Ohja? Ik wist dat Nilo uit vacht was, maar zo erg..Hamilton schreef: en Manon ( Maeve) heeft 'n Schotse Herder korthaar!
Gefeliciteerd met Andra!
Moderator: moderatorteam
Ohja? Ik wist dat Nilo uit vacht was, maar zo erg..Hamilton schreef: en Manon ( Maeve) heeft 'n Schotse Herder korthaar!
Ook hier bij jullie een prachtig resultaat : proficiat .Hamilton schreef:Hier ook 'n geslaagde Winner dag
Andra beste teef, Winster 2013 en Beste van het Ras![]()
en toen was het lange wachten voor de ere keuring en daar was het "erin en eruit"![]()
maak niets uit, ik ben trots op m'n mooie meid en met 'n BOB is het altijd goed thuiskomen toch?
oh ja? welke dan?Hamilton schreef:
verder was de catalogus een aanfluiting, volgens dit boekje heb ik 'n Podenco Ibicenco gladhaar,
1284 Kinich Janaab Pakal V Oxymoron !Podenji schreef:oh ja? welke dan?Hamilton schreef:
verder was de catalogus een aanfluiting, volgens dit boekje heb ik 'n Podenco Ibicenco gladhaar,![]()
ik kijk daar trouwens nooit naar, of de namen /adressen kloppen met de ingeschreven honden![]()
zal straks ook eens even kijken welke honden ik dan moet hebben volgens die lijst
jahaaa leuk je weer even gesproken te hebbenJML schreef:Gefeliciteerd met 'jouw' whippet!Nanna schreef:Zo terug. "Mijn" Whippet was beste puppy van het ras. Met een belovend, dus geen erering.
Niet veel forummers gespot, alleen Tara en Dazwa in de parkeergarage
Ik heb Nanna in de parkeergarage gespot, weet dat het vroeg was haha... Ik zat op mijn scoot
En ik struikelde (bij wijze van spreken) over Annemie.
Cheeky was toch wel wat onder de indruk, ze was ook niet bij de les. Cheeky is 4e geworden en miste net een podiumplaats. Maar het was wel een leuke dag en ik ben weer een ervaring rijker geworden.
Ik heb mijn ogen uitgekeken, me verwonderd en verbaasd. Het showen is echt voor mij een ongekende wereld.

dank je! Ja vinden wij wel hihihiiCoockie schreef:Wat goed zeg : Annemie & Lance : bravo !! 't Is ook zo'n knapperd he ?
nou ja ! Astro is van eigenaar verandertHamilton schreef:1284 Kinich Janaab Pakal V Oxymoron !Podenji schreef:oh ja? welke dan?Hamilton schreef:
verder was de catalogus een aanfluiting, volgens dit boekje heb ik 'n Podenco Ibicenco gladhaar,![]()
ik kijk daar trouwens nooit naar, of de namen /adressen kloppen met de ingeschreven honden![]()
zal straks ook eens even kijken welke honden ik dan moet hebben volgens die lijst
Wist niet dat jij van ras bent veranderdPodenji schreef:nou ja ! Astro is van eigenaar verandertHamilton schreef:1284 Kinich Janaab Pakal V Oxymoron !Podenji schreef:oh ja? welke dan?Hamilton schreef:
zal straks ook eens even kijken welke honden ik dan moet hebben volgens die lijst![]()
gefeliciteerd met je BOB podenco dan ook maar he?
edit: ik had blijkbaar 3 maltezers en een lhasa apso ingeschreven
zeg jij maar niks want jij had 'n Barsoi,Cane Corso en 'n Rhodesian Ridgeback bij jeMonaToetje schreef:Wist niet dat jij van ras bent veranderdPodenji schreef:nou ja ! Astro is van eigenaar verandertHamilton schreef:1284 Kinich Janaab Pakal V Oxymoron !Podenji schreef:
oh ja? welke dan?![]()
zal straks ook eens even kijken welke honden ik dan moet hebben volgens die lijst![]()
gefeliciteerd met je BOB podenco dan ook maar he?
edit: ik had blijkbaar 3 maltezers en een lhasa apso ingeschreven![]()
![]()
Ik zag jou zaterdag nog in gesprek met , ik meen Marjoleine. Mijn dochter heeft toen nog 1 van je honden geaaid . Jullie waren zo diep in het gesprek dat ik jullie maar met rust heb gelaten
Hamilton schreef:
zeg jij maar niks want jij had 'n Barsoi,Cane Corso en 'n Rhodesian Ridgeback bij je

dat komt er ook echt in de buurt hahahaha,hoe bedoel je uiterstenBrigitte schreef:Haha ik denk zal eens voor de gein kijken en verrek ik heb een Dwerg Teckel
Gewoon bij de indeling per ring stond achter het nummer een hele andere naam... wat dus in bijna alle gevallen ook een totaal ander ras was. Tenminste..in het boekje van de vrijdag.Marjoleine schreef:Maar wacht nou (want ik had niks ingeschreven, dus ik had helemaal niks)maar als ik het goed begrijp klopten de nummers wel maar de nummers die bij de eigenaren achterin stonden niet?
Of snap ik het nou verkeerd?

Brigitte schreef:Haha ik denk zal eens voor de gein kijken en verrek ik heb een Dwerg Teckel

Misschien geldt dat voor het deel wat er onderaan hangt?Eefje83 schreef:dat komt er ook echt in de buurt hahahaha,hoe bedoel je uiterstenBrigitte schreef:Haha ik denk zal eens voor de gein kijken en verrek ik heb een Dwerg Teckel![]()
ja wie weetTamara. schreef:Misschien geldt dat voor het deel wat er onderaan hangt?Eefje83 schreef:dat komt er ook echt in de buurt hahahaha,hoe bedoel je uiterstenBrigitte schreef:Haha ik denk zal eens voor de gein kijken en verrek ik heb een Dwerg Teckel![]()
Ah, de adreslijst dus.Tara schreef:De nummers bij de adressen klopten niet. Ik geloof dat ik er nog het beste van af kwam met in elk geval iets anders uit mijn eigen rasgroep.Marjoleine schreef:Maar wacht nou (want ik had niks ingeschreven, dus ik had helemaal niks)maar als ik het goed begrijp klopten de nummers wel maar de nummers die bij de eigenaren achterin stonden niet?
Of snap ik het nou verkeerd?