker gelazer om niets; je gaat het niet winnen is mijn inschatting. Richt je aandacht op Puck.. zorg dat ze beter wordt, steek daar je tijd, geld en energie in. Besteed aan deze "fukker" geen aandacht meer; het kost je teveel energie, je helpt er nu Puck niet meer mee.
Of, maar dat raad ik niet aan, "ruil haar"... of je dan een gezonde pup krijgt? No way dat ik erin geloof maar goed....
Ik zou met Puck naar een holistische DA gaan, overgaan op vers vlees. Qua drinken zou ik kip "tot moes koken" en dan dat water met fliebertjes kip geven. Niet dat ik denk dat dat het allerbeste is wat ze nu kan eten, maar wel grotere kans dat ze dan gaat drinken en toch de smaak van eten krijgt.
Sterkte!
Suzanne
johanna68 schreef:nee gaat niet goed..inmiddels ben ik erachter via de dierenarts van verkoopster dat mevr dus vaker nestjes heeft..althans dierenarts komt er vaker pups enten...hoe ze er aan komt weten hun niet.. Wel kreeg ik te horen dat er meer aan de hand was daar en ze zouden met mevrouw om tafel gaan...of ik hun uitgebreid mail wilde sturen en hoor ik nog... Dat gedaan en mail terug dat ze mijn klacht zeer serieus nemen en uitzoeken en dan kontakt opnemen.
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Ach, wat een gedoe en zo sneu voor zo'n kleine pup. Lastig een keuze te maken.
Je hebt je natuurlijk al aan zo'n hondje gehecht. Het klinkt toch wel erg broodfokkerig, eerlijk gezegd.
Ik wens je sterkte en wijsheid.
Je hebt je natuurlijk al aan zo'n hondje gehecht. Het klinkt toch wel erg broodfokkerig, eerlijk gezegd.
Ik wens je sterkte en wijsheid.
-
johanna68
- Zeer actief
ja die was er...heb ik juist naar gevraagt en ja hoor..mocht ik wel zien..maar de hond was zo wild dat ik geen kans kreeg om goed te kijken..ze drukte haar gelijk weer naar buiten omdat ze anders bij de puppen in de bak zou springen
-
johanna68
- Zeer actief
oh ik ga me richten op Puck...alleen het is afschuwelijk haar zo te zien...en niet wetende of ze blijft leven..Denk als ik haar terug breng niet..wie weet wat die vrouw met dr doet..maar ondertussen zit ik net als zoontje doodangsten uit om Puck kwijt te raken door ziek zijn.
-
johanna68
- Zeer actief
Oh en jawel hoor..ben in overleg met haar DA er is dus meer aan de hand..ik kan aantonen dat Puck ziek was en ze heeft gelogen..heb zoveel appjes waarin ze liegt..ga wel aangifte doen..of het iets uitmaakt geen idee maar ze komt hier niet mee weg..zomaar zonder ook maar iemand die iets onderneemt..gruwelwijf
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Aangifte.. je mag van mijjohanna68 schreef:Oh en jawel hoor..ben in overleg met haar DA er is dus meer aan de hand..ik kan aantonen dat Puck ziek was en ze heeft gelogen..heb zoveel appjes waarin ze liegt..ga wel aangifte doen..of het iets uitmaakt geen idee maar ze komt hier niet mee weg..zomaar zonder ook maar iemand die iets onderneemt..gruwelwijf
Ik blijf erbij: steek er geen tijd en energie meer in; richt je op Puck en laat haar in haar sop gaarkoken.
Suzanne
-
johanna68
- Zeer actief
hoezo mij lastig maken? nou ik had iemand bij me toen ik Puck kocht..en genoeg apps van haar
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Broodfokkers blijven niet aardig als je aangifte doet en als je er bijv in de media werk van maakt. Er zijn gevallen bekend van bedreiging e.d.johanna68 schreef:hoezo mij lastig maken? nou ik had iemand bij me toen ik Puck kocht..en genoeg apps van haar
Hoezeer het ook tegen je gevoel ingaat.... laat het... besteed er geen tijd meer aan... dat is mijn beste advies.
Suzanne
-
johanna68
- Zeer actief
ok...nou dat mag ze doen...Richt me eerst op Puck...maar ze mag me komen opzoeken hoor..maar nogmaals eerst is Puck belangrijker
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Wat afschuwelijk voor je allemaal.
Zo zie je maar weer, het kan zó goed lijken maar nóg kun je er in trappen.
Ik hoop van harte dat alles goed voor jullie en de kleine Puck af gaat lopen.
Zo zie je maar weer, het kan zó goed lijken maar nóg kun je er in trappen.
Ik hoop van harte dat alles goed voor jullie en de kleine Puck af gaat lopen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
nathalie71
De duimen blijven hier draaien voor Puck hoor!Arme ziel
(duim,duim...) Kom op Puck,beter worden hè?
-
ruygemoor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): sheltie en bordercollie.
- Aantal honden: 3
zet een oproep op mp of er meer mensen zijn die een pup hebben van haar en ook specifiek nestgenootjes van puck. mss kom je hier mee verder.
alleen het feit al dat ze met een chipreader kwam aanzetten betekent al dat dit niet een eenmalig hobbynest was.
alleen het feit al dat ze met een chipreader kwam aanzetten betekent al dat dit niet een eenmalig hobbynest was.