Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Iemand ervaring met dit vakantie park,speciaal voor honden?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met dit vakantie park,speciaal voor hond

Ongelezen bericht door jacq1970 »

nathalie71 schreef:Bestaan er nog meer van dit soort parken?
wat ook gewoon leuk is is een landal park.. ok je tuin is niet omheind maar ga bv in de Heihaas zitten of veluws hoevegaerde, daar loop je vanaf het park zo bos en/of hei op en loop je je hond lekker moe dan wil die niet eens een tuin meer in... op de heihaas zit bv ook een supermarkt maar het dorp zelf is lopend ook heel goed te doen... plus de heihaas is goed met het ov te doen ook, bus stop ervoor.
Afbeelding
bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door bellabeest »

nathalie71 schreef:Bestaan er nog meer van dit soort parken?
http://www.dogglywood.nl/

is wel in duitsland
Afbeelding
Laboriginals
Actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Wij hebben 2 jaar geleden met onze vier labradors een week in huisje Papillon in Appelscha gezeten. Prima bevallen! Het huisje ligt direct naast een bospad, waar de honden eigenlijk aangelijnd moeten, maar wij lieten ze daar wel los. Aan de andere kant van de huisjes is een stuk losloopgebied. Niet al te groot en omringd door wegen. Ik vond het aan die kant niet echt prettig lopen. Het huisje zelf was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Er stonden zelfs twee fietsen in de schuur die we mochten gebruiken. Je mag ook gebruik maken van de hondenzwemvijver op het terrein van de eigenaar, maar om daar te komen, heb je wel een auto nodig, anders is het te ver.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

~Suzanne~ schreef:
Muk schreef: De Siriushoeve heeft als groot nadeel dat de tuinen grenzen aan de omheinde hondenspeeltuin. En het hekje van je tuin is doorzichtig / gaas, dus dat geeft altijd interactie met de honden op de speelweide. Daarnaast vind ik Easterwood wat luxer uitgerust dan de Siriushoeve.
DAT was het, dank je! ;-)

Ik zoek op vakantie liefst iets vrijstaands, dus zonder buren. In ieder geval zonder buren die niet te ontwijken zijn ;-)

Suzanne
De Siriushoeve is leuk voor als je zelf een hondsociale hond hebt én veel behoefte hebt aan contact met medehondenbezitters die op vakantie zijn. En hopelijk klikt het dan. :mrgreen: Die behoefte heb ik zelf niet en de omgeving daar trekt mij ook niet. Er is genoeg te vinden waar je heerlijk op jezelf zit én waar honden welkom zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”