Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ziet er mooi uit! Waarschijnlijk ga ik er ook ooit heen, want oudste zoon gaat daar wonen en werken.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Aparte en intrigerende stad is het toch! Wij hebben er jaren geleden een stop over gemaakt van een paar dagen voor we naar Bali doorreisden. Was een unieke ervaring. Je bent ook op the Peak geweest zo te zien aan je eerste foto?
LongFields schreef:Aparte en intrigerende stad is het toch! Wij hebben er jaren geleden een stop over gemaakt van een paar dagen voor we naar Bali doorreisden. Was een unieke ervaring. Je bent ook op the Peak geweest zo te zien aan je eerste foto?
Ja klopt, The Peak vond ik leuk, we hadden ook geluk dat er geen smog was die dag.
Een dag later hing er een dikke laag smog en was het uitzicht op The Peak er waardeloos geweest.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Belle schreef:Ziet er mooi uit! Waarschijnlijk ga ik er ook ooit heen, want oudste zoon gaat daar wonen en werken.
Je zoon die nu in Indonesië woont? Wat leuk!
Ja, die zoon. Hij was in Hongkong en vond het daar zo geweldig dat hij daar een baan heeft gezocht en gevonden.
Hij had mij trouwens ook deze foto gestuurd. Zou dat op dezelfde plaats zijn waar jij was, of heb je dat daar overal?
.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
tycha schreef:Gaaf! Leuke foto's!
Nieuw Zeeland staat ook nog hoog op ons lijstje. Ben benieuwd naar de foto's
Ik heb heel vaak aan jou moeten denken op vakantie.
Dacht iedere keer weer: Oh dat zou Tycha ook mooi vinden en prachtige foto's van kunnen maken
Echt doen want jullie gaan er geen spijt van krijgen.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Belle schreef:Ziet er mooi uit! Waarschijnlijk ga ik er ook ooit heen, want oudste zoon gaat daar wonen en werken.
Je zoon die nu in Indonesië woont? Wat leuk!
Ja, die zoon. Hij was in Hongkong en vond het daar zo geweldig dat hij daar een baan heeft gezocht en gevonden.
Hij had mij trouwens ook deze foto gestuurd. Zou dat op dezelfde plaats zijn waar jij was, of heb je dat daar overal?
.
Hahaa grappig die foto, hij is exact op dezelfde plaats gemaakt.
Namelijk boven op The Peak, zo'n beetje de grootste touristische trekpleister van heel Hong Kong
Dacht iedere keer weer: Oh dat zou Tycha ook mooi vinden en prachtige foto's van kunnen maken
Haha, wat leuk !
Nooit gedacht dat er iemand in Nieuw Zeeland aan mij zou denken
We gaan ook zeker een keer daar naar toe! Grote wens van mij dus....
Haha, wat leuk !
Nooit gedacht dat er iemand in Nieuw Zeeland aan mij zou denken
We gaan ook zeker een keer daar naar toe! Grote wens van mij dus....