Ineens uit het niets, het was donker dus ik zag het ook niet goed, springt er een enorm grote hond bovenop Amy en heeft zijn hele kaak over de helft van Amy haar kop. Ik kreeg die hond niet los, was echt heel erg groot en had geen halsband oid om. Dus ik heb h'm bij zijn poten gepakt en letterlijk zo op zijn rug gesmeten zodat hij Amy losliet. Het was een reu en Kenzo kan al niet goed met reuen en klapte op die klote hond. Izzy sprong daar weer tussen en Ivy ook. Amy was naar huis gelopen en Quendo ook. Ik heb die hond toen een duw gegeven, maar hij schoof nog geen centimeter op. Ondertussen had hij Izzy bij haar kont vast en Kenzo was ook naar huis (40 meter verder)
En toen bedacht die hond, ik grijp haar wel even. En dat deed hij. een scheurwond op mijn bovenarm, gaten in allebei mijn armen etc. Toen ik hem een trap gaf deinsde hij iets terug, maar voordat ik weg kon lopen kwam hij weer op mij af en sprong richting mijn gezicht. Door het gewicht van die hond viel ik achterover tegen een paal met mijn hoofd. Ik heb meteen mijn armen voor mijn gezicht gehouden, zodat hij niet in mijn gezicht kon bijten. Hij heeft toen nog een aantal keren dwars door mijn spijkerbroek gebeten en wilde toen weer in mijn arm/gezicht bijten. Met alle kracht die ik had heb ik hem van mij afgetrapt en dat hielp, ik trapte hem in zijn ballen en dat vond hij niet zo fijn.
En toen keek ik om mij heen, overal bloed, Izzy haar kot lag compleet open, bloed druppelde er heel snel uit, Ivy die normaal vrij wit is, was rood van het bloed, maar kon het niet goed zien in het donker. En mijn arm bloedde door mijn jas heen. Ik ben heel snel naar huis gelopen om te kijken hoe het met de andere honden was. Amy haar oor hing nog maar voor de helft vast aan haar hoofd, Kenzo had wat gaten, Cuendo niks gelukkig, hij was toen ong 4 mnd en Izzy en Ivy hadden overal gaten.
Huisartsenpost maar gebeld, bleef maar bloeden bij mij en de dierenarts ivm Amu haar oor. (ze had verder ook allemaal gaten, maar daar doet de DA niet veel aan)
Amy haar oor is weer vastgenaaid
De laatste 2 weken heb ik last van duizeligheid en gigantische hoofdpijn, soms zo erg dat ik nog net op tijd kan gaan zitten. Lezen is ook lastig, ben bv ook weinig op het forum geweest en ik vergeet heel veel. Dus weer foto's gemaakt, maar gelukkig niets op te zien. Maar ja wat dan?
Volgende week maandag gesprek in het ziekenhuis met een neuroloog en aan de hand van dat gesprek verder de medische molen in. Ze dachten eerst een hersenschudding, maar dat zou raar zijn, want daar had ik meteen last van moeten hebben en dat was niet zo.
Ik zit steeds te googlen en daar moet ik echt mee ophouden, want ik zie de engste dingen voorbij komen
En om dit lange verhaal heel kort te maken, ik kan wel wat duimen gebruiken voor as maandag....