Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup Puck

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

johanna68
Zeer actief
Mijn ras(sen): kr bouvier
Aantal honden: 1

Pup Puck

Ongelezen bericht door johanna68 »

Doe maar gelijk onder medisch...weet niet anders waar om voor te stellen.. Helaas kan ook onder deze topic.

Woensdag hebben we Puck mogen verwelkomen in ons gezin..Kruising labrador..Na veel zoeken en opletten dat geen broodfokker was en telefoongesprekken en checken enz...iemand gevonden ..Betrouwbaar leek het en geen broodfokker..dus er naar toe en alles leek in eerste instantie goed... Tot ze betaling binnen had en ineens met een reader kwam chip lezen...ze vertelde dat dierenarts dit adviseerde( voor haar 1 nest en wss laatste..) kosten van reader volgens haar 300 euro..Maar goed...en ineens vertelde ze..oh trouwens ik geef geen garantie en je krijgt nog even medicatie mee omdat 1 van de pups maar ze wist niet wie diarree had...O ja en ze gaf geen garantie vertelde ze ook na betaling.. Nou ik kom thuis en ja dus onze pup had diarree ..Had voer meegekregen wat ze daar ook kreeg maar eten deed ze het niet bij mij. drukt neus erop...likt eraan en doet net alsof er iets vreemds in haar bekkie zit.Uiteindelijk de brokken maar gemalen in beetje water...omdat ze diarree had leek het me verstandig op zelfde voer vooral te blijven.. Maar diarree was zo erg..dat het er als een straal water uit spoot...Uiteindelijk de dierenarts dat pups enting had gegeven gebeld... Hoorde van assistente dat mevrouw daar al eerder een panacure kuur had gekocht betreft diarree te stoppen en nadien kuur metrocap...waar ik dus paar tabletten van mee kreeg... Maar niet werkt dus...Wat ik ook doe...eten doet ze lang niet genoeg en een ondeugende leuke spelende pup zit er ook nu niet in...Uiteindelijk mijn eigen dierenarts gebeld ... Vond raar dat die andere dierenarts die haar enting heeft gegeven 7 december toch een gezondheidsverklaring afgeeft terwijl hij ook al twee kuren heeft gegeven waar de pups nog aan zaten en af moesten maken ... Uiteindelijk na overleg besloten met mijn dierenarts om medicatie te geven dat ontlasting dikker maakt...een halve dag vaten en rijstwater geven... Hij dacht giardia maar aangezien dit 2e kuur is..pups 7 december gezond verklaard en enting...kan het zijn dat het een reactie is op de ab kuren... Vrijdag had ze laatste tablet van de kuur dus zu er nu verbetering moeten zijn..Anders morgen toch ontlasting brengen en weer op giardia testen.. Maar tot nu toe..nog steeds diarree..Soms lijkt ze gewoon de brokken niet te kunnen kauwen..Gisterochtend at ze ineens de brokken wel maar daarna niet meer..dus ik pureer nu weer met rijstwater...maar ook dat eet ze steeds minder. Spelen doet ze niet..soms laat ze zich verleiden voor een minuutje maar het liefst ligt ze hele dag te slapen. Had mevrouw belofte gemaakt te smss na paar dagen hoe met pup ging..nou dat heb ik gedaan vrijdag...Heb eerlijk geschreven dat ik me nogal voelde bedrogen..eerst vertellen dat pups zelfstandig eten..gezond zijn en na betaling aankomen met medicatie en diarreeverhaal ..Ze wist niet welk pup diarree had...Maar daarna kom ik er achter dat de 2e kuur dus al is...erg slordig als ze dan nog niet weet welk pup het is..Gaan toch aantal dagen over heen. Ze deed er zelf luchtig over ach en ik dacht..pups zijn wel vaker even in diarree..ze liepen daar ook wel buiten...woonden daar net en waren verbouwen enz mss stress of door enting enz...Maar dat zo erg is..In ieder geval heb ik haar geschreven dat het of door medicatie kwam of giardia maar als dat het is ze dat waarschijnlijk wel had geweten en de rest van pups dus ook besmet zijn ...Ze belde gelijk...Oh en wat erg en wat ik nu wilde..tja ff afwachten wat de pillen doen van dierarts nu ab kuur afgelopen is dus..Maar nee volgens haar mest ik komen nog meer ab kuur halen...Dus leg uit wat mss oorzaak kon zijn en dus geen ab meer...Volgende dag weer bericht..ze had toch meer vertouwen in haar dierenarts en die adviseerde (op 100 km afstand) dat mn pup dus nog maar panacure moest hebben...Uiteindelijk maakte ze duidelijk dat ze haar dierenarts dus meer vertrouwde...Nou ik niet...als die dierenarts twee kuren geeft omdat pups ziek zijn en toch gaat enten en gezondheidsverklaring meegeeft enz...heb ik toch meer vertrouwen in mijn eigen..Nou uiteindelijk maakte ze me duidelijk...ik moest de pup maar terug brengen..ze had duidelijk verteld geen garantie te geven en ze wilde geen dierenarts kosten betalen...(alsof ze zelf dan niet met pup naar dierenarts moet)..Ik mocht de pup dan ruilen...Maar dr is geen andere pup die mijn hart deed sneller slaan... Ja een reutje maar ik wil geen reu..Uiteindelijk draai ik denk ik voor de kosten op? Heb gelezen dat ik haar nog wel aansprakelijk kan stellen maar weet niet precies hoe dat werkt. Inmiddels is Puck dus alleen maar slapen...Morgen dus naar dierenarts omdat ze nog steeds diarree heeft..en zal hij testen of er giardia in ontlasting zit of nog steeds zit...
~Suzanne~
Zeer actief

Re: Pup Puck

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Slechts 1 advies:
Pup terugbrengen, geld terugvragen (of het erbij laten zitten, is allicht voordliger dan allerlei DA -kosten waar je nog voor komt te staan) en een pup zoeken bij een fokker die WEL betrouwbaar is.

Ongelooflijk dat mensen (jullie dus ook) met zo'n verhaal ook nog daadwerkelijk met de pup naar huis gaan!! Die laat je daar toch zitten, je voelt toch aan je theewater dat het niet klopt?!

Suzanne
johanna68 schreef:Doe maar gelijk onder medisch...weet niet anders waar om voor te stellen.. Helaas kan ook onder deze topic.

Woensdag hebben we Puck mogen verwelkomen in ons gezin..Kruising labrador..Na veel zoeken en opletten dat geen broodfokker was en telefoongesprekken en checken enz...iemand gevonden ..Betrouwbaar leek het en geen broodfokker..dus er naar toe en alles leek in eerste instantie goed... Tot ze betaling binnen had en ineens met een reader kwam chip lezen...ze vertelde dat dierenarts dit adviseerde( voor haar 1 nest en wss laatste..) kosten van reader volgens haar 300 euro..Maar goed...en ineens vertelde ze..oh trouwens ik geef geen garantie en je krijgt nog even medicatie mee omdat 1 van de pups maar ze wist niet wie diarree had...O ja en ze gaf geen garantie vertelde ze ook na betaling.. Nou ik kom thuis en ja dus onze pup had diarree ..Had voer meegekregen wat ze daar ook kreeg maar eten deed ze het niet bij mij. drukt neus erop...likt eraan en doet net alsof er iets vreemds in haar bekkie zit.Uiteindelijk de brokken maar gemalen in beetje water...omdat ze diarree had leek het me verstandig op zelfde voer vooral te blijven.. Maar diarree was zo erg..dat het er als een straal water uit spoot...Uiteindelijk de dierenarts dat pups enting had gegeven gebeld... Hoorde van assistente dat mevrouw daar al eerder een panacure kuur had gekocht betreft diarree te stoppen en nadien kuur metrocap...waar ik dus paar tabletten van mee kreeg... Maar niet werkt dus...Wat ik ook doe...eten doet ze lang niet genoeg en een ondeugende leuke spelende pup zit er ook nu niet in...Uiteindelijk mijn eigen dierenarts gebeld ... Vond raar dat die andere dierenarts die haar enting heeft gegeven 7 december toch een gezondheidsverklaring afgeeft terwijl hij ook al twee kuren heeft gegeven waar de pups nog aan zaten en af moesten maken ... Uiteindelijk na overleg besloten met mijn dierenarts om medicatie te geven dat ontlasting dikker maakt...een halve dag vaten en rijstwater geven... Hij dacht giardia maar aangezien dit 2e kuur is..pups 7 december gezond verklaard en enting...kan het zijn dat het een reactie is op de ab kuren... Vrijdag had ze laatste tablet van de kuur dus zu er nu verbetering moeten zijn..Anders morgen toch ontlasting brengen en weer op giardia testen.. Maar tot nu toe..nog steeds diarree..Soms lijkt ze gewoon de brokken niet te kunnen kauwen..Gisterochtend at ze ineens de brokken wel maar daarna niet meer..dus ik pureer nu weer met rijstwater...maar ook dat eet ze steeds minder. Spelen doet ze niet..soms laat ze zich verleiden voor een minuutje maar het liefst ligt ze hele dag te slapen. Had mevrouw belofte gemaakt te smss na paar dagen hoe met pup ging..nou dat heb ik gedaan vrijdag...Heb eerlijk geschreven dat ik me nogal voelde bedrogen..eerst vertellen dat pups zelfstandig eten..gezond zijn en na betaling aankomen met medicatie en diarreeverhaal ..Ze wist niet welk pup diarree had...Maar daarna kom ik er achter dat de 2e kuur dus al is...erg slordig als ze dan nog niet weet welk pup het is..Gaan toch aantal dagen over heen. Ze deed er zelf luchtig over ach en ik dacht..pups zijn wel vaker even in diarree..ze liepen daar ook wel buiten...woonden daar net en waren verbouwen enz mss stress of door enting enz...Maar dat zo erg is..In ieder geval heb ik haar geschreven dat het of door medicatie kwam of giardia maar als dat het is ze dat waarschijnlijk wel had geweten en de rest van pups dus ook besmet zijn ...Ze belde gelijk...Oh en wat erg en wat ik nu wilde..tja ff afwachten wat de pillen doen van dierarts nu ab kuur afgelopen is dus..Maar nee volgens haar mest ik komen nog meer ab kuur halen...Dus leg uit wat mss oorzaak kon zijn en dus geen ab meer...Volgende dag weer bericht..ze had toch meer vertouwen in haar dierenarts en die adviseerde (op 100 km afstand) dat mn pup dus nog maar panacure moest hebben...Uiteindelijk maakte ze duidelijk dat ze haar dierenarts dus meer vertrouwde...Nou ik niet...als die dierenarts twee kuren geeft omdat pups ziek zijn en toch gaat enten en gezondheidsverklaring meegeeft enz...heb ik toch meer vertrouwen in mijn eigen..Nou uiteindelijk maakte ze me duidelijk...ik moest de pup maar terug brengen..ze had duidelijk verteld geen garantie te geven en ze wilde geen dierenarts kosten betalen...(alsof ze zelf dan niet met pup naar dierenarts moet)..Ik mocht de pup dan ruilen...Maar dr is geen andere pup die mijn hart deed sneller slaan... Ja een reutje maar ik wil geen reu..Uiteindelijk draai ik denk ik voor de kosten op? Heb gelezen dat ik haar nog wel aansprakelijk kan stellen maar weet niet precies hoe dat werkt. Inmiddels is Puck dus alleen maar slapen...Morgen dus naar dierenarts omdat ze nog steeds diarree heeft..en zal hij testen of er giardia in ontlasting zit of nog steeds zit...
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Moeilijk te lezen zo, maar het klinkt rot..
Wat vervelend zeg! Hopelijk knapt Puck snel op!
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Wat naar dat het zo gelopen is. Na je vorige hond toch weer voor een pup en dan nu dit.
Ik weet niet of je er al heel erg aan gehecht bent maar ik denk inderdaad dat je bedrogen bent en niet te zuinig ook.
Ik zou zeggen lekker terug brengen en voor een gezonde pup met fijne eigenaren gaan. Of het hondje houden en er helemaal voor gaan.
En laat hem lekker slapen. Als jij ziek bent vind je het ook niet fijn als mensen aan je bed staan te vragen of je komt spelen.

Succes morgen.

Edit: en idd bij terug brengen van de pup geen andere accepteren maar je geld terug!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
johanna68
Zeer actief

Nou nee dat was niet aan theewater te voelen hoor..Heb opgelet..op alles..En na afrekenen vertelde ze het luchtig..er was geen diarree te zien..niet in de bak niet aan de pups helemaal niks....Pup terug brengen? ja we zijn gevallen voor de pup..en mn zoontje helemaal verknocht ook dus terug brengen is geen optie...ik ga morgen naar mn eigen dierenarts
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Wat een rare (brood???) fokster/verkoopster zeg! En die dierenarts snap ik ook niet?

Je vertrouwd in deze tijden toch op deskundige wat betreft het aanschaffen van gezonde dieren?

Zoals je Puck omschrijft is het echt een doetje! Kan mij voorstellen dat je daar voor gevallen bent. Ook al slaapt ze nu alleen.
Respect dat je Puck als Puck behandeld en niet denkt aan de hele rompslomp eromheen, maar ik vind het echt een kl*te streek van die fokster zeg! Bah!

Zoiets zie je, weet je, hoor je, ruik? je toch?
Geef Puck maar een knuffel van Bo!
johanna68
Zeer actief

~Suzanne~ schreef:Slechts 1 advies:
Pup terugbrengen, geld terugvragen (of het erbij laten zitten, is allicht voordliger dan allerlei DA -kosten waar je nog voor komt te staan) en een pup zoeken bij een fokker die WEL betrouwbaar is.

Ongelooflijk dat mensen (jullie dus ook) met zo'n verhaal ook nog daadwerkelijk met de pup naar huis gaan!! Die laat je daar toch zitten, je voelt toch aan je theewater dat het niet klopt?!

Suzanne
johanna68 schreef:Doe maar gelijk onder medisch...weet niet anders waar om voor te stellen.. Helaas kan ook onder deze topic.

Er was dus niets aan pup te zien...na betaling vertelde ze betreft diarree...maar gaf medicatie en aangezien er dus net een enting was geweest dus controle dierenarts...nee ...kon er niet uit opmerken dat ze niet de waarheid sprak
Sanne!!
Zeer actief

Ik kan me voorstellen dat je zon pup niet meer terug brengt. Zeker niet als je ook nog een zoontje hebt.

Dan zou ik contact met haar gewoon verbreken want naar dat geld kun je toch wel fluiten. En er lekker voor gaan. En genieten!!
johanna68
Zeer actief

Mieke-Bo schreef:Wat een rare (brood???) fokster/verkoopster zeg! En die dierenarts snap ik ook niet?

Je vertrouwd in deze tijden toch op deskundige wat betreft het aanschaffen van gezonde dieren?

Zoals je Puck omschrijft is het echt een doetje! Kan mij voorstellen dat je daar voor gevallen bent. Ook al slaapt ze nu alleen.
Respect dat je Puck als Puck behandeld en niet denkt aan de hele rompslomp eromheen, maar ik vind het echt een kl*te streek van die fokster zeg! Bah!

Zoiets zie je, weet je, hoor je, ruik? je toch?
Geef Puck maar een knuffel van Bo!
Zal ik doen...Nee een broodfokker is het niet...dit was een eenmalig nestje...had ook indruk dat ze zich erg verkeken had op werk van nest pups en alles zag er keurig uit..Mamma mocht ik zien enz..gecheckt of ze meerder nesten had ...dit was haar 1e keer nestje
yodi
Zeer actief
Mijn ras(sen): rottweiler

Ongelezen bericht door yodi »

Eerst maar eens testen en kijken wat het is, en morgen kleintje yakult gaan geven.
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Dan ben je erg goedgelovig ;-)
Juist dat zo'n gesprek komt NADAT je betaald hebt... "dat ze niet weet welke pup"..... dat het een advertentie van MP is... alles bij elkaar... dat merk je toch van ver dat dat geen zuivere koffie is?? Dat "ik geef geen garantie"... dat alleen al is het waard dat je je achter je oren gaat krabben over de betrouwbaarheid van het geheel.

Aansprakelijk stellen kan, maar het zal je niet verder brengen.... ;-(

Het is of terugbrengen en je geld terugeisen OF er volledig voor gaan... maar dat zal nog wel een paar rondjes DA gaan kosten vrees ik.... Hou Puck vooralsnog wel weg bij andere honden, voor het geval ze idd giardia heeft aub.. dat is heel besmettelijk!

Suzanne
johanna68
Zeer actief

Sanne!! schreef:Ik kan me voorstellen dat je zon pup niet meer terug brengt. Zeker niet als je ook nog een zoontje hebt.

Dan zou ik contact met haar gewoon verbreken want naar dat geld kun je toch wel fluiten. En er lekker voor gaan. En genieten!!
Dat gaan we doen Sanne...ik hoop dat ze snel beter gaat worden...ennuh ik kom uiteraard op mn volgende woorden nog terug...maar op dit moment hoop ik en wacht ik op moment dat ze los gaat als pup...dingen gaat verbijten uitlokken enz...Nogmaals...als zover is dan zal ik klagen :mrgreen: uiteraard..maar zou op dit moment niks liever willen...dat ze gewoon lekker pup is
johanna68
Zeer actief

~Suzanne~ schreef:Dan ben je erg goedgelovig ;-)
Juist dat zo'n gesprek komt NADAT je betaald hebt... "dat ze niet weet welke pup"..... dat het een advertentie van MP is... alles bij elkaar... dat merk je toch van ver dat dat geen zuivere koffie is?? Dat "ik geef geen garantie"... dat alleen al is het waard dat je je achter je oren gaat krabben over de betrouwbaarheid van het geheel.

Aansprakelijk stellen kan, maar het zal je niet verder brengen.... ;-(

Het is of terugbrengen en je geld terugeisen OF er volledig voor gaan... maar dat zal nog wel een paar rondjes DA gaan kosten vrees ik.... Hou Puck vooralsnog wel weg bij andere honden, voor het geval ze idd giardia heeft aub.. dat is heel besmettelijk!

Suzanne
Ze vertelde pas na betaling he.... Idd puck laat ik alleen achter mn huis uit...niet op openbare veldjes... En maak gelijk alles schoon met tuinslang...Nou goedgelovig? IK had me ingelezen...en nog...geloof ik dat dit haar eerste nestje is ..enz maar gewoon ..achteraf geen verstand van hondjes...Heb haar dus ook 5 keer moeten uitleggen betreft aanpak mijn dierenarts...uitleg gegeven dat het ook bijwerking kon zijn betreft medicatie...maar dan nog volgende dag weer app betreft andere aanpak dat nergens op slaat... ze heeft wel aangeboden dat ik de pup terug kon brengen . En ze blijft ook vragen naar hoe het gaat... Dus nogmaals mss ben ik te goedgelovig maar denk nog steeds niet dat het een broodfokker is..maar iemand die weinig kaas heeft gegeten van nestje en gezondheid enz
Laatst gewijzigd door johanna68 op 15 dec 2013 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik kan het er niet zo goed uithalen, maar heeft je eigen da puck ook gezien?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Sanne!!
Zeer actief

johanna68 schreef:
Sanne!! schreef:Ik kan me voorstellen dat je zon pup niet meer terug brengt. Zeker niet als je ook nog een zoontje hebt.

Dat gaan we doen Sanne...ik hoop dat ze snel beter gaat worden...ennuh ik kom uiteraard op mn volgende woorden nog terug...maar op dit moment hoop ik en wacht ik op moment dat ze los gaat als pup...dingen gaat verbijten uitlokken enz...Nogmaals...als zover is dan zal ik klagen :mrgreen: uiteraard..maar zou op dit moment niks liever willen...dat ze gewoon lekker pup is
haha ik snap dat je nu niet kunt genieten maar dat slopen ben je ook zo weer beu hoor :mrgreen:
johanna68
Zeer actief

renee-uk schreef:ik kan het er niet zo goed uithalen, maar heeft je eigen da puck ook gezien?
Nee morgen moet ze komen.. Was dus twee dagen wachten wat ze zou gaan doen zonder ab kuur..Ze had vrijdag dus laatste gehad...en nu dus tot morgen medicatie dat ontlasting dikker zou moeten maken als door ab komt..Maar morgen moet Puck dus naar dierenarts
johanna68
Zeer actief

Sanne!! schreef:
johanna68 schreef:

haha ik snap dat je nu niet kunt genieten maar dat slopen ben je ook zo weer beu hoor :mrgreen:
Hahahahaha dat weet ik...maar tja..als ik voor het zeggen heb op dit moment...heb ik liever dat ze me stoel onder mn kont wegvreet dan ziek ligt te slapen...
Goldendelicious

Ongelezen bericht door Goldendelicious »

Waarom niet eerst faecesonderzoek om bevestigd te krijgen of parasieten een rol spelen? Nu wordt er extra gif in gegooid op een 'vermoeden van...'.
renee-uk
Zeer actief

johanna68 schreef:
renee-uk schreef:ik kan het er niet zo goed uithalen, maar heeft je eigen da puck ook gezien?
Nee morgen moet ze komen.. Was dus twee dagen wachten wat ze zou gaan doen zonder ab kuur..Ze had vrijdag dus laatste gehad...en nu dus tot morgen medicatie dat ontlasting dikker zou moeten maken als door ab komt..Maar morgen moet Puck dus naar dierenarts
oh :?
de da gaat morgen toch wel ontlasting controleren dan mag ik hopen?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

denk je je te verheugen op een pup dan krijg je dit. hoelang heeft ze de panacur gegeven? ik deed bij mijn kittens 5 dagen geven een week niet en dan weer 5 dagen (1 van de katten was drager van giardia)
verder zou ik overgaan op ander voer en dan op kvv.
ellen
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

ellen en de birmanen schreef:denk je je te verheugen op een pup dan krijg je dit. hoelang heeft ze de panacur gegeven? ik deed bij mijn kittens 5 dagen geven een week niet en dan weer 5 dagen (1 van de katten was drager van giardia)
ellen
ik zou eerst dat hondje maar eens goed laten nakijken voordat je allerlei dingen gaat veranderen en geven.
Afbeelding

johanna68
Zeer actief

renee-uk schreef:
ellen en de birmanen schreef:denk je je te verheugen op een pup dan krijg je dit. hoelang heeft ze de panacur gegeven? ik deed bij mijn kittens 5 dagen geven een week niet en dan weer 5 dagen (1 van de katten was drager van giardia)
ellen
ik zou eerst dat hondje maar eens goed laten nakijken voordat je allerlei dingen gaat veranderen en geven.
Zo is het... Belangrijkste was of de diarree komt van al die medicatie...panacure is dus ook tegen Giardia dus zou het ten slotte dat niet moeten zijn..(zeg en lees..niet zou moeten zijn) dus als nu van ab kuren komt zou het over moeten zijn... Morgen krijgt ze een onderzoek omdat ze niet beter is en ook ontlasting onderzoek...Verder is het juist belangrijk om niet te veranderen betreft voer en andere trucs.... Anders is einde helemaal zoek natuurlijk... Doe precies wat de dierenarts adviseerde..en morgen dus terug..
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt en dat er in de loop van de dagen wat uit dat mest onderzoek komt. Dan kun je concreet ook iets!
renee-uk
Zeer actief

succes morgen :ok:
hoop dat ze vinden wat er loos is en ze gauw opknapt, arm klein dingske :(
Afbeelding

johanna68
Zeer actief

Nou aangezien Puck vandaag maar erg weinig gegeten heeft ben ik bang dat er morgen weinig te poepen is...dus ze heeft net iets gedaan...nog steeds heel dun...en dat alvast voor alle zekerheid in potje gedaan.... Dus kan morgen iets brengen gelukkig...Uiteraard nadien alles weer schoon met de tuinslang...
johanna68
Zeer actief

Afbeelding

Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

ach wat een hummel :I: :I: :I:
Afbeelding

Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Mjammie............. Puck, snel beter worden. Je baas en kleine baasje wil graag van en met je genieten.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Arm dingetje. Drinkt ze wel goed?
johanna68
Zeer actief

ze dronk best goed...vandaag iets minder...maar afgelopen dagen was beter als vandaag...
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”