Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

goede hondenshampoo gezocht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Malti
Vaste gebruiker

goede hondenshampoo gezocht

Ongelezen bericht door Malti »

hoi
naar het schijnt bestaat er een heel goed merk van hondenshampoo ERY of zo iets, allez zo wordt het toch uitgesproken het is wel redelijk duren maar heel goed en ruikt heel lekker
heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes

malti :zwaai:
Malti
Vaste gebruiker

Re: goede hondenshampoo gezocht

Malti schreef:hoi
naar het schijnt bestaat er een heel goed merk van hondenshampoo ERY of zo iets, allez zo wordt het toch uitgesproken het is wel redelijk duren maar heel goed en ruikt heel lekker
heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes

malti :zwaai:

ik weet ondertussen hoe het merk heet ,HERY

groetjes
:zwaai:
Malti
Vaste gebruiker

haha het is jean pierre hery, ik heb het net gevonden op internet maar enkel te koop in nederland en frankrijk
tja misschien is er wel iemand die er kan aangeraken

groetjes
Daika (Anja)
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Daika (Anja) »

Zoek de firma van jean peau een op het internet, misschien versturen ze het wel.
Groetjes Anja
Daika-Yirka-Cooper
Zino
Afbeelding
Maria
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maria »

ik gebruik twee merken 1 all systems en een merk dat ik via internet bij dumunchi koop.

vindt die beter dan jeau pea.

Maria
Daika (Anja)
Vaste gebruiker

Ik vind jean peau ook niet echt super, ik krijg er zelf ook jeuk van. :kotz:
Groetjes Anja
Daika-Yirka-Cooper
Zino
Afbeelding
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

Daika (Anja) schreef:Zoek de firma van jean peau een op het internet, misschien versturen ze het wel.
Jean Peau....... Jean Pierre Hery....das wat anders:-)
Daika (Anja)
Vaste gebruiker

Sorry voor het misverstand ? die jean pierre ken ik niet :oops:
Groetjes Anja
Daika-Yirka-Cooper
Zino
Afbeelding
Don
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Don »

Ik gebruik voor mijn shelie en mijn collie de goedkoopste kindershampoo die er te vinden is.
Dit rade mijn dierenarts mij aan voor járen terug bij mijn vorige collie's.
Dit gebruik ik nu ±10 jaar en ik moet zeggen perfect!.
Tussen door heb ik wel eens échte hondenshampoo gebruikt maar dit viel gewoon tegen.
Groeten van Don. :-D
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

de hondjes hier worden gewassen als het echt TE erg is. als ze bijvoorbeeld in de rotte vis hebben liggen rollen.

dan krijg je die lucht er met een brave hondenshampoo niet uit. dus eens in de zoveel tijd, als het weer 'ns raak is, gaan ze gewoon lekker onder de douche met een of andere kruidvat-hema-etos-lidl-shampoo. niet al te veel tutten, hoor. :roll:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

linlin schreef:de hondjes hier worden gewassen als het echt TE erg is. als ze bijvoorbeeld in de rotte vis hebben liggen rollen.

dan krijg je die lucht er met een brave hondenshampoo niet uit. dus eens in de zoveel tijd, als het weer 'ns raak is, gaan ze gewoon lekker onder de douche met een of andere kruidvat-hema-etos-lidl-shampoo. niet al te veel tutten, hoor. :roll:
Hahahaha, hier hetzelfde. Als hij het echt te gortig heeft gemaakt gaat Moos even in de tobbe, gewoon met de shampoo die ik dan in huis heb. Werkt prima :mrgreen:
Afbeelding
anubis
Zeer actief

Ongelezen bericht door anubis »

Als ik Ramses al was is dat de goedkoopste simpele hondenshampoo waar ik een paar druppels teatree olie bij doe.
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

Moos schreef: Hahahaha, hier hetzelfde. Als hij het echt te gortig heeft gemaakt gaat Moos even in de tobbe, gewoon met de shampoo die ik dan in huis heb. Werkt prima :mrgreen:
ja joh. zolang je er maar niet wekelijks gebruik van maakt is het echt best, hoor.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Hier gebruik ik voor de honden en paarden teatreeshampoo met extra druppeltjes olie :-D
Ten eerste ruikt het lekker, het is tegen vlooien en andere kruipertjes dus twee vliegen in een klap :-D
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
EvavT

Ongelezen bericht door EvavT »

Maria schreef:ik gebruik twee merken 1 all systems en een merk dat ik via internet bij dumunchi koop.

Maria
Ik heb ook blauwshampoo (wordt ie heel wit van) van Dumuchi en een conditioner (zachter haar en minder snel opnieuw vies) :ok:
Anja v.S.
Vaste gebruiker
Contacteer:

shampoo

Ongelezen bericht door Anja v.S. »

Wanneer het nodig is, en dat is niet zo vaak, gaat mijn cavje onder de douche. Ik gebruik of: total care shampoo van Dog's Stuff of de Brightner shampoo van hetzelfde merk. De brightner is giga. Hier zit mink-olie in, waardoor de donkere kleuren weer mooi naar boven komen.
Ik ben Anja, 45 jaar en in het bezit van een ruby Cavalier genaamd Paddy. Ik vind het leuk om op dit forum informatie in te winnen, en te praten over mijn ervaringen e.d. m.b.t. honden. Kijk ook eens op mijn website www.vantastotglas.nl
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik gebruik altijd het merk Beau. Niet dat ik Nanni veel was. 2x in een week, en dat 1x per jaar. Meestal in de jeuk periode's
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

EvavT schreef:
Maria schreef:ik gebruik twee merken 1 all systems en een merk dat ik via internet bij dumunchi koop.

Maria
Ik heb ook blauwshampoo (wordt ie heel wit van) van Dumuchi en een conditioner (zachter haar en minder snel opnieuw vies) :ok:
Jasparo heet dat spul :-D

www.jasparo.nl
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Tommie wordt niet veel gewassen, maar als het een keer nodig is doen we dat met een hyperallogene hondenschampoo. Dus zo min mogelijk agressief. Op zich ben ik niet zo'n tut met die dingen, maar omdat ze altijd zeggen dat westie's van die huidproblemen hebben neem ik liever geen risico. Het merk weet ik niet uit mijn hoofd...
danja
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door danja »

ik gebruik Petsilk shampoo en conditioner dit moet je verdunnen met water en het is paars maar, erg goed vind ik. Het is wel duur maar ja beter als mensen shampoo.

Groetjes Anneke :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”