Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Meneer Muk heeft een hele andere fotosmaak dan ik. Nu heb ik laatst een paar foto's gemaakt, maar meneer Muk vindt de minst mooie foto (volgens mij) het mooiste. Rara, welke foto zal dat zijn. Diegene die het goed raadt mag een keer mee op stap naar dit soort urbexlokaties.
Ik vind foto 2 het minst mooi
Mag ik mee mag ik mee mag ik mee?
Van de ondergrondse foto's vind ik foto 3 (de 2e) het minst mooi. Komt door de vertekening. Ik snap dat je t anders niet op de foto krijgt, maar de andere 2 foto's spreken meer voor mij. De diepte in foto 1 en 4 vind ik heel mooi
Machie schreef:Ik vind foto 2 het minst mooi
Mag ik mee mag ik mee mag ik mee?
Van de ondergrondse foto's vind ik foto 3 (de 2e) het minst mooi. Komt door de vertekening. Ik snap dat je t anders niet op de foto krijgt, maar de andere 2 foto's spreken meer voor mij. De diepte in foto 1 en 4 vind ik heel mooi
Foto 2 was ook meteen mijn idee. Spreekt mij ook het minste aan in de zin dat mijn aandacht er het kortste blijft hangen terwijl er genoeg op te zien is.
Branka schreef:Foto 2 was ook meteen mijn idee. Spreekt mij ook het minste aan in de zin dat mijn aandacht er het kortste blijft hangen terwijl er genoeg op te zien is.
Foto 2 is ook de minst mooie foto. Meer een tussenfoto op een moment dat ik moest wachten op mijn medereisgenoten. Eigenlijk een foto van het schootsveld van een militair werkje.
Elmo/maureen schreef:Náh ik deel meneer muk zijn mening, ik vind foto 2 wel wat hebben
foto 3 vind ik dan weer minder
Meneer Muk leest dit met veel plezier.
De lucht is heel apart, daar word je eerst naar getrokken, en dan pas zie je wat er verder op de foto staat (ik zit nu met mijn neus op het beeldscherm om het te bekijken)
Elmo/maureen schreef:
De lucht is heel apart, daar word je eerst naar getrokken, en dan pas zie je wat er verder op de foto staat (ik zit nu met mijn neus op het beeldscherm om het te bekijken)
Meneer Muk is van de landschapjes.
In de verte zie je een energiecentrale, ergens in Frankrijk. Tegen de Duitse grens aan.
Muk schreef:
Het zuiden van het Bundesland Rheinland-Pfalz. Zal wel sneeuw liggen tegen die tijd, maar skiën gaat hier niet.
Dat was ook niet de bedoeling
Dat dacht ik even, omdat je gaat als er sneeuw ligt. De omgeving is hier wel ontzettend mooi, zowel met als zonder sneeuw, dus fotograferen en wandelen kun je hier genoeg. Zowel bovengronds als ondergronds.
Saartje schreef:Ik vind de laatste het mooist
Bij die eerste krijg ik het idee dat het daar niet zo lekker ruikt en daar kan ik niet tegen
Dat viel wel mee, al ligt in een ander deel van dat werk, een paar kilometer verderop onder de grond, wel iets te rotten. Dát stonk pas! De laatste foto is in hetzelfde werk gemaakt, ongeveer 1 km verder van de eerste foto.
Meestal ruik je wat diesel van de dieselmotoren die er staan en wat brandlucht omdat er atijd vandalen zijn die menen dat alles goed vernield moet worden.
Foto 2 vind ik ook het minste, maar dan minste als in minst goede, want ze zijn allemaal erg mooi! Vooral foto 3 vind ik mooi, is het een keukentje geweest?
veertje schreef:Foto 2 vind ik ook het minste, maar dan minste als in minst goede, want ze zijn allemaal erg mooi! Vooral foto 3 vind ik mooi, is het een keukentje geweest?
Foto 3 is inderdaad een keuken geweest. Niet de keuken van het werk in foto 1 en 4, maar van een ander, kleiner type ondergronds werk. De keuken van het werk in foto 1 en 4 is eruit gesloopt door een museum.